1.5 מיליון אירו מחכים למפיץ הקטלוג של איקאה; ההחלטה במאי

חברת הריהוט השבדית בוחנת חברות להפצת הקטלוג לכמיליון ורבע בתי אב ברחבי הארץ. הקטלוג של איקאה נחשב להפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך
משה בנימין |

איקאה ישראל בוחנת חברות להפצת לקטלוג השנתי לשנת 2009, המופץ לכמיליון ומאתיים חמישים אלף בתי אב בשיווק ישיר לדלתות הבתים, בתיבות דואר ובמוקדי הפצה של רשות הדואר.

בהפקת והפצת הקטלוג השנתי בישראל מושקעים 1.5 מיליון יורו.

בין הפרמטרים אותם תבחן איקאה הם: עלויות ההפצה, שליטה ובקרת איכות, ניסיון קודם, לקוחות וסוגי העבודות שבוצעו עבורם, עמידה בלוחות זמנים שינוע וביטוח. ההחלטה על חברת ההפצה תתקבל עד חודש מאי 2008.

איקאה ישראל משקיעה בהפקת הקטלוג ובהפצתו כ- 1.5 מיליון יורו. ליאורה ארמן-רומנו, מנהלת השיווק של איקאה ישראל: "איקאה רואה בקטלוג את הכלי השיווקי המרכזי של החברה, המספק ללקוחותיה רעיונות והשראה ומאפשר להם להתכונן לקראת הביקור באיקאה עוד בביתם".

ארמן-רומנו ציינה, כי "לאור הביקוש הרב והדרישה לקטלוג, בוחנת החברה תוספת למספר הקטלוגים המחולקים וכן ההפצה באזורים נוספים בארץ".

הקטלוג של איקאה נחשב להפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. קטלוג 2008 הופץ בכל העולם בכ- 200 מיליון עותקים. במהלך חודש ספטמבר מפיצה איקאה בכל המדינות בהן היא פועלת את הקטלוג השנתי, כאשר המחירים בקטלוג תקפים לשנה שלמה. פרויקט הפצת הקטלוג של איקאה נחשב לאחד היוקרתיים ביותר בתחום הפצת חומרי הדפוס בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה