ראיין 1,200 מעשירי העולם וגילה - לכולם תכונה משותפת אחת

הסופר סטיב סיבולד ראיין במשך 30 שנה את עשירי העולם ומצא את התכונה שעוזרת להם להתעשר
|
(19)
הסוד הגדול

לאחר שראיין למעלה מ-1,200 מהאנשים העשירים בעולם במהלך שלושת העשורים האחרונים, הסופר המיליונר סטיב סיבולד מצא תכונה אחת משותפת לכולם – הם אנוכיים והם לגמרי בסדר עם זה. כך עולה מדבריו שפורסמו ב-Business Insider.

לדבריו, אנשים עשירים רואים אנוכיות כמעלה, זאת בניגוד לאדם הממוצע הרואה בתכונה זו כמשהו שיש להתבייש בו. "העשירים מנסים להסב לעצמם אושר, הם לא מנסים להעמיד פנים שהם מנסים להציל את העולם, אם אתה לא מטפל בעצמך לא תהיה בפוזיציה לעזור לאף אחד אחר, לא תוכל לתת לאחרים את מה שאין לך", אומר סיבולד.

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

"במסע האנוכי בדרך אל האושר הם ממוקדי מטרה והולכים אחר מה שהם רוצים, ובדרך פותרים את הבעיות שצצות עד שמשיגים אותן. לא תתגלה, תזכה להצלה או תתעשר על ידי כוח חיצוני. מי שרוצה הרבה כסף צריך "לבנות את הספינה שלו לבד", אף אחד לא יגיע להצילו".

סיבולד מסביר כי העשיר מאמין שמגיע לו להרוויח כסף – "אנשים עשירים שואלים למה לא אני? אני טוב כמו כל אדם אחר ומגיע לי להיות עשיר, אם אני פותר פתרונות לאנשים אחרים, מדוע שלא אעשה מזה הון עתק? מאחר ואלו אמונותיהם, התנהגותם מובילה אותם להגשמת חלומותיהם. בעוד העשירים עסוקים בלהעדיף את עצמם קודם ומאמצים את האגואיזם, האנשים הממוצעים מסתכלים עליהם בשליליות -  וזה מה שמשאיר אותם הרחק מהעושר".

תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    הם פשוט חרוצים ולא עצלנים רק כך אפשר
    יוסי 20/08/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    להגיע רחוק כמובן שיש גם עניים חרוצים אבל עפ רוב זה חריצות יתר והרבה הרבה סייעתה דישמיא כמובן שהעולם מתנהל עפ דרך הטבע והאדם צריך להכין כלי שאליו תכנס הברכה וככל שהכלי יותר גדול יהיה יותר כסף אבל האדם צריך לזכור שאם יש ונכנסת הברכה זה הכל בהחלטת הבורא והוא רק הצינור לקבל ולעשות דברים טובים ולא שטויות.ולא כוחו ועוצם ידו עשה את כספו ולא לוקחים את הכסף למעלה רק את המעשים הטובים שהאדם הצליח לעשות.
    סגור
  • 10.
    לא ברור מה מוביל למה
    חן 20/08/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמיד ידעתי שזו תכונה שמאפיינת עשירים, אבל לא ברור לי אם התכונה הזו מובילה לעשירות או שאחרי שאתה נעשה עשיר אתה נעשה אנוכי.
    סגור
  • אז כנראה...
    סמי 20/08/2015 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנראה שלא הבנת את הכתוב ידידי כי בשביל להגיע לעודר ולהיות עשיר עלייך להיות אנוכי! אבל עם משמעות טיפה שונה לאנוכי שכל אדם ממוצע מכיר...
    סגור
  • עשיר וחכם
    מושון 20/08/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשביל להיות עשיר מותק אתה מוכרח להיות אנכי
    סגור
  • לא לא לא
    ... 20/08/2015 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה בדיוק החלק של האנוכיות בדרך לעושר? אתה לא "מוכרח" להיות אנוכי בשביל להיות עשיר, אתה מוכרח להעיז ולהאמין במה שאתה עושה וללכת על זה בכל הכוח, וזה משהו שגם אנשים לא אנוכיים יכולים לעשות..ולדעתי אפילו הפוך, אנשים שאכפת להם גם מהסביבה שלהם מקבלים תמיכה ומקשרים את עצמם לאנשים אחרים שבהמשך הדרך אולי יעזרו להם. האנשים הכי עשירים בעולם תורמים סכום לא קטן מהונם לאנשים שהם אפילו לא מכירים, זו אנוכיות? להיות "לא אנוכי" זה לא לפזר כסף לכל מבקש, תהיו אנשים טובים ותאמינו בעצמכם ובדרך שלכם, תהפכו את המטרה שלכם לדרך חיים ואל תסתכלו ימינה ושמאלה, ותעיזו, לדעתי, ככה זה עובד.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    ממש גילוי מדהים. מהפכה! (ל"ת)
    ידיעה מביכה וישנה 20/08/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    הפוך טמבל
    Z 20/08/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנוכיות לא מביאה עושר... עושר מביא אנוכיות....עכשיו שאלת 1200 עשירים אבל מה קדם למה??? אה?? טמבל!
    סגור
  • 7.
    התרומות זה עלה התאנה שלהם . (ל"ת)
    בא 20/08/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    אנוכיים, אבל רובם תורמים וחלקם הרבה (ל"ת)
    אני 20/08/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • רובם תורמים אבל לא בסתר.. אלה בשביל האגו והאדרת שמם.. (ל"ת)
    אם כבר תורמים ..... 20/08/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    תשובה
    תשובה 20/08/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תשובה אנשים שלא כמוך לכן שונאים אותך תמשיך לחפש עכשיו נפט מספיק עם גז רק יתחילו לחפש נפט ורציו מגיעה ל100 ס ב ל נ ו ת
    סגור
  • דביל וחי בסרט (ל"ת)
    ט 21/08/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הגיע הזמן שתשובה יתרום משהו לעניים ולמעמד הביניים
    משקיף 20/08/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום להתעשר על חשבונם כמונופוליסט מפקיע מחירים
    סגור
  • 4.
    קין והבל ,המין האנושי מפוצל ל2 ,ותסריט קין והבל חוזר
    בא 20/08/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לנצח כול עוד יהיו אנשיםשדים כמו קין בעולמינו .
    סגור
  • 3.
    שטויות, אני מאוד אנוכי ועדיין עניי (ל"ת)
    נוחי 20/08/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 2.
    רובם אנשיםשדים,אחד מעשר הוא כזה ,הם בהנהלות של
    בא 20/08/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדינות וחברות וגם בכלא ,אלה לא אנשים ,הם מושחתים מלידה ועושים את כול הבלגן בעולמינו .
    סגור
  • 1.
    יסלח לי הסופר המהולל. אבל בשביל המסקנה שהוא הגיע
    אלי 20/08/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא צריך לראיין 1200 איש
    סגור
  • אם כך
    מננל השקעות 20/08/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם יודעים שבירידות קונים, אז למה כולם מוכרים? זה שאתה יודע משהו לא אומר שאתה מבצע אותו ולא אומר שאתה מבין אותו.
    סגור
  • אם לא אז איך הוא יהיה עשיר? (ל"ת)
    זאב 20/08/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות