ביז 220
צילום: יח"צ
TV

מאוורר לפרגולה - המוצר הנכון לקיץ הישראלי

תוכן בחסות |

הקיץ הישראלי שובר מדי שנה שיאים ברמות החום שלו. החל ממאי ועד אוגוסט, אנחנו מתמודדים עם טמפרטורות גבוהות מאוד אשר מקשות מאוד על היכולת שלנו להתנהל כרגיל. במקרים רבים אנחנו מוותרים על יציאות החוצה, על מנת שלא להתנתק מן המזגן, וכן על מנת שלא נידרש להתמודד עם החום והלחות הכבדה.

לשמחתנו, יש אמצעים מסוימים שיכולים לעזור לנו להתמודד עם החום והלחות, לפחות בסיטואציות מסוימות. כך למשל, אם אנחנו מוזמנים לאירוע שנערך במקום פתוח, אם אנחנו מעוניינים לבלות בחצר או מרפסת של מסעדה או בית קפה וכמובן, אם לנו בעצמנו יש בבית מקומות פתוחים אשר אנחנו יכולים ליהנות מהם, אם רק נשתמש באותם אמצעים.

למשל, אם יש לנו פרגולה בבית, בין אם זה בחצר, במרפסת או בגג, הרי שאנחנו צריכים לדעת איך להתאים אותה לשימוש בימי הקיץ או אפילו בימי האביב, כשהטמפרטורות מתחילות לטפס. העובדה שאנחנו נהנים מהצל שיוצרת הפרגולה זה לא מספיק, שכן עדיין אנחנו יכולים להרגיש את החום והלחות, אשר יכולים להעיק וליצור תחושה לא נעימה.

הפתרון עבורנו הוא מאוורר לפרגולה. מדובר במאוורר תקרה אותו אפשר להתקין בפרגולה או מרפסת, ובצורה כזו, בכל פעם כשאנחנו יושבים מתחתיה, נוכל ליהנות מאוויר קריר ונעים, וכן מהצל שהפרגולה יוצרת.  מדובר על מוצר אפקטיבי,מעוצב, פשוט ונוח. לראייה, אנחנו יכולים למצוא לא מעט מסעדות, בתי קפה, גני אירועים ובתי עסק אחרים, אשר יש להם שטחים פתוחים, מרפסות, גגות וחצרות, אשר מחזיקים פרגולה ובמרכזה מאוורר תקרה.

לפני שנסביר מדוע מאוורר לפרגולה הוא מוצר אידיאלי לקיץ הישראלי, צריך לציין שההתקנה של המאוורר במקום חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע, בהתאם לגודל הפרגולה וכמובן בהתאם לצרכים שלנו. חשוב שאנחנו נדע מה בדיוק יכול להתאים לנו, על מנת שנוכל ליהנות מהמוצר האפקטיבי ביותר. מומלץ לא לחכות עם ההתקנה ולעשות אותה לפני שהקיץ מתחיל.

מדוע מאוורר הוא מוצר אידיאלי לקיץ הישראלי

בקיץ כמו בישראל, כאמור, אם אנחנו רוצים לשבת בחוץ, בין אם זה בחצר הבית או בחצר של מסעדה או בית קפה, אנחנו חייבים להיעזר במתקן שיעזור לנו להתמודד עם החום והלחות.

מאוורר תקרה לפרגולה או למרפסת, הוא המתקן האידיאלי עבורנו. שכן יש לו מספר יתרונות שלא נוכל למצוא במתקנים אחרים. 5 יתרונות של מאוורר תקרה לקיץ

ראשית, כאמור הוא יוצר אוויר נעים, לא סינתטי, בריזה נעימה בעוצמות שונות על פי בחירה.

שנית, הוא חסכוני מאוד. הן מבחינת עלויות התקנה והן מבחינת עלויות חשמל (צורך עשרים אחוז חשמל פחות מאשר מתקנים אחרים)

שלישית, הוא מגיע בעיצובים מגוונים ובצבעים שונים, מה שמאפשר לנו להתאים את הסגנון שלו למקום בו אנחנו רוצים להתקין אותו.

ארבע, מאווררי תקרה מגיעים עם ובלי תאורה, כך שאנחנו יכולים לשבת בחוץ גם בשעות הערב והלילה וליהנות ממנו.

חמש, מאוורר תקרה עוזר להרחיק יתושים, ופותר לנו בכך בעיה לא פשוטה שרובנו מתמודדים איתה במהלך הקיץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: ChatGPTצילום: ChatGPT

דמוגרפיה פוגשת את הכסף הגדול: Longevity נדל״ן


מה מושך את ההון הגדול לענף הדיור המוגן, מי הם השחקנים המרכזיים בתחום, אילו רשתות מובילות את השוק, ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים 


נושאים בכתבה דיור מוגן

בישראל של השנים האחרונות, תחום הדיור המוגן הפך מאפיק נדל"ני נישתי למוקד משיכה חזק עבור חברות הענק במשק וגופים מוסדיים. עם ביקושים הולכים וגדלים, תשואות יציבות, ותמיכה של מגמות דמוגרפיות ארוכות טווח, קרנות, בנקים וחברות ביטוח מתחרות על מקום בחזית הענף. מה מושך את ההון הגדול לענף? מי הם השחקנים המרכזיים? אילו רשתות מובילות את השוק? ואיך כל זה משפיע על מעמד הביניים? 

מה מניע את שוק הדיור המוגן בישראל?

השקעה בדיור מוגן בישראל מתבססת על שלושה מנועי צמיחה מרכזיים: ביקוש יציב, דמוגרפיה צפויה ומודל הכנסות רב שכבתי.
הזדקנות האוכלוסייה:  לפי הדיווח של משרד הממשלה ומשרד הבריאות, בשנת 2022 כבר נמנו בישראל כ-1.2 מיליון בני 65 ומעלה שהם כ-12.4% מהאוכלוסייה והתחזיות מצביעות על גידול משמעותי עד 2035. אז צפוי מספרם להגיע ליותר מ-1.6 מיליון, כמעט 14% מהאוכלוסייה
תוחלת חיים גבוהה: כיום עומדת תוחלת החיים בישראל על כ-80.7 שנים בקרב גברים וכ-84.8 שנים בקרב נשים. נתון זה ממקם אותנו במקום גבוה יחסית, ומעיד על מגמת התארכות חיים שפועלת כיום במדינה. הביקוש למגורי איכות עם שירותי קהילה ותמיכה רפואית צפוי להמשיך ולגדול.
מודל הכנסות יציב: הרשתות פועלות בשיטה המשלבת פיקדון ראשוני (לעיתים של מאות אלפי עד מיליוני שקלים) עם דמי אחזקה חודשיים היוצרים תזרים חודשי בטוח לצד רווחי הון בשלב החתימה והאכלוס. בנוסף, שיעורי התפוסה ברשתות המובילות גבוהים גם בתקופות כלכליות מאתגרות.

רשתות הדיור המוגן המושקעות והמובילות בישראל 

בישראל פועלות כ־11 רשתות גדולות ועוד עשרות קטנות, המפעילות יחד כ־93 בתי דיור מוגן עם כ־14,500 יחידות דיור.

מי הם המשקיעים הגדולים?

הענף הישראלי ראה בשנים האחרונות כניסה של משקיעים מגוונים- מבנקים ועד חברות ביטוח וקבוצות נדל"ן ענק:

יתרונות ההשקעה לשכבות הביניים

כניסת החברות הגדולות והגופים המוסדיים לתחום הדיור המוגן אינה רק מהלך עסקי. היא גם מנוף משמעותי להרחבת הנגישות עבור שכבות הביניים. היקפי ההשקעה הגבוהים מאפשרים לרשתות להקים מתחמים בקנה מידה רחב, לשלב מספר רמות שירות ומחירים, ולהציע יחידות דיור בגדלים שונים. כך, שגם מי שמחזיק בהון מוגבל יחסית יכול למצוא מענה מתאים. בנוסף, לגופים גדולים יש יכולת לנצל יתרונות לגודל: מימון זול יותר, ניהול תפעולי יעיל, ורכישת שירותים בהיקפים גדולים ולהוזיל חלק מהעלויות לדייר הסופי. במודלים אלה, הפיקדון הראשוני מוחזר ברובו ליורשים, והדיירים בוחרים את סל השירותים שמתאים להם.
התוצאה היא שלזוגות פנסיונרים מהמעמד הביניים נפתח חלון הזדמנויות ליהנות ממגורים בסביבה מוגנת, עם שירותי בריאות וקהילה פעילה.