חמש שרון גל
צילום: מסך רשת 13

ל"ג בעומר: רייטינג נמוך בפריים טיים, אבל מה קרה עם שרון גל?

כאשר חלק מהציבור חוגג במדורות, הרייטינג של המהדורות ובהמשך הערב היה חלש. דווקא ברצועות חמש ושש הצליחה רשת להיצמד לקשת. בשבע בערב המציאות חזרה להכות
אלכסנדר כץ | (1)

ערב חלש ברייטינג, בהשפעת חגיגות ל"ג בעומר. צביקה פיק נולד מחדש - ערב התרמה לעמותת חלאסרטן (קשת) הניב 11.6%, מול אהבה חדשה (רשת) עם 10%. הניצחון של הפועל על מכבי בדרבי התל אביב ברבע גמר פלייאוף הכדורסל (ספורט5) הניב 2.4%.

 

חי בלילה (קשת) קיבלה 8.6%, הצינור (רשת) ניפקה 6.1%, בזמן שעבדתם (קשת) ניפקה 4.4%, והיום שהיה (רשת) עם 3.8%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 5%

העולם הבוקר (רשת) - 2.9%

 

מעניין בפרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם - 6.8%, תוכנית חיסכון - 9.8%

רשת: חמש - שרון גל – עם נתון גבוה לרצועה של 6.1%, צמוד מאד לנתון של קשת, שש - אמנון לוי גם כן חזקה עם 6.1%, אבל לפני החדשות כבר דואגת לנחיתה קשה על קרקע המציאות - 4.4%

 

ערב חלש גם בגזרת החדשות:

חדשות 12 - 13.9%

חדשות 13 - 6%

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דן 19/05/2022 11:37
    הגב לתגובה זו
    צביקה והפלקטיות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.