הרפסודה
צילום: צילום דוד סטרז׳מייסטר

עוד עסקה לחו"ל: הסרט "הרפסודה" נמכר לשידור ב-HBO Max

פרסום ראשון: אחרי הסדרות "נורמלי" ו"מטומטמת", דורי מדיה מוכרת את הסרט בכיכובה של אנה זק שהיה ללהיט נוער בקיץ האחרון, לוורנר מדיה לטובת שידור באמריקה הלטינית
אלכסנדר כץ |

התוכן הישראלי ממשיך להיות מבוקש בחו"ל. ל"ביז מדיה" נודע חברת דורי מדיה מכרה את הסרט העלילתי "הרפסודה" לוורנר מדיה באמריקה הלטינית, עבור שידור בשירות HBO Max. מדובר במכירה שלישית ל- HBO Maxשל דורי מדיה במסגרת שיתוף הפעולה עם וורנר מדיה. קדמו לעסקה זו הסדרות "נורמלי" ו"מטומטמת" שנמכרו אף הן לוורנר מדיה באמריקה הלטינית.

 

דורי מדיה לא רק אחראית על הפצת הסרט לטריטוריות שונות בעולם, אלא היא גם הפיקה אותו בשיתוף עם אולפני הרצליה. הסרט שהופק בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי, משרד התרבות והספורט ומועצת הקולנוע הישראלית, יצא לאקרנים בישראל בקיץ האחרון וזכה להצלחה גדולה בעיקר בקרב הקהל הצעיר ובני הנוער.

 

במרכז העלילה ארבעה צעירים (השחקנים עומר דהן, עידן שקשורה, שחף כרמל יעקובוביץ' ואנה זק) שקבוצת הכדורגל האהודה עליהם מתמודדת במשחק מכריע שנאלץ "לנדוד" לקפריסין השכנה מסיבות ביטחוניות. הארבעה שלא רוצים להחמיץ את הסרט, מחליטים להגיע אליו בכל מקרה, באמצעות רפסודה שבנו. במהלך שלושת הימים שלהם יחד על הרפסודה חברותם עומדת למבחן, הם חווים את טעמה של אהבה ראשונה ומגלים בעצמם תכונות אופי ויכולות שלא ידעו שיש להם. ההרפתקה התמימה מתפתחת למסע התבגרות, ולחוויה ייחודית של פעם בחיים.

נדב פלטי (צילום סטודיו עדי גלעד)

 

מנכ"ל ונשיא דורי מדיה, נדב פלטי, אמר ל"ביז מדיה" כי "הסרט הרפסודה זכה להצלחה גדולה בישראל והפך ללהיט הן בבתי הקולנוע והן באמצעי ה-Pay-Per-View . כעת אנו גאים במיוחד שחברת ענק בינלאומית 'וורנר מדיה אמריקה הלטינית' התחייבה לקחת על עצמה את השלב הבא - להפוך אותו ללהיט גם באמריקה הלטינית. לאור שיתוף הפעולה המוצלח שלנו בעבר אין לי ספק שוורנר מדיה ו-HBO Max ישיטו את 'הרפסודה' אל עבר להיט נוסף".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.