הרפסודה
צילום: צילום דוד סטרז׳מייסטר

עוד עסקה לחו"ל: הסרט "הרפסודה" נמכר לשידור ב-HBO Max

פרסום ראשון: אחרי הסדרות "נורמלי" ו"מטומטמת", דורי מדיה מוכרת את הסרט בכיכובה של אנה זק שהיה ללהיט נוער בקיץ האחרון, לוורנר מדיה לטובת שידור באמריקה הלטינית
אלכסנדר כץ |

התוכן הישראלי ממשיך להיות מבוקש בחו"ל. ל"ביז מדיה" נודע חברת דורי מדיה מכרה את הסרט העלילתי "הרפסודה" לוורנר מדיה באמריקה הלטינית, עבור שידור בשירות HBO Max. מדובר במכירה שלישית ל- HBO Maxשל דורי מדיה במסגרת שיתוף הפעולה עם וורנר מדיה. קדמו לעסקה זו הסדרות "נורמלי" ו"מטומטמת" שנמכרו אף הן לוורנר מדיה באמריקה הלטינית.

 

דורי מדיה לא רק אחראית על הפצת הסרט לטריטוריות שונות בעולם, אלא היא גם הפיקה אותו בשיתוף עם אולפני הרצליה. הסרט שהופק בתמיכת קרן הקולנוע הישראלי, משרד התרבות והספורט ומועצת הקולנוע הישראלית, יצא לאקרנים בישראל בקיץ האחרון וזכה להצלחה גדולה בעיקר בקרב הקהל הצעיר ובני הנוער.

 

במרכז העלילה ארבעה צעירים (השחקנים עומר דהן, עידן שקשורה, שחף כרמל יעקובוביץ' ואנה זק) שקבוצת הכדורגל האהודה עליהם מתמודדת במשחק מכריע שנאלץ "לנדוד" לקפריסין השכנה מסיבות ביטחוניות. הארבעה שלא רוצים להחמיץ את הסרט, מחליטים להגיע אליו בכל מקרה, באמצעות רפסודה שבנו. במהלך שלושת הימים שלהם יחד על הרפסודה חברותם עומדת למבחן, הם חווים את טעמה של אהבה ראשונה ומגלים בעצמם תכונות אופי ויכולות שלא ידעו שיש להם. ההרפתקה התמימה מתפתחת למסע התבגרות, ולחוויה ייחודית של פעם בחיים.

נדב פלטי (צילום סטודיו עדי גלעד)

 

מנכ"ל ונשיא דורי מדיה, נדב פלטי, אמר ל"ביז מדיה" כי "הסרט הרפסודה זכה להצלחה גדולה בישראל והפך ללהיט הן בבתי הקולנוע והן באמצעי ה-Pay-Per-View . כעת אנו גאים במיוחד שחברת ענק בינלאומית 'וורנר מדיה אמריקה הלטינית' התחייבה לקחת על עצמה את השלב הבא - להפוך אותו ללהיט גם באמריקה הלטינית. לאור שיתוף הפעולה המוצלח שלנו בעבר אין לי ספק שוורנר מדיה ו-HBO Max ישיטו את 'הרפסודה' אל עבר להיט נוסף".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.