חנות אינטרנטית
צילום: PIXABAY

עדיין אין לך אתר לחנות? 5 דברים שאתה מפספס

תוכן בחסות |

האם עדיין לא הקמתם אתר לחנות שלכם? הידעתם כי אתר מכירות באינטרנט יכול להניב עבורכם הכנסה משמעותית ולהגדיל את המכירות בצורה דרסטית ומשתלמת? הכנו עבורכם כתבה מפורטת המסבירה מדוע גם אתם חייבים להקים חנות מקוונת לעסק שלכם ומה אתם מפספסים אם לא תקימו במהרה חנות באינטרנט.

רקע כללי

חנות באינטרנט הפכה בשנים האחרונות למרכיב הכרחי לכל בעלי החנויות, ובמיוחד לעסקים הקטנים והבינוניים. ישנם יתרונות רבים להקמת חנות וירטואלית, למשל חשיפת העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים רבים בארץ ובכל העולם, החנות עובדת בשבילכם 24/7, קל לתפעל אותה וכמובן אתם יכולים ליהנות מגידול משמעותי במספר הלקוחות והמכירות.

הכנו עבורכם רשימה הכוללת 5 סיבות עיקריות מדוע כל עסק מכירתי חייב כיום חנות באינטרנט.

גידול משמעותי במספר הלקוחות

אתר מכירות לחנות שלכם מבטיח לכם גידול משמעותי בהיקף המכירות בעסק. הלקוחות לא צריכים להגיע פיזית לחנות שלכם, הם יכולים לרכוש מוצרים שונים שאתם מציעים באתר בלי לבזבז זמן כדי להגיע אליכם. כמו כן, אם תשקיעו באתר מכירות מעוצב וידידותי למשתמש ובשיווק יעיל - תיהנו מגידול משמעותי במספר הלקוחות ובעלייה ניכרת במכירות וברווחים.

באמצעות חנות וירטואלית תוכלו להציע מוצרים רבים, לפרסם מבצעים אטרקטיביים, לנקות מדפים בתקופות של מבצעי המכירות ברשת ועוד.

כולם קונים באינטרנט

לבטח גם אתם שמעתם בחדשות או קראתם בעיתונים וברשתות החברתיות שכולם קונים היום באינטרנט. כדי להצטרף לחגיגת המכירות באינטרנט עליכם להיות נוכחים שם, והדרך לכך היא באמצעות הקמת אתר מכירות חדש ומעוצב.

חשוב לציין כי חנות וירטואלית המוקמת במערכת מתקדמת וחדשנית כמו החנות הוירטואלית של קונימבו מותאמת גם למובייל. יותר ויותר אנשים רוכשים באמצעות הנייד שלהם, וכדי לא לפספס לקוחות כדאי גם לכם להקים במהרה אתר מכירות רספונסיבי ומעוצב, עם מערכת סליקה וכלים נוספים.

לקוחות רבים הפסיקו להגיע לקניונים או לחנויות במרכזי הערים מטעמי נוחות. במקום לחפש חניה, להתמודד עם עומסי תנועה כבדים וללא צורך להגיע בשעות הפעילות של החנות הפיזית – הם יכולים לרכוש את כל המוצרים בחנות שהקמתם בלי לקום מהספה ואפילו בזמן העבודה, 24/7.

מיתוג מנצח ובידול מהמתחרים

כדי להתמודד היטב על הכיס של הלקוחות עליכם לדאוג למיתוג העסק שלכם, בעזרת החנות הווירטואלית תיהנו ממיתוג מוביל, ממיצוב העסק ומבידול מהמתחרים. למעשה, החנות באינטרנט תאפשר לכם להתחרות גם בעסקים גדולים וברשתות מובילות, והרווח כולו שלכם.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

מיתוג ומיצוב העסק שלכם כמוביל בתחומו יהפוך אתכם לאוטוריטה בתחום בו אתם עוסקים, לקוחות רבים יגיעו אליכם – לחנות באינטרנט וגם לחנות הפיזית.

פרסונליזציה

יש לקוחות שחייבים שירות אישי לכן הם תמיד יגיעו לחנויות בקניונים ובמרכזי הערים, אך כיום רבים מעדיפים לבצע קניות באינטרנט בגלל הנוחות, האפשרות להשוות מחירים בקליק מהיר ומסיבות נוספות.

את תקימו את אתר המכירות שלכם במערכת מתקדמת תיהנו מכלים מתקדמים ואוטומטיים הלומדים את הרגלי הרכישה של הלקוחות, ובפעם הבאה שהם יבקרו באתר שלכם המערכת תתאים להם פריטים בהתאם להעדפות שלהם, כלומר יש תהליך פרסונליזציה חדשני המבטיח ללקוחות חוויית קניות מותאמת אישית.

חשיפה רחבה ושיווק אפקטיבי בדיגיטל

בעבר הלא רחוק לבטח שמעתם כי ללא אתר באינטרנט אתם בעצם לא קיימים. כיום עליכם להקים אתר מכירות מתקדם שאפשר לשווק אותו ביעילות ברשתות החברתיות ולקדם אותו בגוגל. קידום נכון בגוגל וברשתות החברתיות מבטיח לכם חשיפה עצומה כיוון שהאתר יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, ובנוסף תיהנו מעוקבים רבים בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות, ותוכלו לנתח ולהבין מה הלקוחות מחפשים ולהתאים את המכירות והמוצרים לדרישות המשתנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.