סרטוני תדמית
צילום: Elijah O'Donnell

מהפכה בעולם סרטוני התדמית: סרטון תדמית במחיר שכל סטארט אפ יכול

מחפשים להפיק סרטון תדמית איכותי? התקציב מוגבל ומחפשים פתרון במחיר שסטארט אפ או עסק קטן יכול להרשות לעצמו?

תוכן בחסות |

מהיום אפשר להפיק סרטון תדמית באיכות שיא וברמה שעוברת את השוק האמריקאי, עם זמן הפקה מהיר במיוחד, ובמחיר בו הכל כלול ללא הפתעות, וללא חיובים מיותרים.

סרטוני תדמית במגוון עצום של חלופות, ברמות מחיר שכל עסק יכול להרשות לעצמו, באיכות שמאפשרת להציג הסרטונים לשנים קדימה בכל פלטפורמה.

אנו יוצרים סרטוני תדמית באמצעים דיגיטליים. סרטון תדמית דיגיטלי הוא סרטון שהמקורות והחומרים לסרטון אינם דורשים הפקת שטח, הפקת צילום משרד או הפקת צילום אולפן. סרטון דיגיטלי ניתן להפיק מכמה מקורות ובכמה סגנונות.

הסגנונות הפופולריים הם שימוש בקליפים ממאגרים, שימוש באינפוגרפיקה מודרנית, שימוש בשפה של אייקונים, שימוש באנימציה של דמויות, גרפיקה בתנועה ועד. צפו במגוון דוגמאות ומחירים להפקה איכותית של סרטון תדמית באתר של וידאו גורו. (חפשו בגוגל "המחירון של וידאו גורו").

אנו יוצרים סרטון תדמית שעובד ומחזיר ההשקעה. סרטון תדמית איכותי, שמעביר את המסרים בצורה נכונה, שתורם לנאמנות למותג, וגורם לאנשים לבצע פעולה. להתקשר, לשאול, לבקש.

אנו ממליצים ליצור סרטונים קצרים. כן, מסתבר שבמקרים רבים עדיף להפיק סדרה של סרטונים קצרים, מול סרטון תדמית אחד הכולל את כל המסרים. סדרה של סרטונים קצרים, כל פעם על נושא אחר ממוקד ומגובש, והכל בנראות אחידה, נכונה, ובשפה מתאימה.

פרק הזמן הפופולרי ביותר אצלינו הוא 90 שניות. אפשר ב 90 שניות להעביר מסר מורכב, לעטוף עם סטוריטלינג מגובש ומשכנע. יחד עם זאת ניתן להפיק סרטוני תדמית בכל אורך שתרצו, החל מ 30 שניות ועד מספר דקות כשמדובר בסרטוני הדרכה.

שלבו גם סרטוני אנימציה – תמהיל של סרטונים, במידה ומבקשים להפיק סדרה של סרטונים, נכון לשלב סרטוני אנימציה להדרכה, להסבר, ולמשימות בהן דרושה איכות, בשילוב של מהירות ומחיר מעולה.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

אנו ממליצים להוסיף הנעה לפעולה בסוף הסרטון, כזו המתאימה למשימת הסרטון. אנו ברוב המקרים מציינים ומפנים לחיפוש בגוגל (חפשו אותנו בגוגל), ומציגים את כתובת אתר החברה. ניתן בעת העלאת הסרטון ליוטיוב להוסיף כפתורים להפניה לעמוד נחיתה או אתר החברה.

נשמח לכתוב עבורכם תסריט מדויק בהתאם לבריף ולמטרותיו. תסריט ברור. במקרים רבים לקוחות מנסים להכניס כמה שיותר תכנים, כמה שיותר מסרים בסרטון תדמית אחד בודד. תשומת הלב של צופה פוטנציאלי מוגבלת מאוד, וזמנית עד מאוד, לכן הקפידו להיות מדויקים, ממוקדים, ומשכנעים. יש לכם שניות בודדות בתחילת הסרטון להביא את הצופה לסיום הסרטון או לנטישה.

בסרטונים קצרים נכון לשמור על נראות אחידה. ניסיונות לשלב סרטונים או תמונות מהעסק עצמו יכולים להשאיר את העסק במקום שהוא נמצא, בעוד בעיצוב 100% מותאם לבריף ולמשימה השיווקית תכלו להראות טוב יותר, כמו שתרצו שלקוחות פוטנציאלים יראו אתכם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״