מהפכה בעולם סרטוני התדמית: סרטון תדמית במחיר שכל סטארט אפ יכול
מחפשים להפיק סרטון תדמית איכותי? התקציב מוגבל ומחפשים פתרון במחיר שסטארט אפ או עסק קטן יכול להרשות לעצמו?
מהיום אפשר להפיק סרטון תדמית באיכות שיא וברמה שעוברת את השוק האמריקאי, עם זמן הפקה מהיר במיוחד, ובמחיר בו הכל כלול ללא הפתעות, וללא חיובים מיותרים.
סרטוני תדמית במגוון עצום של חלופות, ברמות מחיר שכל עסק יכול להרשות לעצמו, באיכות שמאפשרת להציג הסרטונים לשנים קדימה בכל פלטפורמה.
אנו יוצרים סרטוני תדמית באמצעים דיגיטליים. סרטון תדמית דיגיטלי הוא סרטון שהמקורות והחומרים לסרטון אינם דורשים הפקת שטח, הפקת צילום משרד או הפקת צילום אולפן. סרטון דיגיטלי ניתן להפיק מכמה מקורות ובכמה סגנונות.
הסגנונות הפופולריים הם שימוש בקליפים ממאגרים, שימוש באינפוגרפיקה מודרנית, שימוש בשפה של אייקונים, שימוש באנימציה של דמויות, גרפיקה בתנועה ועד. צפו במגוון דוגמאות ומחירים להפקה איכותית של סרטון תדמית באתר של וידאו גורו. (חפשו בגוגל "המחירון של וידאו גורו").
אנו יוצרים סרטון תדמית שעובד ומחזיר ההשקעה. סרטון תדמית איכותי, שמעביר את המסרים בצורה נכונה, שתורם לנאמנות למותג, וגורם לאנשים לבצע פעולה. להתקשר, לשאול, לבקש.
- סטארט-אפ האבטחה הישראלי אורכיד סקיוריטי גייס 36 מיליון דולר
- הסטארטאפ PrettyDamnQuick גייס 25 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אנו ממליצים ליצור סרטונים קצרים. כן, מסתבר שבמקרים רבים עדיף להפיק סדרה של סרטונים קצרים, מול סרטון תדמית אחד הכולל את כל המסרים. סדרה של סרטונים קצרים, כל פעם על נושא אחר ממוקד ומגובש, והכל בנראות אחידה, נכונה, ובשפה מתאימה.
פרק הזמן הפופולרי ביותר אצלינו הוא 90 שניות. אפשר ב 90 שניות להעביר מסר מורכב, לעטוף עם סטוריטלינג מגובש ומשכנע. יחד עם זאת ניתן להפיק סרטוני תדמית בכל אורך שתרצו, החל מ 30 שניות ועד מספר דקות כשמדובר בסרטוני הדרכה.
שלבו גם סרטוני אנימציה – תמהיל של סרטונים, במידה ומבקשים להפיק סדרה של סרטונים, נכון לשלב סרטוני אנימציה להדרכה, להסבר, ולמשימות בהן דרושה איכות, בשילוב של מהירות ומחיר מעולה.
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- דני אבדיה ומי עדן בקמפיין חדש: טסים לפגוש את הכוכב
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
אנו ממליצים להוסיף הנעה לפעולה בסוף הסרטון, כזו המתאימה למשימת הסרטון. אנו ברוב המקרים מציינים ומפנים לחיפוש בגוגל (חפשו אותנו בגוגל), ומציגים את כתובת אתר החברה. ניתן בעת העלאת הסרטון ליוטיוב להוסיף כפתורים להפניה לעמוד נחיתה או אתר החברה.
נשמח לכתוב עבורכם תסריט מדויק בהתאם לבריף ולמטרותיו. תסריט ברור. במקרים רבים לקוחות מנסים להכניס כמה שיותר תכנים, כמה שיותר מסרים בסרטון תדמית אחד בודד. תשומת הלב של צופה פוטנציאלי מוגבלת מאוד, וזמנית עד מאוד, לכן הקפידו להיות מדויקים, ממוקדים, ומשכנעים. יש לכם שניות בודדות בתחילת הסרטון להביא את הצופה לסיום הסרטון או לנטישה.
בסרטונים קצרים נכון לשמור על נראות אחידה. ניסיונות לשלב סרטונים או תמונות מהעסק עצמו יכולים להשאיר את העסק במקום שהוא נמצא, בעוד בעיצוב 100% מותאם לבריף ולמשימה השיווקית תכלו להראות טוב יותר, כמו שתרצו שלקוחות פוטנציאלים יראו אתכם.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
