מהפכה בעולם סרטוני התדמית: סרטון תדמית במחיר שכל סטארט אפ יכול
מחפשים להפיק סרטון תדמית איכותי? התקציב מוגבל ומחפשים פתרון במחיר שסטארט אפ או עסק קטן יכול להרשות לעצמו?
מהיום אפשר להפיק סרטון תדמית באיכות שיא וברמה שעוברת את השוק האמריקאי, עם זמן הפקה מהיר במיוחד, ובמחיר בו הכל כלול ללא הפתעות, וללא חיובים מיותרים.
סרטוני תדמית במגוון עצום של חלופות, ברמות מחיר שכל עסק יכול להרשות לעצמו, באיכות שמאפשרת להציג הסרטונים לשנים קדימה בכל פלטפורמה.
אנו יוצרים סרטוני תדמית באמצעים דיגיטליים. סרטון תדמית דיגיטלי הוא סרטון שהמקורות והחומרים לסרטון אינם דורשים הפקת שטח, הפקת צילום משרד או הפקת צילום אולפן. סרטון דיגיטלי ניתן להפיק מכמה מקורות ובכמה סגנונות.
הסגנונות הפופולריים הם שימוש בקליפים ממאגרים, שימוש באינפוגרפיקה מודרנית, שימוש בשפה של אייקונים, שימוש באנימציה של דמויות, גרפיקה בתנועה ועד. צפו במגוון דוגמאות ומחירים להפקה איכותית של סרטון תדמית באתר של וידאו גורו. (חפשו בגוגל "המחירון של וידאו גורו").
אנו יוצרים סרטון תדמית שעובד ומחזיר ההשקעה. סרטון תדמית איכותי, שמעביר את המסרים בצורה נכונה, שתורם לנאמנות למותג, וגורם לאנשים לבצע פעולה. להתקשר, לשאול, לבקש.
- סטארט-אפ האבטחה הישראלי אורכיד סקיוריטי גייס 36 מיליון דולר
- הסטארטאפ PrettyDamnQuick גייס 25 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אנו ממליצים ליצור סרטונים קצרים. כן, מסתבר שבמקרים רבים עדיף להפיק סדרה של סרטונים קצרים, מול סרטון תדמית אחד הכולל את כל המסרים. סדרה של סרטונים קצרים, כל פעם על נושא אחר ממוקד ומגובש, והכל בנראות אחידה, נכונה, ובשפה מתאימה.
פרק הזמן הפופולרי ביותר אצלינו הוא 90 שניות. אפשר ב 90 שניות להעביר מסר מורכב, לעטוף עם סטוריטלינג מגובש ומשכנע. יחד עם זאת ניתן להפיק סרטוני תדמית בכל אורך שתרצו, החל מ 30 שניות ועד מספר דקות כשמדובר בסרטוני הדרכה.
שלבו גם סרטוני אנימציה – תמהיל של סרטונים, במידה ומבקשים להפיק סדרה של סרטונים, נכון לשלב סרטוני אנימציה להדרכה, להסבר, ולמשימות בהן דרושה איכות, בשילוב של מהירות ומחיר מעולה.
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
אנו ממליצים להוסיף הנעה לפעולה בסוף הסרטון, כזו המתאימה למשימת הסרטון. אנו ברוב המקרים מציינים ומפנים לחיפוש בגוגל (חפשו אותנו בגוגל), ומציגים את כתובת אתר החברה. ניתן בעת העלאת הסרטון ליוטיוב להוסיף כפתורים להפניה לעמוד נחיתה או אתר החברה.
נשמח לכתוב עבורכם תסריט מדויק בהתאם לבריף ולמטרותיו. תסריט ברור. במקרים רבים לקוחות מנסים להכניס כמה שיותר תכנים, כמה שיותר מסרים בסרטון תדמית אחד בודד. תשומת הלב של צופה פוטנציאלי מוגבלת מאוד, וזמנית עד מאוד, לכן הקפידו להיות מדויקים, ממוקדים, ומשכנעים. יש לכם שניות בודדות בתחילת הסרטון להביא את הצופה לסיום הסרטון או לנטישה.
בסרטונים קצרים נכון לשמור על נראות אחידה. ניסיונות לשלב סרטונים או תמונות מהעסק עצמו יכולים להשאיר את העסק במקום שהוא נמצא, בעוד בעיצוב 100% מותאם לבריף ולמשימה השיווקית תכלו להראות טוב יותר, כמו שתרצו שלקוחות פוטנציאלים יראו אתכם.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
