בנימין נתניהו, ארץ נהדרת עונה 15
צילום: צילום מסך מאקו
רייטינג

ארץ נהדרת עם 17.7%- אבל הפסידה במספר הצופים להישרדות

הישרדות VIP רשמה 14.9%, אבל עקפה את 'ארץ' ב-31 אלף צופים, למרות הפלטפורמה החדשה שקיבלה ממהדורת חדשות 13. ערב סביר לכאן 11 
אלכסנדר כץ | (5)

פרק האחרון לפני יציאת ארץ נהדרת (קשת 12) לחופשת קיץ של מספר שבועות, הניב 17.7% בקרב היהודים ו-438 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד רשמה הישרדות VIP (רשת 13) 14.9%, אבל עקפה את 'ארץ' במספר הצופים עם 469K. סדרת הדוקו-אקטיביזם האזרח גואטה (כאן 11) הניבה 4.2% (107K).

'הצינור' (רשת 13) - 9.5%, 'משיח' (קשת 12) - 7.4%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 4.3%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.2%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.9%,

וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.

רצועת 17-19:

קשת 12: החדשות עם יעקב אילון - 5.4%, שש עם עודד בן עמי - 8.5%.

רשת 13: חמש עם רפי רשף - 5.5%, שש עם אמנון לוי - 5.5%.

כאן 11: ערב ערב - 2.7%, העולם היום - 3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

תכנית חיסכון (קשת 12) קיבלה 11.1%,

ומנגד לפני החדשות (רשת 13) בהגשתו של שרון גל שהניבה 4.7%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 4.6%.

גאולה ולונדון (כאן 11) הניבה 2.9%, ובסיום הרצועה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 3.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 15.5% (394K),

וגברה בקלות על חדשות 13 עם נתון נמוך של 6.9% (214K).

חדשות הערב (כאן 11) התחזקה ל-5.5% (131K).

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אייל 07/06/2019 08:12
    הגב לתגובה זו
    תעופף כבר מהמסך ושחקנים , עלובים בושה איכסס . אייל קיציס צא לפנסיה כבר אפס. וקח את כל הדבילים איתך .
  • 3.
    הישג אדיר לתאגיד. לונדון וגאולה מגרדים את ה-3% (מלמטה). (ל"ת)
    ענת 06/06/2019 12:53
    הגב לתגובה זו
  • מיותרים!!! לונדון דוחה על וגאולה הממצמצת, זמנה עבר. (ל"ת)
    לאה 06/06/2019 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    a 06/06/2019 10:54
    הגב לתגובה זו
    aaaaa
  • 1.
    נילי 06/06/2019 10:29
    הגב לתגובה זו
    רעש וצלצולים.....
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״