בנימין נתניהו, ארץ נהדרת עונה 15
צילום: צילום מסך מאקו
רייטינג

ארץ נהדרת עם 17.7%- אבל הפסידה במספר הצופים להישרדות

הישרדות VIP רשמה 14.9%, אבל עקפה את 'ארץ' ב-31 אלף צופים, למרות הפלטפורמה החדשה שקיבלה ממהדורת חדשות 13. ערב סביר לכאן 11 
אלכסנדר כץ | (5)

פרק האחרון לפני יציאת ארץ נהדרת (קשת 12) לחופשת קיץ של מספר שבועות, הניב 17.7% בקרב היהודים ו-438 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מנגד רשמה הישרדות VIP (רשת 13) 14.9%, אבל עקפה את 'ארץ' במספר הצופים עם 469K. סדרת הדוקו-אקטיביזם האזרח גואטה (כאן 11) הניבה 4.2% (107K).

'הצינור' (רשת 13) - 9.5%, 'משיח' (קשת 12) - 7.4%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.9%, 'נקסט' (קשת 12) - 4.3%, 'מה נסגר?' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.2%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.9%,

וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.3%.

רצועת 17-19:

קשת 12: החדשות עם יעקב אילון - 5.4%, שש עם עודד בן עמי - 8.5%.

רשת 13: חמש עם רפי רשף - 5.5%, שש עם אמנון לוי - 5.5%.

כאן 11: ערב ערב - 2.7%, העולם היום - 3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

תכנית חיסכון (קשת 12) קיבלה 11.1%,

ומנגד לפני החדשות (רשת 13) בהגשתו של שרון גל שהניבה 4.7%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 4.6%.

גאולה ולונדון (כאן 11) הניבה 2.9%, ובסיום הרצועה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 3.1%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 15.5% (394K),

וגברה בקלות על חדשות 13 עם נתון נמוך של 6.9% (214K).

חדשות הערב (כאן 11) התחזקה ל-5.5% (131K).

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אייל 07/06/2019 08:12
    הגב לתגובה זו
    תעופף כבר מהמסך ושחקנים , עלובים בושה איכסס . אייל קיציס צא לפנסיה כבר אפס. וקח את כל הדבילים איתך .
  • 3.
    הישג אדיר לתאגיד. לונדון וגאולה מגרדים את ה-3% (מלמטה). (ל"ת)
    ענת 06/06/2019 12:53
    הגב לתגובה זו
  • מיותרים!!! לונדון דוחה על וגאולה הממצמצת, זמנה עבר. (ל"ת)
    לאה 06/06/2019 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    a 06/06/2019 10:54
    הגב לתגובה זו
    aaaaa
  • 1.
    נילי 06/06/2019 10:29
    הגב לתגובה זו
    רעש וצלצולים.....
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.