טריפל בבזק: אילן סיגל יהיה סמנכ"ל שיווק ב-yes, פלאפון ובב"ל
ההתייעלות של קבוצת בזק מגיעה עד לצמרת ההנהלה. סמנכ"ל השיווק אילן סיגל יקבל לידיו את ניהול השיווק ב-3 מותגים של הקבוצה: בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes. במקביל מירית כהן מונתה לסמנכ"ל תקשורת תאגידית של פלאפון, yes, ובזק בינלאומי.
רק לאחרונה מונה סיגל לסמנכ"ל השיווק של yes, זאת במקביל לתפקידו הקודם באותה השעה כסמנכ"ל השיווק של פלאפון. כעת כאמור, סיגל יקבל לידיו גם את התפקיד המקביל בחברת בזק בינלאומי. ב-8 השנים האחרונות סיגל כיהן במספר תפקידים בכירים בקבוצה שהאחרון בהם הוא סמנכ"ל שיווק וראש אגף שיווק פרטי וסוהו. כמו כן הוא שימש בעבר כמנהל שיווק באינטרנט זהב וב-012.
למרות מה שנראה כמו "דיאטה רצחנית" בעלויות, בשוק מתייחסים למינוי המשולש של סיגל כיישור קו של בזק - שהייתה עד היום החריגה והשונה - עם שאר חברות התקשורת. גורם בשוק אומר לאייס על החלטת בזק, כי "הרבה מאוד זמן הם התנהלו כמו מונופול עשיר ושמח, ועכשיו באמת של החיים, כשבוחנים את זה, בזק בינלאומי היא בסך הכל עוד מחלקה שיש בכל חברת תקשורת. ב-HOT יש אינטרנט כבר שנים רבות וזה אף פעם לא היה בנפרד. בפרטנר לדוגמה בה יש את 012, יש מי שמטפל בטלוויזיה והכל תחת תרי ישכיל ואותו הדבר בסלקום".
לדבריו, "זה דווקא נכון יותר שיהיה בן אדם אחד שיראה את הכל ויבנה בהתאם הצעות אטרקטיביות לצרכן בכפוף למגבלות הרגולציה. זה יעשה להם רק טוב, כי אין סיבה להפרדה הזאת. זה יחסוך להם המון כסף בהוצאות כח אדם וגם בהוצאות שיווק ומעבר לחיסכון זו החלטה סופר נכונה שיווקית".
- yes נכנסת לעולם הפרסום בטלוויזיה האינטרנטית: תתחיל לשלב מודעות ב-yes+ וב-STING+
- "הכיוון של בזק חיובי וברור - yes צפויה להרוויח 100 מיליון ויותר"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
באופן דומה, המינוי השני של מירית כהן הוא לסמנכ"ל תקשורת תאגידית של 3 החברות פלאפון, yes ובזק בינלאומי. ב-6 השנים האחרונות כהן שימשה כחברת הנהלת yes, מנהלת מערך הדוברות ויחסי ציבור של החברה, לרבות כל הנושאים התאגידיים ונושאי התוכן. תחת כהן מועסקים 5 יועצי תקשורת אינהאוס לצד משרדי יח"צ מלווים. בעבר שימשה כהן כדוברת קבוצת שטראוס (2010-2013) וקודם לכך, למשך 3 שנים שימשה כראש מערך תקשורת, דוברות והסברה של ישראל באו"ם.
בתוך כך, דוברת פלאפון, עדי גרף תישאר בתפקידה ותדווח לכהן. מנגד, דוברת בזק בינלאומי, אורל זוהר וולף פרשה מתפקידה לאחר 17 שנים בחברה.
- 4.עופר סיננסקי 23/07/2019 20:18הגב לתגובה זואני לקוח של יס משנת 2000. מעולם לא נתקלתי בחוסר אמינות ואי אמת בפרסום של חברת יס הטריפל של יס לא ממש 199 ₪ אלא 299 ₪. חבל שחברת יס מצטרפת לחברת הוט בהטעיית הציבור.
- 3.מבזקן 06/02/2019 14:45הגב לתגובה זובקושי בפלאפון הצליח למצוא את עצמו
- 2.מוזר 05/02/2019 18:23הגב לתגובה זולא הגזמנו עם הריטוש?
- 1.אני רק שאלה בלאט 05/02/2019 17:07הגב לתגובה זועובר לאדלר?
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.

מאסטר שף שולטת ביום שאחרי האח הגדול
לאחר ש-"האח הגדול" ירדה מהמסכים, מאסטר שף של קשת משתלטת על הפריים טיים; חדשות כאן11 במגמת התאוששות; מוריה וברקו עוד לא מספקים את הסחורה
כמו בכל ערב, מהדורות החדשות המרכזיות הם בשליטת חדשות 12 של קשת, ואמש עמדה על 15.1% רייטינג עם 393 אלף צופים, וכמו כל מוצאי שבת, שאר המקומות ברשימה מתחלפים, וחדשות 13 נמצאת במקום השני עם 5.8% רייטינג ו-147 אלף צופים, חדשות כאן11 במגמת התאוששות כללית וחוצה את גבול ה-100 אלף ועומדת על 5.3% רייטינג עם 125 אלף צופים ואילו חדשות 14 במקום האחרון, עם 4.8% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, סיומה של מלכת הריאליטי, "האח הגדול" משנה את התמונה, ולמרות שרשת שידרה את "האח הגדול היום שאחרי" הוא הגיע למקום השני בלבד, עם 9.8% רייטינג ו-237 אלף צופים, שזה בערך חצי מכמות הצופים שהיו במהלך שידור התכנית, לא כולל הגמר. בהיעדרותו, "מאסטר שף" של קשת לוקחת את ההובלה, עם 19.3% רייטינג ו-487 אלף צופים. "הפטריוטים" של 14 שומר על יציבות, עם 7.1% רייטינג ו-169 אלף צופים ואילו כאן11 במקום האחרון עם סדרת הדוקו "אינתיפאדה" שקיבלה 3.5% רייטינג ו-88 אלף צופים בלבד.
במהלך השבת, שודרו שידורים חוזרים של תכנית הריאליטי של רשת "אהבה חדשה" ועמדו מול מהדורות החדשות של קשת, עם ערד ניר וגדעון אוקו, ברצועה של 15:00 חדשות 12 היו עם 3% רייטינג ו-86 אלף איש, בעוד "אהבה חדשה" היתה עם 1.4% ו-27 אלף צופים בלבד, ב-16:00 החדשות היו עם 4.8% רייטינג ו-116 אלף צופים ואילו הריאליטי נותרה עם אותם הנתונים בדיוק, ואילו כשמגיש החדשות התחלף לגדעון אוקו, הרייטינג של החדשות בשעה 17:00 היה 4.8% ו-125 אלף צופים והריאליטי עלה ל-1.7% רייטינג ו-32 אלף צופים.
מוריה וברקו במהדורה המוקדמת לא הצליחו לעקוף את פגוש העיתונות המוקדמת, ועמדו על 4.5% רייטינג עם 110 אלף צופים, לעומת 7.2% רייטינג ו-162 אלף צופים. ברצועה שאחריה, כשלצד ברקו היה שי גולדן, התכנית עלתה ל-5.5% רייטינג עם 125 אלף צופים, אך פגוש את העיתונות עדיין היתה כפולה ממנה בנתונים, עם 10% רייטינג ו-244 אלף צופים.
- שנה עברית ברייטינג: 3 הישגים והתרסקות אחת
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שאחרי הפריים טיים, שער הרחמים של ערוץ 14 עם עודד הרוש שראיין את אורית סטרוק זכה לרייטינג יחסית גבוה, עם 4% ו-93 אלף צופים, למרות שמי שהוביל את הרצועה היה ערוץ 13, עם שידור חוזר של "מה קרה לצה"ל", שעמד על 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. לאחר מכן, רשת שוב שידרה שידור חוזר, של "מה קורה פה" ועמדה על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד, אבל מי שהובילה היתה קשת, עם אברי ושרקי שעמדו על 8.6% רייטינג ו-210 אלף צופים, בעוד שערוץ 14 עם שיחות מהכותל עמד על 1.8% ו-43 אלף צופים בלבד.