אהרוני וגידי המסע המופלא רשת
צילום: מסך: רשת 13
רייטינג

שיא עונתי לאהרוני וגידי; ערב חלש מאד לכאן 11

את הפריים טיים מובילה כפולים עם 12.1%, מול 10.3% לאהרוני וגידי. רק 3% לחדשות כאן ועוד פחות מכך לטיול אחרי צבא
אלכסנדר כץ | (7)

אהרוני וגידי (רשת 13) הצליחה לרשום דאבל-פיגרס ושיא עונתי של 10.3% בקרב היהודים ו-293 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. את הפריים-טיים מובילה הסדרה כפולים (קשת 12) עם 12.1% (301K).

 

שידור חוזר של חרקירי (ערוץ עשר) ניפק 5.1% (144K), טיול אחרי צבא (כאן 11) רשמה נתון נמוך של 2.9% (81K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.5%.

'הצנרת' (רשת 13) חגגה שנה עם 8.3%, שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) - 7.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 5.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.6%, שידור חוזר של 'סלפי ירושלים' (ערוץ 20) - 0.5%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.3%.

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.6%,

העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 3.7%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.3%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.7%.

'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 6.4%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 3.8%,

'העולם היום' (כאן 11) הסתפקה ב-1.6%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 12.8% (351K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 8.6% (219K)

(בחישוב מצרפי: 21.4% ו-570K).

חדשות עשר ניפקה 6.2% (197K),

חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3% (69K),

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    טיול אחרי הצבא מביך. מבויים, מלקקים זה לזה כמו אומואים (ל"ת)
    אומואים 28/12/2018 20:07
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    תרבות הבשר 27/12/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    גידי ידוע כאוהב בשר מדופלם, אבל כשראה איך נערים מובילים עגלים שגידלו למכירה לשחיטה, הוא הזדעזע רגשית. כך זה שיש פער בין האידאולוגיה שלך לתאוות החיך שלך. ואף מילה לא על שמאלנות וכאלה
  • 4.
    רבינוביץ לא מבינה מה היא סחה (ל"ת)
    מה לא ברור? 27/12/2018 13:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הנתונים של חדשות עשר מביכים עוד יותר (ל"ת)
    ורשבסקי 27/12/2018 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הנתונים של התאגיד מביכים ממש. (ל"ת)
    יוסי 27/12/2018 09:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רק אתמול עיתון הארץ קבע שהתאגיד הוא הדבר החם. חחחחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחחחחחחח 27/12/2018 09:21
    הגב לתגובה זו
  • נילי 27/12/2018 13:50
    הגב לתגובה זו
    ספינים ללא סוף למען אחינו הערבים....
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.