שיא עונתי לאהרוני וגידי; ערב חלש מאד לכאן 11
אהרוני וגידי (רשת 13) הצליחה לרשום דאבל-פיגרס ושיא עונתי של 10.3% בקרב היהודים ו-293 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. את הפריים-טיים מובילה הסדרה כפולים (קשת 12) עם 12.1% (301K).
שידור חוזר של חרקירי (ערוץ עשר) ניפק 5.1% (144K), טיול אחרי צבא (כאן 11) רשמה נתון נמוך של 2.9% (81K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.5%.
'הצנרת' (רשת 13) חגגה שנה עם 8.3%, שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) - 7.8%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 5.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3.8%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.6%, שידור חוזר של 'סלפי ירושלים' (ערוץ 20) - 0.5%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 4.6%,
העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 3.7%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 9.3%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.7%.
'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 6.4%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) רשמה 3.8%,
'העולם היום' (כאן 11) הסתפקה ב-1.6%,
ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 12.8% (351K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 8.6% (219K)
(בחישוב מצרפי: 21.4% ו-570K).
חדשות עשר ניפקה 6.2% (197K),
חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3% (69K),
- 6.טיול אחרי הצבא מביך. מבויים, מלקקים זה לזה כמו אומואים (ל"ת)אומואים 28/12/2018 20:07הגב לתגובה זו
- 5.תרבות הבשר 27/12/2018 13:19הגב לתגובה זוגידי ידוע כאוהב בשר מדופלם, אבל כשראה איך נערים מובילים עגלים שגידלו למכירה לשחיטה, הוא הזדעזע רגשית. כך זה שיש פער בין האידאולוגיה שלך לתאוות החיך שלך. ואף מילה לא על שמאלנות וכאלה
- 4.רבינוביץ לא מבינה מה היא סחה (ל"ת)מה לא ברור? 27/12/2018 13:05הגב לתגובה זו
- 3.הנתונים של חדשות עשר מביכים עוד יותר (ל"ת)ורשבסקי 27/12/2018 10:01הגב לתגובה זו
- 2.הנתונים של התאגיד מביכים ממש. (ל"ת)יוסי 27/12/2018 09:40הגב לתגובה זו
- 1.רק אתמול עיתון הארץ קבע שהתאגיד הוא הדבר החם. חחחחחחחחח (ל"ת)חחחחחחחחחחחח 27/12/2018 09:21הגב לתגובה זו
- נילי 27/12/2018 13:50הגב לתגובה זוספינים ללא סוף למען אחינו הערבים....

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
