אחרי שעזב את ערוץ הספורט: פיני גרשון מצטרף ל-103FM
איש הכדורסל פיני גרשון מצטרף לתכנית הספורט של רדיו 103FM כמגיש ופרשן. הוא יצטרף אל מגישי התכנית הקבועים רון קופמן, יוני הללי, אריה מליניאק וצביקה שרף.
רק לאחרונה הסתיים החוזה שלו בערוץ הספורט, וככל הידוע לא חודש. במקביל הוא עבר לשדר את משחקיה של הפועל ירושלים ביורוקאפ בערוצי צ'רלטון.
גרשון הוא ממאמני הכדורסל הבכירים בישראל ובאירופה, זכה באליפויות עם הפועל גליל עליון ומכבי תל אביב, איתה לקח גם 3 גביעי אירופה. בשנתיים האחרונות היה המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, כשהקיץ נחלה נבחרת הגברים כישלון חרוץ בטורניר היורובאסקט שנערך לראשונה בישראל. מאמן הנבחרת היה ארז אדלשטיין - חברו לפאנלים השונים בערוץ הספורט.
בעבר לקח חלק בתכנית הספורט של ONE בתחנת רדיו תל אביב עם אופירה אסייג, היה פרשן בשידורי מכבי תל אביב ביורוליג מאז 2013 בערוץ הספורט ובתכניות נוספות בערוץ, בין היתר ב'חמישיות' וב'יציע העיתונות'.
- האסטרטגיה של 103 וחולשת הרגולטור: הפיצוץ בין מגל לכספית לא מקרי
- אחרי יותר משבועיים: נתן זהבי התנצל על דבריו וחזר לשדר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פיני גרשון מסר: "אני שמח מאוד להצטרף לתכנית, להרחיב את מעגל מאזיניה, להעשיר את האנשים שכבר מאזינים לה, וכמובן - להיות פרטנר טוב לחברי הפאנל".
אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, הוסיף: "אני שמח על הצטרפותו של פיני גרשון - מהאייקונים הגדולים של עולם הספורט הישראלי, למשפחת רדיו 103 ולנבחרת תכנית הספורט המובילה בישראל".
- 1.מכביסט 24/10/2017 08:05הגב לתגובה זולא ברור מה אבל היה איזה רבע אייטם על גרשון לפני שבוע בתוכנית ב-102 ששם היא זרקה משהו על המשכורת של גרשון. כמו תמיד בשוק הספורט העלוב של ישראל מה שהכי מעניין זה הרפש ולא הספורט. עוד שונא מכבי הגיע ל-103. תמיד אפשר לכבות את הרדיו
- אל תשכח שמדובר באחד האנשים הגדולים בהיסטוריית מכבי (ל"ת)עע 25/10/2017 22:27הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
