אחרי שעזב את ערוץ הספורט: פיני גרשון מצטרף ל-103FM

רק לאחרונה עזב את ערוץ הספורט ועבר לשדר את משחקי הפועל ירושלים ביורוקאפ בערוצי צ׳רלטון. בעבר לקח חלק בתכנית הספורט של 102FM עם אופירה אסייג
אלכסנדר כץ | (2)

איש הכדורסל פיני גרשון מצטרף לתכנית הספורט של רדיו 103FM כמגיש ופרשן. הוא יצטרף אל מגישי התכנית הקבועים רון קופמן, יוני הללי, אריה מליניאק וצביקה שרף.

רק לאחרונה הסתיים החוזה שלו בערוץ הספורט, וככל הידוע לא חודש. במקביל הוא עבר לשדר את משחקיה של הפועל ירושלים ביורוקאפ בערוצי צ'רלטון.

גרשון הוא ממאמני הכדורסל הבכירים בישראל ובאירופה, זכה באליפויות עם הפועל גליל עליון ומכבי תל אביב, איתה לקח גם 3 גביעי אירופה. בשנתיים האחרונות היה המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, כשהקיץ נחלה נבחרת הגברים כישלון חרוץ בטורניר היורובאסקט שנערך לראשונה בישראל. מאמן הנבחרת היה ארז אדלשטיין - חברו לפאנלים השונים בערוץ הספורט.

בעבר לקח חלק בתכנית הספורט של ONE בתחנת רדיו תל אביב עם אופירה אסייג, היה פרשן בשידורי מכבי תל אביב ביורוליג מאז 2013 בערוץ הספורט ובתכניות נוספות בערוץ, בין היתר ב'חמישיות' וב'יציע העיתונות'.

פיני גרשון מסר: "אני שמח מאוד להצטרף לתכנית, להרחיב את מעגל מאזיניה, להעשיר את האנשים שכבר מאזינים לה, וכמובן - להיות פרטנר טוב לחברי הפאנל". 

אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM, הוסיף: "אני שמח על הצטרפותו של פיני גרשון - מהאייקונים הגדולים של עולם הספורט הישראלי, למשפחת רדיו 103 ולנבחרת תכנית הספורט המובילה בישראל". 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מכביסט 24/10/2017 08:05
    הגב לתגובה זו
    לא ברור מה אבל היה איזה רבע אייטם על גרשון לפני שבוע בתוכנית ב-102 ששם היא זרקה משהו על המשכורת של גרשון. כמו תמיד בשוק הספורט העלוב של ישראל מה שהכי מעניין זה הרפש ולא הספורט. עוד שונא מכבי הגיע ל-103. תמיד אפשר לכבות את הרדיו
  • אל תשכח שמדובר באחד האנשים הגדולים בהיסטוריית מכבי (ל"ת)
    עע 25/10/2017 22:27
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.