הדר גולדמן
צילום: יח"צ

התגעגעתם? הדר גולדמן ישתתף בתכנית 'הכרישים'

שניים מתוך הכרישים שיופיעו בתכנית שתצולם החל מהחודש הבא מגיעים מעולמות הפרסום. לצד גולדמן ישתתף גם זוהר לבקוביץ' שעשה את הונו לאחר אקזיט על חברת 'אמובי' שפיתחה כלים לפרסום בסלולר
משה בנימין | (1)

לאחר קשיים ועיכובים בליהוק, תכנית הכרישים שצפויה לעלות לשידור בזכיינית ערוץ 2 קשת סגרה לפחות על שני "כרישים": זוהר לבקוביץ' והדר גולדמן.

שניהם, לבקוביץ' וגולדמן, בעלי עבר בפרסום. לבקוביץ' מגזרת הטכנולוגיה והסטארט-אפ ובעברו גם תקופה בה שימש כפלנר אסטרטגי במשרד הפרסום טמיר כהן - הגלגלול הראשון של JWT ישראל. גולדמן מנגד הגיח מתוך ההארד קור של תעשיית הפרסום הישראלית ונמנה על מייסדי זרמון גולדמן לצד אילון זרמון ובעבר גם התפרסם בזכות חברותו בלהקת סיאם בשנות ה-80. 

לבקוביץ' עשה את הונו לאחר שמכר בשנת 2012 את אמובי, חברה שמאפשרת למפעילים סלולריים להתאים פרסומות לסוגים שונים של מדיה ותוכן לחברת התקשורת הסינגפורית סינגפור טלקום (סינגטל) תמורת 340 מיליון דולר.

גולדמן התפרסם בזכות משרד הפרסום אותו הקים וניהל לצד אילון זרמון - משרד שהיה ידוע בעבודותיו הפרובוקטביות והפך במהרה לצבעוני, מושך אש ומרכזי בשוק הפרסום המקומי, הרבה בזכות הפרסונות שניהלו אותו. ב-2012 מכר גולדמן את חלקו במשרד לזרמון ונטש את ענף הפרסום לטובת שוק הנדל"ן שבו הוא עוסק כיום. 

התכנית בהפקת 'גיל הפקות', שלמעשה חוזרת לאוויר לאחר שבעבר שודרה תחת אותו השם בערוץ 10, תצא לצילום החל מהחודש הבא כשהיא מיועדת לשידור בפריים (טיים) שני. בתכנית יתחרו ביניהם הכרישים - בעלי ההון - על פרויקטים שיוצגו בפניהם ולאחר שיבחרו ישקיעו בהם מכיסם הפרטי. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיכאל 19/06/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    בתוכנית הקודמת איש לא השקיע היו רק דיבורים וגם הפעם זה צפוי.. בטח לא גולדמן ישקיע כסף, ההפקה מחפשת טיפוסים צבעונים לצורך צהוב ורייטינג אבל בפועל לא יקרה דבר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.