הדר גולדמן
צילום: יח"צ

התגעגעתם? הדר גולדמן ישתתף בתכנית 'הכרישים'

שניים מתוך הכרישים שיופיעו בתכנית שתצולם החל מהחודש הבא מגיעים מעולמות הפרסום. לצד גולדמן ישתתף גם זוהר לבקוביץ' שעשה את הונו לאחר אקזיט על חברת 'אמובי' שפיתחה כלים לפרסום בסלולר
משה בנימין | (1)

לאחר קשיים ועיכובים בליהוק, תכנית הכרישים שצפויה לעלות לשידור בזכיינית ערוץ 2 קשת סגרה לפחות על שני "כרישים": זוהר לבקוביץ' והדר גולדמן.

שניהם, לבקוביץ' וגולדמן, בעלי עבר בפרסום. לבקוביץ' מגזרת הטכנולוגיה והסטארט-אפ ובעברו גם תקופה בה שימש כפלנר אסטרטגי במשרד הפרסום טמיר כהן - הגלגלול הראשון של JWT ישראל. גולדמן מנגד הגיח מתוך ההארד קור של תעשיית הפרסום הישראלית ונמנה על מייסדי זרמון גולדמן לצד אילון זרמון ובעבר גם התפרסם בזכות חברותו בלהקת סיאם בשנות ה-80. 

לבקוביץ' עשה את הונו לאחר שמכר בשנת 2012 את אמובי, חברה שמאפשרת למפעילים סלולריים להתאים פרסומות לסוגים שונים של מדיה ותוכן לחברת התקשורת הסינגפורית סינגפור טלקום (סינגטל) תמורת 340 מיליון דולר.

גולדמן התפרסם בזכות משרד הפרסום אותו הקים וניהל לצד אילון זרמון - משרד שהיה ידוע בעבודותיו הפרובוקטביות והפך במהרה לצבעוני, מושך אש ומרכזי בשוק הפרסום המקומי, הרבה בזכות הפרסונות שניהלו אותו. ב-2012 מכר גולדמן את חלקו במשרד לזרמון ונטש את ענף הפרסום לטובת שוק הנדל"ן שבו הוא עוסק כיום. 

התכנית בהפקת 'גיל הפקות', שלמעשה חוזרת לאוויר לאחר שבעבר שודרה תחת אותו השם בערוץ 10, תצא לצילום החל מהחודש הבא כשהיא מיועדת לשידור בפריים (טיים) שני. בתכנית יתחרו ביניהם הכרישים - בעלי ההון - על פרויקטים שיוצגו בפניהם ולאחר שיבחרו ישקיעו בהם מכיסם הפרטי. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיכאל 19/06/2017 15:54
    הגב לתגובה זו
    בתוכנית הקודמת איש לא השקיע היו רק דיבורים וגם הפעם זה צפוי.. בטח לא גולדמן ישקיע כסף, ההפקה מחפשת טיפוסים צבעונים לצורך צהוב ורייטינג אבל בפועל לא יקרה דבר
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף בראש כל רצועות השידור

כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה. 

מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג.


פריים טיים

בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד. 

רצועות נוספות 

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.