יניב לוי
צילום: יח"צ

טוויסטד משיק מחלקת תוכן בניהול יניב לוי - לשעבר בוואלה

עד לאחרונה שימש לוי כעורך תוכן באתר וואלה ובשנים האחרונות שימש בתפקידי כתיבה, עריכה וניהול תוכן במדיה הדיגיטלית
משה בנימין | (10)

משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור מקים מחלקת תוכן, אותה הוא מגדיר כ"חדשנית, שתייצר מהלכי קריאייטיב איכותיים ומעמיקים ללקחות המשרד במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות".

בראשות מחלקת התוכן יעמוד יניב לוי, שעד לאחרונה שימש כעורך תוכן באתר וואלה ובשנים האחרונות שימש בתפקידי כתיבה, עריכה וניהול תוכן במדיה הדיגיטלית. "שמח על האתגר - אנחנו מכינים לשוק הזה המון הפתעות. מצאתי בטוויסטד בית שיש בו במקום אחד טכנולוגיה שיווקית ויכולת אמיתית במדיה ובדאטה וזה בעיניי מה שעושה את ההבדל בין תוכן במתכונת הישנה לתוכן במתכונת חדשנית, שמאפשרת מקסום של התקציבים שמושקעים בתחום". כך לדברי לוי.

אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "היום, כשעולם התוצאות כבר מחובר לתוכן באופן מלא, אנחנו לוקחים את הפעילות שלנו כמה צעדים קדימה. בזכות טכנולוגיה שיווקית ייחודית לטוויסטד אנחנו יכולים להיות לבנות מסעות צרכן ולהגיש לו פריטי תוכן מצד אחד. מהצד השני אנחנו מיישמים את כל שיטות הפרפורמנס והערוצים הפרוגרמטיים האחרים - ליצירת המרות. השילוב הזה מאפשר לנו להביא היום אל הלקוח שלנו סל של מוצרי תוכן, אריזות תוכן, כלי הפצה מתוחכמים ולייצר מתחרה אמיתי לגוגל ביצירת תוצאות ללקוחות שלנו. כל זה כמובן לצד יצירות תוכן קריאיטיביות ומחוללות שיחה, כפי שידעה לעשות טוויסטד לאורך השנים".

טוויסטד הוא מחלוצי הפרסום הדיגיטלי בישראל. בין לקוחותיו נמנים כמה מהמותגים הגדולים והמוכרים בשוק המקומי, כגון: שירותי בריאות 'כללית', חברת הוט, אוניברסיטת תל אביב, מכללת רידמן, קניוני עופר ועוד. 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    בדיקה (ל"ת)
    בודק 02/03/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מי?! (ל"ת)
    ל. 02/03/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    שרית. ע 02/03/2017 07:31
    הגב לתגובה זו
    האיש יודע לספר סיפור טוב. עולם העיתונות הפסיד בגדול.
  • 7.
    יניב מוכשר. משרד נוראי. (ל"ת)
    נענע 01/03/2017 23:57
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    פנינה 01/03/2017 23:55
    הגב לתגובה זו
    מוכשר, חרוץ, יצירתי. שיחקו אותה!
  • 5.
    והודעות לעיתונות שלו (ל"ת)
    תוכן שעוסק במוליאן 01/03/2017 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שרון 01/03/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    כותב נפלא
  • 3.
    בהצלחה יניב (ל"ת)
    מיכל 01/03/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלירן 01/03/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    העורך הכי נורמלי שהיה שם.
  • 1.
    וזה מעניין את....? (ל"ת)
    טוויסטד 01/03/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.