יניב לוי
צילום: יח"צ

טוויסטד משיק מחלקת תוכן בניהול יניב לוי - לשעבר בוואלה

עד לאחרונה שימש לוי כעורך תוכן באתר וואלה ובשנים האחרונות שימש בתפקידי כתיבה, עריכה וניהול תוכן במדיה הדיגיטלית
משה בנימין | (10)

משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור מקים מחלקת תוכן, אותה הוא מגדיר כ"חדשנית, שתייצר מהלכי קריאייטיב איכותיים ומעמיקים ללקחות המשרד במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות".

בראשות מחלקת התוכן יעמוד יניב לוי, שעד לאחרונה שימש כעורך תוכן באתר וואלה ובשנים האחרונות שימש בתפקידי כתיבה, עריכה וניהול תוכן במדיה הדיגיטלית. "שמח על האתגר - אנחנו מכינים לשוק הזה המון הפתעות. מצאתי בטוויסטד בית שיש בו במקום אחד טכנולוגיה שיווקית ויכולת אמיתית במדיה ובדאטה וזה בעיניי מה שעושה את ההבדל בין תוכן במתכונת הישנה לתוכן במתכונת חדשנית, שמאפשרת מקסום של התקציבים שמושקעים בתחום". כך לדברי לוי.

אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "היום, כשעולם התוצאות כבר מחובר לתוכן באופן מלא, אנחנו לוקחים את הפעילות שלנו כמה צעדים קדימה. בזכות טכנולוגיה שיווקית ייחודית לטוויסטד אנחנו יכולים להיות לבנות מסעות צרכן ולהגיש לו פריטי תוכן מצד אחד. מהצד השני אנחנו מיישמים את כל שיטות הפרפורמנס והערוצים הפרוגרמטיים האחרים - ליצירת המרות. השילוב הזה מאפשר לנו להביא היום אל הלקוח שלנו סל של מוצרי תוכן, אריזות תוכן, כלי הפצה מתוחכמים ולייצר מתחרה אמיתי לגוגל ביצירת תוצאות ללקוחות שלנו. כל זה כמובן לצד יצירות תוכן קריאיטיביות ומחוללות שיחה, כפי שידעה לעשות טוויסטד לאורך השנים".

טוויסטד הוא מחלוצי הפרסום הדיגיטלי בישראל. בין לקוחותיו נמנים כמה מהמותגים הגדולים והמוכרים בשוק המקומי, כגון: שירותי בריאות 'כללית', חברת הוט, אוניברסיטת תל אביב, מכללת רידמן, קניוני עופר ועוד. 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    בדיקה (ל"ת)
    בודק 02/03/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מי?! (ל"ת)
    ל. 02/03/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    שרית. ע 02/03/2017 07:31
    הגב לתגובה זו
    האיש יודע לספר סיפור טוב. עולם העיתונות הפסיד בגדול.
  • 7.
    יניב מוכשר. משרד נוראי. (ל"ת)
    נענע 01/03/2017 23:57
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    פנינה 01/03/2017 23:55
    הגב לתגובה זו
    מוכשר, חרוץ, יצירתי. שיחקו אותה!
  • 5.
    והודעות לעיתונות שלו (ל"ת)
    תוכן שעוסק במוליאן 01/03/2017 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שרון 01/03/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    כותב נפלא
  • 3.
    בהצלחה יניב (ל"ת)
    מיכל 01/03/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלירן 01/03/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    העורך הכי נורמלי שהיה שם.
  • 1.
    וזה מעניין את....? (ל"ת)
    טוויסטד 01/03/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.