טוויסטד משיק מחלקת תוכן בניהול יניב לוי - לשעבר בוואלה
משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור מקים מחלקת תוכן, אותה הוא מגדיר כ"חדשנית, שתייצר מהלכי קריאייטיב איכותיים ומעמיקים ללקחות המשרד במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות".
בראשות מחלקת התוכן יעמוד יניב לוי, שעד לאחרונה שימש כעורך תוכן באתר וואלה ובשנים האחרונות שימש בתפקידי כתיבה, עריכה וניהול תוכן במדיה הדיגיטלית. "שמח על האתגר - אנחנו מכינים לשוק הזה המון הפתעות. מצאתי בטוויסטד בית שיש בו במקום אחד טכנולוגיה שיווקית ויכולת אמיתית במדיה ובדאטה וזה בעיניי מה שעושה את ההבדל בין תוכן במתכונת הישנה לתוכן במתכונת חדשנית, שמאפשרת מקסום של התקציבים שמושקעים בתחום". כך לדברי לוי.
אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "היום, כשעולם התוצאות כבר מחובר לתוכן באופן מלא, אנחנו לוקחים את הפעילות שלנו כמה צעדים קדימה. בזכות טכנולוגיה שיווקית ייחודית לטוויסטד אנחנו יכולים להיות לבנות מסעות צרכן ולהגיש לו פריטי תוכן מצד אחד. מהצד השני אנחנו מיישמים את כל שיטות הפרפורמנס והערוצים הפרוגרמטיים האחרים - ליצירת המרות. השילוב הזה מאפשר לנו להביא היום אל הלקוח שלנו סל של מוצרי תוכן, אריזות תוכן, כלי הפצה מתוחכמים ולייצר מתחרה אמיתי לגוגל ביצירת תוצאות ללקוחות שלנו. כל זה כמובן לצד יצירות תוכן קריאיטיביות ומחוללות שיחה, כפי שידעה לעשות טוויסטד לאורך השנים".
טוויסטד הוא מחלוצי הפרסום הדיגיטלי בישראל. בין לקוחותיו נמנים כמה מהמותגים הגדולים והמוכרים בשוק המקומי, כגון: שירותי בריאות 'כללית', חברת הוט, אוניברסיטת תל אביב, מכללת רידמן, קניוני עופר ועוד.
- 10.בדיקה (ל"ת)בודק 02/03/2017 17:01הגב לתגובה זו
- 9.מי?! (ל"ת)ל. 02/03/2017 14:56הגב לתגובה זו
- 8.שרית. ע 02/03/2017 07:31הגב לתגובה זוהאיש יודע לספר סיפור טוב. עולם העיתונות הפסיד בגדול.
- 7.יניב מוכשר. משרד נוראי. (ל"ת)נענע 01/03/2017 23:57הגב לתגובה זו
- 6.פנינה 01/03/2017 23:55הגב לתגובה זומוכשר, חרוץ, יצירתי. שיחקו אותה!
- 5.והודעות לעיתונות שלו (ל"ת)תוכן שעוסק במוליאן 01/03/2017 16:00הגב לתגובה זו
- 4.שרון 01/03/2017 15:58הגב לתגובה זוכותב נפלא
- 3.בהצלחה יניב (ל"ת)מיכל 01/03/2017 14:49הגב לתגובה זו
- 2.אלירן 01/03/2017 14:48הגב לתגובה זוהעורך הכי נורמלי שהיה שם.
- 1.וזה מעניין את....? (ל"ת)טוויסטד 01/03/2017 13:27הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
