טוויסטד משיק מחלקת תוכן בניהול יניב לוי - לשעבר בוואלה
משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור מקים מחלקת תוכן, אותה הוא מגדיר כ"חדשנית, שתייצר מהלכי קריאייטיב איכותיים ומעמיקים ללקחות המשרד במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות".
בראשות מחלקת התוכן יעמוד יניב לוי, שעד לאחרונה שימש כעורך תוכן באתר וואלה ובשנים האחרונות שימש בתפקידי כתיבה, עריכה וניהול תוכן במדיה הדיגיטלית. "שמח על האתגר - אנחנו מכינים לשוק הזה המון הפתעות. מצאתי בטוויסטד בית שיש בו במקום אחד טכנולוגיה שיווקית ויכולת אמיתית במדיה ובדאטה וזה בעיניי מה שעושה את ההבדל בין תוכן במתכונת הישנה לתוכן במתכונת חדשנית, שמאפשרת מקסום של התקציבים שמושקעים בתחום". כך לדברי לוי.
אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "היום, כשעולם התוצאות כבר מחובר לתוכן באופן מלא, אנחנו לוקחים את הפעילות שלנו כמה צעדים קדימה. בזכות טכנולוגיה שיווקית ייחודית לטוויסטד אנחנו יכולים להיות לבנות מסעות צרכן ולהגיש לו פריטי תוכן מצד אחד. מהצד השני אנחנו מיישמים את כל שיטות הפרפורמנס והערוצים הפרוגרמטיים האחרים - ליצירת המרות. השילוב הזה מאפשר לנו להביא היום אל הלקוח שלנו סל של מוצרי תוכן, אריזות תוכן, כלי הפצה מתוחכמים ולייצר מתחרה אמיתי לגוגל ביצירת תוצאות ללקוחות שלנו. כל זה כמובן לצד יצירות תוכן קריאיטיביות ומחוללות שיחה, כפי שידעה לעשות טוויסטד לאורך השנים".
טוויסטד הוא מחלוצי הפרסום הדיגיטלי בישראל. בין לקוחותיו נמנים כמה מהמותגים הגדולים והמוכרים בשוק המקומי, כגון: שירותי בריאות 'כללית', חברת הוט, אוניברסיטת תל אביב, מכללת רידמן, קניוני עופר ועוד.
- 10.בדיקה (ל"ת)בודק 02/03/2017 17:01הגב לתגובה זו
- 9.מי?! (ל"ת)ל. 02/03/2017 14:56הגב לתגובה זו
- 8.שרית. ע 02/03/2017 07:31הגב לתגובה זוהאיש יודע לספר סיפור טוב. עולם העיתונות הפסיד בגדול.
- 7.יניב מוכשר. משרד נוראי. (ל"ת)נענע 01/03/2017 23:57הגב לתגובה זו
- 6.פנינה 01/03/2017 23:55הגב לתגובה זומוכשר, חרוץ, יצירתי. שיחקו אותה!
- 5.והודעות לעיתונות שלו (ל"ת)תוכן שעוסק במוליאן 01/03/2017 16:00הגב לתגובה זו
- 4.שרון 01/03/2017 15:58הגב לתגובה זוכותב נפלא
- 3.בהצלחה יניב (ל"ת)מיכל 01/03/2017 14:49הגב לתגובה זו
- 2.אלירן 01/03/2017 14:48הגב לתגובה זוהעורך הכי נורמלי שהיה שם.
- 1.וזה מעניין את....? (ל"ת)טוויסטד 01/03/2017 13:27הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.