טוויסטד משיק מחלקת תוכן בניהול יניב לוי - לשעבר בוואלה

עד לאחרונה שימש לוי כעורך תוכן באתר וואלה ובשנים האחרונות שימש בתפקידי כתיבה, עריכה וניהול תוכן במדיה הדיגיטלית
משה בנימין | (10)

משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מוליאן, קרן פרידמן ואייל גן מור מקים מחלקת תוכן, אותה הוא מגדיר כ"חדשנית, שתייצר מהלכי קריאייטיב איכותיים ומעמיקים ללקחות המשרד במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות".

בראשות מחלקת התוכן יעמוד יניב לוי, שעד לאחרונה שימש כעורך תוכן באתר וואלה ובשנים האחרונות שימש בתפקידי כתיבה, עריכה וניהול תוכן במדיה הדיגיטלית. "שמח על האתגר - אנחנו מכינים לשוק הזה המון הפתעות. מצאתי בטוויסטד בית שיש בו במקום אחד טכנולוגיה שיווקית ויכולת אמיתית במדיה ובדאטה וזה בעיניי מה שעושה את ההבדל בין תוכן במתכונת הישנה לתוכן במתכונת חדשנית, שמאפשרת מקסום של התקציבים שמושקעים בתחום". כך לדברי לוי.

אלון מוליאן, מנכ"ל טוויסטד: "היום, כשעולם התוצאות כבר מחובר לתוכן באופן מלא, אנחנו לוקחים את הפעילות שלנו כמה צעדים קדימה. בזכות טכנולוגיה שיווקית ייחודית לטוויסטד אנחנו יכולים להיות לבנות מסעות צרכן ולהגיש לו פריטי תוכן מצד אחד. מהצד השני אנחנו מיישמים את כל שיטות הפרפורמנס והערוצים הפרוגרמטיים האחרים - ליצירת המרות. השילוב הזה מאפשר לנו להביא היום אל הלקוח שלנו סל של מוצרי תוכן, אריזות תוכן, כלי הפצה מתוחכמים ולייצר מתחרה אמיתי לגוגל ביצירת תוצאות ללקוחות שלנו. כל זה כמובן לצד יצירות תוכן קריאיטיביות ומחוללות שיחה, כפי שידעה לעשות טוויסטד לאורך השנים".

טוויסטד הוא מחלוצי הפרסום הדיגיטלי בישראל. בין לקוחותיו נמנים כמה מהמותגים הגדולים והמוכרים בשוק המקומי, כגון: שירותי בריאות 'כללית', חברת הוט, אוניברסיטת תל אביב, מכללת רידמן, קניוני עופר ועוד. 

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    בדיקה (ל"ת)
    בודק 02/03/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מי?! (ל"ת)
    ל. 02/03/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    שרית. ע 02/03/2017 07:31
    הגב לתגובה זו
    האיש יודע לספר סיפור טוב. עולם העיתונות הפסיד בגדול.
  • 7.
    יניב מוכשר. משרד נוראי. (ל"ת)
    נענע 01/03/2017 23:57
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    פנינה 01/03/2017 23:55
    הגב לתגובה זו
    מוכשר, חרוץ, יצירתי. שיחקו אותה!
  • 5.
    והודעות לעיתונות שלו (ל"ת)
    תוכן שעוסק במוליאן 01/03/2017 16:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שרון 01/03/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    כותב נפלא
  • 3.
    בהצלחה יניב (ל"ת)
    מיכל 01/03/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אלירן 01/03/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    העורך הכי נורמלי שהיה שם.
  • 1.
    וזה מעניין את....? (ל"ת)
    טוויסטד 01/03/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.