
צילום: דוד שי
פרסום ראשון
לאחר תלונות: עיריית ת"א משנה את מכרז הפרסום ודוחה אותו
משרדי הפרסום זעמו על לסעיף שדורש הוצאה של 2 מיליון ש' בפייסבוק ב-2014, סעיף שלטענתם רק משרד אחד עומד בו - מקאן. בעירייה התגמשו בסעיף אחר. עם זאת, חלק מהפרטים עדיין לא ברורים דיו
בשורה התחתונה המאבק העיקש של משרדי הפרסום השתלם. לא בטוח האם טענותיהם ברקע, על כך שהמכרז נראה כאילו נבנה לפי מידותיו של משרד אחד בישראל - מקאן תל אביב, הוא זה שהוביל את העירייה להגמיש את תנאיה, או שמדובר באמת ברצונה של העירייה לצאת למכרז, שבו היא מצפה לראות את השחקנים הבולטים בישראל מציגים בפניה את הרעיונות הטובים ביותר.
בסופו של יום, הרשימה הסופית שתוכל להתמודד על המכרז צריכה לשים דבר אחד לנגד עיניה - המכרז, בהתאם לסעיפי המריבה שבו הנוגעים לגוגל ופייסבוק עומד להיות מכרז שכל כולו דיגיטל: התמחות בקנייה פרוגרמטית, פרפורמנס, רשתות חברתיות, ניהול תקציבי פרסום המופנים לקהל גלובלי על גבי פלטפורמות מדיה וכל זאת כשהעירייה מצפה לרעיונות הקריאייטיביים הטובים ביותר - בדיגיטל.
- 1.אלי 22/09/2016 16:28הגב לתגובה זוטענת ה'2 מיליון' לא נכונה. היא מאפיינת את הדינוזאורים הגדולים... לעומת זאת גם 2 מיליון...גם 150 מיליון...גם 6 מיליון...גם "בלי גוגל פרטנרס" מלמד שבסיבוב הזה הדינוזאורים (הגדולים) ניצחו....בינתיים