רייטינג

'הישרדות' ירדה אל מתחת לרף 30% – בגלל משחק הכדורגל שהוזז ליום ראשון

אחרי 31.7% ו-30.5%, הפרק השלישי של 'יהשרדות' ירד ל-27%, בגלל שמשבצת הספורט בערוץ 1 רשמה כ-10% בזכות הכדורגל, מול כ-4% בשבוע שעבר עם הכדורסל
אלכסנדר כץ | (1)

הפרק השלישי של הישרדות (רשת, ערוץ 2) רשם 27% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על ירידה ברייטינג לתכנית שרשמה יותר מ-30% ב-2 פרקי פתיחת העונה.

 

את הירידה ברייטינג אפשר לייחס למשחק ליגת העל בכדורגל בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (ערוץ 1) ששובץ בראשון במקום ביום שני, והניב 9.8%. מול פרק ההשקה בשבוע שעבר הוצב משחק כדורסל שקיבל 4.3%.

 

בערוץ 10 קיבל סרט הדוקו 'אסירת תודה' (ערוץ 10) 7.1%, בדומה לסרט הדוקו ששודר בשבוע שעבר – 'לאכול את החיים'. מאידך, הצינור (ערוץ 10) התרסקה ל-2.5% לאחר שקיבלה 5.6% בראשון שעבר.

 

שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבל 10.2%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.2%,

היום שהיה' (ערוץ 10) ניפקה 5.3%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) הניבה 11.2%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14.3%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפקה 9%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 22.4%, מול 'חדשות 10' עם 12% נאים, ו'מבט' (ערוץ 1) שקיבלה 5.6%.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מה זה "הערב" שני זכוחים ושטחיים שמקדמים טאלנטים של רשת (ל"ת)
    ערוץ הבושה ושטחיות 09/11/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.