מעולה: צופים שהגיעו לקולנוע הופתעו לראות את עצמם בטריילר לפני הסרט
עם התקציב הנכון, אין דבר שהוא בלתי אפשרי, אפילו להכניס לטריילר לפני הסרט בקולנוע, את הצופים שהרגע הגיעו לאולם, ולא יודעים מה מחכה להם. מאחורי המהלך שעלה לאחרונה לאוויר, עומד משרד הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י עבור 'קוקה קולה' בקופנהגן, דנמרק, כדי לקדם מסר שקורא לצופים לשתות בשקט ולא להפריע לשאר הצופים.
צופי בית הקולנוע הדנים שהגיעו לעוד ערב רגיל למדי בקולנוע, לא שיערו שהבד הירוק התמים למראה שנתלה בלובי, הוא חלק מקמפיין שהם הולכים להיות הכוכבים המרכזיים שלו. מאחורי הקלעים בנה משרד הפרסום אולפן מאולתר שאליו הועברו במהרה צילומים של הצופים על רקע הבד הירוק ("המסך הירוק משמש ככלי עזר לשילוב שתי תמונות יחד).
בדנמרק נהוג לשדר לפני כל סרט הודעה שמבקשת מהקהל לשמור על השקט ולא להפריע לשכניהם. מזה מספר שנים קוקה קולה לקחת חסות על הודעה זו והפעם החליטה לעשות מזה אירוע חגיגי יותר. הקונספט מאחורי המהלך היה: "בבקשה שמרו על שקט במהלך הסרט, זה לא אותו דבר אתכם בפנים".
במסגרת הרעיון הזה, הצופים שולבו בטריילר פיקטיבי שצולם לטובת המהלך, כאשר במפתיע, הצופים שישבו בקולנוע שולבו בסצנות כשהם אוחזים בידיהם כוס שתייה, פופקורן או טלפון סלולרי. ה"הפרעה" שנוצרה בחיבור בין הסצנות יצאה מצחיקה וחביביה למדי.
- 1.הקישור לא עובד (ל"ת)ג 13/03/2014 15:22הגב לתגובה זו