TV

מעולה: צופים שהגיעו לקולנוע הופתעו לראות את עצמם בטריילר לפני הסרט

במהלך מקסים של סאצ'י עבור קוקה קולה, הצופים המופתעים צולמו ללא ידיעתם בזמן שחיכו לסרט. התוצאה המצחיקה חיכתה להם בטריילר. צפו
משה בנימין | (1)

עם התקציב הנכון, אין דבר שהוא בלתי אפשרי, אפילו להכניס לטריילר לפני הסרט בקולנוע, את הצופים שהרגע הגיעו לאולם, ולא יודעים מה מחכה להם. מאחורי המהלך שעלה לאחרונה לאוויר, עומד משרד הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י עבור 'קוקה קולה' בקופנהגן, דנמרק, כדי לקדם מסר שקורא לצופים לשתות בשקט ולא להפריע לשאר הצופים.

צופי בית הקולנוע הדנים שהגיעו לעוד ערב רגיל למדי בקולנוע, לא שיערו שהבד הירוק התמים למראה שנתלה בלובי, הוא חלק מקמפיין שהם הולכים להיות הכוכבים המרכזיים שלו. מאחורי הקלעים בנה משרד הפרסום אולפן מאולתר שאליו הועברו במהרה צילומים של הצופים על רקע הבד הירוק ("המסך הירוק משמש ככלי עזר לשילוב שתי תמונות יחד).

בדנמרק נהוג לשדר לפני כל סרט הודעה שמבקשת מהקהל לשמור על השקט ולא להפריע לשכניהם. מזה מספר שנים קוקה קולה לקחת חסות על הודעה זו והפעם החליטה לעשות מזה אירוע חגיגי יותר. הקונספט מאחורי המהלך היה: "בבקשה שמרו על שקט במהלך הסרט, זה לא אותו דבר אתכם בפנים".

במסגרת הרעיון הזה, הצופים שולבו בטריילר פיקטיבי שצולם לטובת המהלך, כאשר במפתיע, הצופים שישבו בקולנוע שולבו בסצנות כשהם אוחזים בידיהם כוס שתייה, פופקורן או טלפון סלולרי. ה"הפרעה" שנוצרה בחיבור בין הסצנות יצאה מצחיקה וחביביה למדי.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    הקישור לא עובד (ל"ת)
    ג 13/03/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.