רונן ברקה
צילום: יח"צ

על הקריאייטיב - סמנכ"ל השיווק: שפ"מ תפיק תשדירי רדיו שיכתבו בכירי השיווק

זכיינית השיווק בקול ישראל מצאה דרך מקורית כדי להשתחל לתקציב המפרסמים. הבכירים יתרגלו כתיבת תשדירים עם סמנכ"ל הקריאייטיב בשפ"מ
משה בנימין | (7)

זכיינית השיווק והמכירות של תחנות קול ישראל ברדיו - שפ"מ - מחפשת דרכים יצירתיות כדי לתפוס מקום בתקציבי הפרסום של המפרסמים. במסגרת זו משיקה הזכיינית יוזמה חדשה ומעניינת להפקת תשדירי רדיו שייכתבו על ידי מנהלי השיווק של החברות המפרסמות.

בתקופה הקרובה יתקיימו בשפ"מ שורה של מפגשי בוקר עם אנשי השיווק של המפרסמים הגדולים במשק, במטרה להכיר להם את המדיום הרדיופוני והאפשרויות הקריאטיביות הגלומות בו. המפגש הראשון בסדרה יתקיים עם אנשי השיווק של חברת אוסם, בשבועות הקרובים. את המפגשים ינחה דורון ויטנברג, סמנכ"ל הקריאייטיב של שפ"מ.

במסגרת המפגשים, יתנסו אנשי השיווק בכתיבת תסריטים לתשדיר רדיו. 3 התסריטים הקריאטיביים הטובים ביותר בכל מפגש, יופקו ויוקלטו על ידי שפ"מ. התשדירים המצטיינים יוכלו להיות בסיס הקמפיין של המפרסמים ברשתות הרדיו של קול ישראל.

משפ"מ נמסר כי "המפגשים עוסקים במדיה הרדיופונית, השנויים והחידושים שהיא עוברת, השתלבותה בנעשה והמשתנה במפת המדיה הכללית. היוזמה נולד מתוך הבנה עמוקה כי אלה האחראים על המותגים, צריכים להכיר טוב יותר את הקוד של המדיה הרדיופוני והאפשריות הקריאטיביות העומדות לרשותם".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מד מן 29/10/2013 14:31
    הגב לתגובה זו
    מנהלי שיווק שיכתבו ג'ינגל ,הרי גם הם ,לפחות רובם מבינים שהם לא ממש מסוגלים לעשות את זה. דבר אחד זה לאשר ג'ינגל ודבר אחר הוא ליצור אותו. בקיצור רעיון רע
  • 5.
    עוד ניסיון ללקק למנהלי השיווק. תעשייה בלחץ (ל"ת)
    יונתן 29/10/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אין לו מה לעשות? 28/10/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    הצעה למנכ"לים: אם סמנכ"ל השיווק שלכם משתתף בפארסה הזו - תפטרו אותו. על זה אתם משלמים לו? מחר הוא יעשה סדנא ביפעת על גזירת מודעות.
  • 3.
    רעיון גדול (ל"ת)
    דפנה 28/10/2013 11:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הם בלחץ מהתחנות האזוריות שהתחזקו (ל"ת)
    פאפא 28/10/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מרוב חמדנות לכסף 28/10/2013 09:20
    הגב לתגובה זו
    גם ככה מנהלי השיווק חושבים שהם יכולים לעשות את העבודה של משרדי הפרסום בעצמם ולכן מענים אותם, עושים טעויות אסטרטגיות ואז מאשימים אותם. עכשיו אתם גורמים להם לחשוב שהם יודעים לכתוב תשדירי רדיו? כמה נמוך תלכו כדי להרוויח עוד לירה? בושה!!!
  • זה נכון. ראוי היה לשלב גם את צוות הקריאייטיב (ל"ת)
    משה 28/10/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״