על הקריאייטיב - סמנכ"ל השיווק: שפ"מ תפיק תשדירי רדיו שיכתבו בכירי השיווק
זכיינית השיווק והמכירות של תחנות קול ישראל ברדיו - שפ"מ - מחפשת דרכים יצירתיות כדי לתפוס מקום בתקציבי הפרסום של המפרסמים. במסגרת זו משיקה הזכיינית יוזמה חדשה ומעניינת להפקת תשדירי רדיו שייכתבו על ידי מנהלי השיווק של החברות המפרסמות.
בתקופה הקרובה יתקיימו בשפ"מ שורה של מפגשי בוקר עם אנשי השיווק של המפרסמים הגדולים במשק, במטרה להכיר להם את המדיום הרדיופוני והאפשרויות הקריאטיביות הגלומות בו. המפגש הראשון בסדרה יתקיים עם אנשי השיווק של חברת אוסם, בשבועות הקרובים. את המפגשים ינחה דורון ויטנברג, סמנכ"ל הקריאייטיב של שפ"מ.
במסגרת המפגשים, יתנסו אנשי השיווק בכתיבת תסריטים לתשדיר רדיו. 3 התסריטים הקריאטיביים הטובים ביותר בכל מפגש, יופקו ויוקלטו על ידי שפ"מ. התשדירים המצטיינים יוכלו להיות בסיס הקמפיין של המפרסמים ברשתות הרדיו של קול ישראל.
משפ"מ נמסר כי "המפגשים עוסקים במדיה הרדיופונית, השנויים והחידושים שהיא עוברת, השתלבותה בנעשה והמשתנה במפת המדיה הכללית. היוזמה נולד מתוך הבנה עמוקה כי אלה האחראים על המותגים, צריכים להכיר טוב יותר את הקוד של המדיה הרדיופוני והאפשריות הקריאטיביות העומדות לרשותם".
- עוד עליית מחירים: קרטון חלב יעלה יותר מ-7 שקל; מה יקרה למחיר הדלק
- רעידת אדמה: בהסתדרות מבקשים הבהרות ממכירת הקנין הרוחני של אסם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 6.מד מן 29/10/2013 14:31הגב לתגובה זומנהלי שיווק שיכתבו ג'ינגל ,הרי גם הם ,לפחות רובם מבינים שהם לא ממש מסוגלים לעשות את זה. דבר אחד זה לאשר ג'ינגל ודבר אחר הוא ליצור אותו. בקיצור רעיון רע
- 5.עוד ניסיון ללקק למנהלי השיווק. תעשייה בלחץ (ל"ת)יונתן 29/10/2013 11:34הגב לתגובה זו
- 4.אין לו מה לעשות? 28/10/2013 14:12הגב לתגובה זוהצעה למנכ"לים: אם סמנכ"ל השיווק שלכם משתתף בפארסה הזו - תפטרו אותו. על זה אתם משלמים לו? מחר הוא יעשה סדנא ביפעת על גזירת מודעות.
- 3.רעיון גדול (ל"ת)דפנה 28/10/2013 11:16הגב לתגובה זו
- 2.הם בלחץ מהתחנות האזוריות שהתחזקו (ל"ת)פאפא 28/10/2013 09:22הגב לתגובה זו
- 1.מרוב חמדנות לכסף 28/10/2013 09:20הגב לתגובה זוגם ככה מנהלי השיווק חושבים שהם יכולים לעשות את העבודה של משרדי הפרסום בעצמם ולכן מענים אותם, עושים טעויות אסטרטגיות ואז מאשימים אותם. עכשיו אתם גורמים להם לחשוב שהם יודעים לכתוב תשדירי רדיו? כמה נמוך תלכו כדי להרוויח עוד לירה? בושה!!!
- זה נכון. ראוי היה לשלב גם את צוות הקריאייטיב (ל"ת)משה 28/10/2013 12:12הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.