בלי חוגי בית: המרוץ לרשויות המקומיות צריך לעבור לווידאו
סרט וידאו הוא הכלי השיווקי האפקטיבי ביותר. הוא המהות של כל מותג, הבסיס של כל קמפיין גדול. כשמדובר בקמפיינים פוליטיים, קמפיין מבוסס וידאו טוב מחדיר את האני מאמין של המתמודד לתוך הסלון הפרטי של בוחריו ונע באופן ויראלי כאש בשדה קוצים.
סרטים ויראליים דוגמת
עד היום, הדברים נעצרו כשזה הגיע לבחירות המקומיות מהסיבות הברורות: חוסר בתקציבי ענק להפקות, חוסר היכולת לטרגט את קהל היעד והפניית מרבית המשאבים לפרינט.
אבל זה היה כאמור בעבר. היום כשהטכנולוגיה השתכללה ומחירי ההפקות ירדו, גוגל והרשתות חברתיות מאפשרות לך לטרגט עד רמת האדם הבודד וימיו היפים של הפרינט מאחוריו - אין סיבה שמתמודדים לא יהנו מהכלי השיווקי האפקטיבי ביותר הלא הוא - סרט וידאו.
לצורך כך, לפניכם 6 הסיבות: למה רק סרט וידאו יכול לעזור לכם לכבוש את ראשות העיר ב-2013, בלי להזכיר פעם אחת שתמונה שווה, אתם יודעים בדיוק כמה מילים.
1. בכמה חוגי בית אתה כבר יכול להיות? סרט וידאו יעביר בצורה פשוטה, עניינית ומשכנעת את המסר שלך בלי להיות נוכח במקום. במילים פשוטות הוא יעבוד עבורך.
2. מנהל עמוד פייסבוק? מחקרים מוכיחים שהסיכוי להקלקה על סרט בפייסבוק גדול במאות אחוזים על פני כל מדיה אחרת (תמונה/טקסט). לא בכדי פייסבוק מקדם סרטי וידאו ב-feed הרבה יותר מכל דבר סוג מדיה אחרת.
3. תתקדם, פלאיירים בקניון זה כל כך 80's. לא חבל לשלוח את המתנדבים שלך למרכז העיר בחום הזה חמושים בפלאיירים ודפי החתמה? שלח להם סרט וידאו הם כבר ידאגו להעביר אותו לרשימות התפוצה שלהם ברשתות החברתיות ומבלי ששמת לב הפכת לתופעה ויראלית מקומית.
4. מפרסם בפייסבוק? סרט וידאו מגדיל את הסיכוי להקלקה של אחד מהבוחרים הפוטנציאליים שלך
5. מפרסם בפרינט? שימוש נכון ב-QR לסרט שלך מהווה התחלה נפלאה לדו שיח בינך ובין הבוחר.
6. תעיר אותנו - הבעיה העיקרית של הבחירות המקומיות בניגוד לבחירות הארציות היא שבמרבית המקרים התושבים לא ממש מבינים למה זה צריך לעניין אותם הרי לא מדובר בנושאים הרי גורל דוגמת מלחמה ושלום. רק סרט או פגישה של פנים מול פנים יכול להסביר להם למה הבחירות הקרובות כל כך חשובות.
לדוגמה סרטון שהופק לתנועת 'עיר לכולנו' במסגרת הבחירות האחרונות לעיריית תל אביב והוביל לאחת מערכות הבחירות המתוחות והערניות שידעה העיר ויש אף שיגידו שימש קדימון לקיץ 2011.
הכותב הוא מנהל התוכן ב'Nanook מדברים וידאו'. בית תוכן להפקה והפצת סרטים ברשת
- 3.(ל"ת)אסף גרוע 25/07/2013 23:47הגב לתגובה זו
- 2.טלי 24/07/2013 13:58הגב לתגובה זואני מסכימה איתך לגמרי
- 1.חנין 24/07/2013 13:27הגב לתגובה זועובדתית זה מגניב לאללה, אבל הסרטים הויראלים המעולים של ארץ חדשה לא עזרה להם
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
