בלי חוגי בית: המרוץ לרשויות המקומיות צריך לעבור לווידאו
סרט וידאו הוא הכלי השיווקי האפקטיבי ביותר. הוא המהות של כל מותג, הבסיס של כל קמפיין גדול. כשמדובר בקמפיינים פוליטיים, קמפיין מבוסס וידאו טוב מחדיר את האני מאמין של המתמודד לתוך הסלון הפרטי של בוחריו ונע באופן ויראלי כאש בשדה קוצים.
סרטים ויראליים דוגמת
עד היום, הדברים נעצרו כשזה הגיע לבחירות המקומיות מהסיבות הברורות: חוסר בתקציבי ענק להפקות, חוסר היכולת לטרגט את קהל היעד והפניית מרבית המשאבים לפרינט.
אבל זה היה כאמור בעבר. היום כשהטכנולוגיה השתכללה ומחירי ההפקות ירדו, גוגל והרשתות חברתיות מאפשרות לך לטרגט עד רמת האדם הבודד וימיו היפים של הפרינט מאחוריו - אין סיבה שמתמודדים לא יהנו מהכלי השיווקי האפקטיבי ביותר הלא הוא - סרט וידאו.
לצורך כך, לפניכם 6 הסיבות: למה רק סרט וידאו יכול לעזור לכם לכבוש את ראשות העיר ב-2013, בלי להזכיר פעם אחת שתמונה שווה, אתם יודעים בדיוק כמה מילים.
1. בכמה חוגי בית אתה כבר יכול להיות? סרט וידאו יעביר בצורה פשוטה, עניינית ומשכנעת את המסר שלך בלי להיות נוכח במקום. במילים פשוטות הוא יעבוד עבורך.
2. מנהל עמוד פייסבוק? מחקרים מוכיחים שהסיכוי להקלקה על סרט בפייסבוק גדול במאות אחוזים על פני כל מדיה אחרת (תמונה/טקסט). לא בכדי פייסבוק מקדם סרטי וידאו ב-feed הרבה יותר מכל דבר סוג מדיה אחרת.
3. תתקדם, פלאיירים בקניון זה כל כך 80's. לא חבל לשלוח את המתנדבים שלך למרכז העיר בחום הזה חמושים בפלאיירים ודפי החתמה? שלח להם סרט וידאו הם כבר ידאגו להעביר אותו לרשימות התפוצה שלהם ברשתות החברתיות ומבלי ששמת לב הפכת לתופעה ויראלית מקומית.
4. מפרסם בפייסבוק? סרט וידאו מגדיל את הסיכוי להקלקה של אחד מהבוחרים הפוטנציאליים שלך
5. מפרסם בפרינט? שימוש נכון ב-QR לסרט שלך מהווה התחלה נפלאה לדו שיח בינך ובין הבוחר.
6. תעיר אותנו - הבעיה העיקרית של הבחירות המקומיות בניגוד לבחירות הארציות היא שבמרבית המקרים התושבים לא ממש מבינים למה זה צריך לעניין אותם הרי לא מדובר בנושאים הרי גורל דוגמת מלחמה ושלום. רק סרט או פגישה של פנים מול פנים יכול להסביר להם למה הבחירות הקרובות כל כך חשובות.
לדוגמה סרטון שהופק לתנועת 'עיר לכולנו' במסגרת הבחירות האחרונות לעיריית תל אביב והוביל לאחת מערכות הבחירות המתוחות והערניות שידעה העיר ויש אף שיגידו שימש קדימון לקיץ 2011.
הכותב הוא מנהל התוכן ב'Nanook מדברים וידאו'. בית תוכן להפקה והפצת סרטים ברשת
- 3.(ל"ת)אסף גרוע 25/07/2013 23:47הגב לתגובה זו
- 2.טלי 24/07/2013 13:58הגב לתגובה זואני מסכימה איתך לגמרי
- 1.חנין 24/07/2013 13:27הגב לתגובה זועובדתית זה מגניב לאללה, אבל הסרטים הויראלים המעולים של ארץ חדשה לא עזרה להם

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
