בלי חוגי בית: המרוץ לרשויות המקומיות צריך לעבור לווידאו
סרט וידאו הוא הכלי השיווקי האפקטיבי ביותר. הוא המהות של כל מותג, הבסיס של כל קמפיין גדול. כשמדובר בקמפיינים פוליטיים, קמפיין מבוסס וידאו טוב מחדיר את האני מאמין של המתמודד לתוך הסלון הפרטי של בוחריו ונע באופן ויראלי כאש בשדה קוצים.
סרטים ויראליים דוגמת
עד היום, הדברים נעצרו כשזה הגיע לבחירות המקומיות מהסיבות הברורות: חוסר בתקציבי ענק להפקות, חוסר היכולת לטרגט את קהל היעד והפניית מרבית המשאבים לפרינט.
אבל זה היה כאמור בעבר. היום כשהטכנולוגיה השתכללה ומחירי ההפקות ירדו, גוגל והרשתות חברתיות מאפשרות לך לטרגט עד רמת האדם הבודד וימיו היפים של הפרינט מאחוריו - אין סיבה שמתמודדים לא יהנו מהכלי השיווקי האפקטיבי ביותר הלא הוא - סרט וידאו.
לצורך כך, לפניכם 6 הסיבות: למה רק סרט וידאו יכול לעזור לכם לכבוש את ראשות העיר ב-2013, בלי להזכיר פעם אחת שתמונה שווה, אתם יודעים בדיוק כמה מילים.
1. בכמה חוגי בית אתה כבר יכול להיות? סרט וידאו יעביר בצורה פשוטה, עניינית ומשכנעת את המסר שלך בלי להיות נוכח במקום. במילים פשוטות הוא יעבוד עבורך.
2. מנהל עמוד פייסבוק? מחקרים מוכיחים שהסיכוי להקלקה על סרט בפייסבוק גדול במאות אחוזים על פני כל מדיה אחרת (תמונה/טקסט). לא בכדי פייסבוק מקדם סרטי וידאו ב-feed הרבה יותר מכל דבר סוג מדיה אחרת.
3. תתקדם, פלאיירים בקניון זה כל כך 80's. לא חבל לשלוח את המתנדבים שלך למרכז העיר בחום הזה חמושים בפלאיירים ודפי החתמה? שלח להם סרט וידאו הם כבר ידאגו להעביר אותו לרשימות התפוצה שלהם ברשתות החברתיות ומבלי ששמת לב הפכת לתופעה ויראלית מקומית.
4. מפרסם בפייסבוק? סרט וידאו מגדיל את הסיכוי להקלקה של אחד מהבוחרים הפוטנציאליים שלך
5. מפרסם בפרינט? שימוש נכון ב-QR לסרט שלך מהווה התחלה נפלאה לדו שיח בינך ובין הבוחר.
6. תעיר אותנו - הבעיה העיקרית של הבחירות המקומיות בניגוד לבחירות הארציות היא שבמרבית המקרים התושבים לא ממש מבינים למה זה צריך לעניין אותם הרי לא מדובר בנושאים הרי גורל דוגמת מלחמה ושלום. רק סרט או פגישה של פנים מול פנים יכול להסביר להם למה הבחירות הקרובות כל כך חשובות.
לדוגמה סרטון שהופק לתנועת 'עיר לכולנו' במסגרת הבחירות האחרונות לעיריית תל אביב והוביל לאחת מערכות הבחירות המתוחות והערניות שידעה העיר ויש אף שיגידו שימש קדימון לקיץ 2011.
הכותב הוא מנהל התוכן ב'Nanook מדברים וידאו'. בית תוכן להפקה והפצת סרטים ברשת
- 3.(ל"ת)אסף גרוע 25/07/2013 23:47הגב לתגובה זו
- 2.טלי 24/07/2013 13:58הגב לתגובה זואני מסכימה איתך לגמרי
- 1.חנין 24/07/2013 13:27הגב לתגובה זועובדתית זה מגניב לאללה, אבל הסרטים הויראלים המעולים של ארץ חדשה לא עזרה להם

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.