בלי חוגי בית: המרוץ לרשויות המקומיות צריך לעבור לווידאו
סרט וידאו הוא הכלי השיווקי האפקטיבי ביותר. הוא המהות של כל מותג, הבסיס של כל קמפיין גדול. כשמדובר בקמפיינים פוליטיים, קמפיין מבוסס וידאו טוב מחדיר את האני מאמין של המתמודד לתוך הסלון הפרטי של בוחריו ונע באופן ויראלי כאש בשדה קוצים.
סרטים ויראליים דוגמת
עד היום, הדברים נעצרו כשזה הגיע לבחירות המקומיות מהסיבות הברורות: חוסר בתקציבי ענק להפקות, חוסר היכולת לטרגט את קהל היעד והפניית מרבית המשאבים לפרינט.
אבל זה היה כאמור בעבר. היום כשהטכנולוגיה השתכללה ומחירי ההפקות ירדו, גוגל והרשתות חברתיות מאפשרות לך לטרגט עד רמת האדם הבודד וימיו היפים של הפרינט מאחוריו - אין סיבה שמתמודדים לא יהנו מהכלי השיווקי האפקטיבי ביותר הלא הוא - סרט וידאו.
לצורך כך, לפניכם 6 הסיבות: למה רק סרט וידאו יכול לעזור לכם לכבוש את ראשות העיר ב-2013, בלי להזכיר פעם אחת שתמונה שווה, אתם יודעים בדיוק כמה מילים.
1. בכמה חוגי בית אתה כבר יכול להיות? סרט וידאו יעביר בצורה פשוטה, עניינית ומשכנעת את המסר שלך בלי להיות נוכח במקום. במילים פשוטות הוא יעבוד עבורך.
2. מנהל עמוד פייסבוק? מחקרים מוכיחים שהסיכוי להקלקה על סרט בפייסבוק גדול במאות אחוזים על פני כל מדיה אחרת (תמונה/טקסט). לא בכדי פייסבוק מקדם סרטי וידאו ב-feed הרבה יותר מכל דבר סוג מדיה אחרת.
3. תתקדם, פלאיירים בקניון זה כל כך 80's. לא חבל לשלוח את המתנדבים שלך למרכז העיר בחום הזה חמושים בפלאיירים ודפי החתמה? שלח להם סרט וידאו הם כבר ידאגו להעביר אותו לרשימות התפוצה שלהם ברשתות החברתיות ומבלי ששמת לב הפכת לתופעה ויראלית מקומית.
4. מפרסם בפייסבוק? סרט וידאו מגדיל את הסיכוי להקלקה של אחד מהבוחרים הפוטנציאליים שלך
5. מפרסם בפרינט? שימוש נכון ב-QR לסרט שלך מהווה התחלה נפלאה לדו שיח בינך ובין הבוחר.
6. תעיר אותנו - הבעיה העיקרית של הבחירות המקומיות בניגוד לבחירות הארציות היא שבמרבית המקרים התושבים לא ממש מבינים למה זה צריך לעניין אותם הרי לא מדובר בנושאים הרי גורל דוגמת מלחמה ושלום. רק סרט או פגישה של פנים מול פנים יכול להסביר להם למה הבחירות הקרובות כל כך חשובות.
לדוגמה סרטון שהופק לתנועת 'עיר לכולנו' במסגרת הבחירות האחרונות לעיריית תל אביב והוביל לאחת מערכות הבחירות המתוחות והערניות שידעה העיר ויש אף שיגידו שימש קדימון לקיץ 2011.
הכותב הוא מנהל התוכן ב'Nanook מדברים וידאו'. בית תוכן להפקה והפצת סרטים ברשת
- 3.(ל"ת)אסף גרוע 25/07/2013 23:47הגב לתגובה זו
- 2.טלי 24/07/2013 13:58הגב לתגובה זואני מסכימה איתך לגמרי
- 1.חנין 24/07/2013 13:27הגב לתגובה זועובדתית זה מגניב לאללה, אבל הסרטים הויראלים המעולים של ארץ חדשה לא עזרה להם

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
