קשת ממשיכה להוביל - האח הגדול נשאר מאחור
יום נוסף של שליטה לקשת בזירה הטלוויזיונית: מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 12 רשמה אתמול נתון גבוה במיוחד של 22.2% צפייה עם כ-615 אלף צופים, פער משמעותי לעומת רשת, שמסתפקת ב-7.6% ו־229 אלף צופים בלבד. חדשות 14 ממשיכה להוות אתגר עבור רשת, כשהיא עוקפת אותה
עם 8.7% (269 אלף צופים). כאן 11 עם נתון סולידי של 4.8% ו־125 אלף צופים.
קשת שומרת על ההובלה בפריים־טיים עם "הזמר במסכה" שרשם 20.2% ו־555 אלף צופים, כשהיא מותירה מאחור את "האח הגדול" של רשת, עם 17.4% ו־490 אלף. בערוץ 14, "הפטריוטים" ממשיכים למשוך קהל נאמן עם 7.4% ו־235 אלף צופים. מנגד, "חוליגנים" של כאן
11 עם 3.1% בלבד, ממחישים את הפערים בין הערוצים ברצועה הקריטית של הערב.
- 4.אמונה 19/06/2025 23:49הגב לתגובה זולנתניהו. ימשיך לתת לחרדים להשתמט משירות צבאי כדי להציל את עורו.
- 3.שפרה 19/06/2025 16:58הגב לתגובה זואת כמויות הכסף הקטארי שזרמו ללשכת ראש הממשלה ממדינת אויב. חלק מהכסף הוזרם לחמאס במזוודות חלק חולק ליועצים השונים בלשכה וחלק עדיין חסר.
- 2.אנונימישושנה 19/06/2025 16:07הגב לתגובה זולא יכול להיות עוץ של שמאל קיצוני היה לרייטינג גבוהה.
- 1.פרוגרס 19/06/2025 13:11הגב לתגובה זובמאבק לגיוס האברכים הפרזיטים לצהל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
