סגירה בת"א: מדד המעו"ף צלל עוד 1%, הירידות בטבע ופריגו החריפו מאוד בסיום

שימו לב - המדד שצלל היום עוד 2.13% אחרי נפילה של 1.85% אתמול. המחזור הכללי הסתכם ב-1.6 מיליארד ש'
 |  (45)
ירידות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות חדות בהובלת המעו"ף שצלל 1% והשלים יום 6 רצוף של ירידות. מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקלים והיה גבוה מהממוצע. מדד הבנקים איבד 0.7% ומדד ת"א יתר 50 צלל 2.1% אחרי נפילה של 1.85% אתמול (לסיבה, לחץ כאן).
פריגו וטבע צללו 2.5% כ"א וריכזו את מחזור המסחר הגבוהים בשוק. בוול סטריט צוללת כעת טבע 1.8% לשפל של 32.6 דולר ופריגו מאבדת 2.5%. 
מדד המעו"ף ירד עד לרמה של 1,406 והשלים בכך ירידה של כמעט 5% מאז ה-28 בדצמבר. מתחילת השנה המעו"ף במינוס 4%. לניתוח העדכני של גורביץ' למדד המעו"ף (הנקודה הקריטית לסיום הירידות) - לחץ כאן 
פעילות ערה נרשמה בתעודות הסל כאשר התעודות של קסם על ת"א-75, ת"א100 והיתר 50 מרכזות מחזורים של מעל 25 מיליון שקלים כ"א. רק טבע ופריגו מרכזות היום מחזורים גבוהים יותר בת"א. 
באירופה הדאקס משיל כעת 0.7%. בוול סטריט המסחר נפתח בירידות קלות. המסחר בבורסות אסיה ננעל במגמה מעורבת. בשעת הכתיבה החוזים על מדדי וול סטריט מאותתים על פתיחה שלילית כשיורדים עד 0.2%.
מניות האנרגיה מרכזות עניין על רקע הדיווח כי מנכ"ל משרד האנרגיה, שאול מרידור, יצא היום לבריסל לפגישות עם מקביליו מאיטליה, יוון וקפריסין ועם נציב האנרגיה האירופי על מנת לקדם את פרויקט צינור הגז הטבעי לאירופה.
מדד ת"א 35 -0.83% מדד ת"א 35 1,547.95 -0.83% מדד ת"א 35 בסיס:1,560.98 פתיחה:1,556.59 גבוה:1,558.51 נמוך:1,544.66 תמורה:270,700,396 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -1.78% מדד ת"א 90 1,082.39 -1.78% מדד ת"א 90 בסיס:1,102.02 פתיחה:1,100.35 גבוה:1,100.98 נמוך:1,082.18 תמורה:87,162,912 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -0.19% מדד ת"א בנק 2,144.52 -0.19% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,148.61 פתיחה:2,150.22 גבוה:2,150.22 נמוך:2,134.34 תמורה:62,986,044 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר מסתכם כעת ב-940 מיליון שקלים.
נזכיר כי ביום שישי, לאחר טקס השבעתו של טראמפ לנשיאות, המסחר בוול סטריט ננעל בעליות קלות, כאשר ה-S&P 500 עלה 0.34%, הדאו ג'ונס והנאסד"ק הוסיפו 0.5% ו-0.3% בהתאמה. בשעת בוקר מוקדמת זו, החוזים על מדדי וול סטריט נסחרים בירידות של עד 0.3% ומאותתים על פתיחה שלילית. עונת הד"וחות בארה"ב מעלה הילוך השבוע עם פרסום תוצאותיהן של חברות הענק לרבעון האחרון של שנת 2016 שעשוי להשפיע על כיוון השוק בשבוע שלאחר השבעת טראמפ.
בסקירת סוף השבוע של כלכלני לאומי נכתב כך: "לאחרונה המלצנו על הגדלת החשיפה למניות ישראל. רווחי הפירמות המקומיות צפויים לגדול לאור השיפור בתחזיות הצמיחה של ישראל, שוק העבודה החזק, וההערכה שהעלאת ריבית בישראל לא צפויה בחודשים הקרובים. בנוסף, תמחור שוק המניות הישראלי עדיף על שוקי המניות העיקריים בחו"ל. בכך, עברנו להמליץ על מתן עדיפות קלה למניות ישראל על פני מניות חו"ל".
 
מניות במרכז
מניית פלוריסטם -0.3% פלוריסטם 337 -0.3% פלוריסטם בסיס:338 פתיחה:330 גבוה:341.7 נמוך:330 תמורה:779,722 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צללה עוד 3.8% לאחר שאתמול צללה המניה בכ-21.5% ברקע לדיווח החברה בסוף השבוע על כך שביצעה הנפקת מניות פלוס אופציות בהיקף של 15 מיליון דולר, לפי מחיר מניה של 1.225 דולר. בתגובה, המניה צללה 18% ביום שישי בוול סטריט ל-1.15 דולר. לכתבה המלאה
מניית קנון -1.61% קנון 5,849 -1.61% קנון בסיס:5,945 פתיחה:5,945 גבוה:5,985 נמוך:5,777 תמורה:488,426 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: סגרה בעלייה קלה של 0.3% אחרי שכבר זינקה 7% ברקע להתקדמות לקראת הנפקת החברה הבת אי.סי פאואר - לכתבה המלאה
מניית קמהדע -0.11% קמהדע 1,800 -0.11% קמהדע בסיס:1,802 פתיחה:1,802 גבוה:1,815 נמוך:1,799 תמורה:344,626 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: איבדה 2.2% למרות דיווח החברה על קבלת משוב חיובי מה-EMA ל-לאלפא-1 אנטיטריפסין - לכתבה המלאה
מניית טבע -0.94% טבע 6,667 -0.94% טבע בסיס:6,730 פתיחה:6,710 גבוה:6,710 נמוך:6,662 תמורה:16,034,195 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צללה 2.5% וריכזה עניין ברקע להורדת מחיר יעד מצד ג'יפי מורגן בשבוע שעבר. אנליסט הבנק כריס סקוט ציין בהמלצה כי הסביבה בתחום הגנרי נותרה מאתגרת וכי הוא אינו צופה שינוי מבחינה זו עד לפחות המחצית השנייה של 2017. סקוט גם ציין את ההתייחסויות הדוביות שעלו בוועידה שקיים ג'יפי מורגן לאחרונה בעניין התחום הגנרי. אתמול ירדה המניה ב-1.86%.
מניית מזור רובוטיקה -0.18% מזור רובוטיקה 10,940 -0.18% מזור רובוטיקה בסיס:10,960 פתיחה:10,940 גבוה:11,000 נמוך:10,200 תמורה:9,334,406 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 2% והשלימה יום 8 רצוף של ירידות.
מניית אלוט -1.72% אלוט 2,455 -1.72% אלוט בסיס:2,498 פתיחה:2,498 גבוה:2,477 נמוך:2,393 תמורה:303,224 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 3.1% ואף היא רשמה יום 8 רצוף של ירידות.
תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 30.
    אני לוזר גדול ! (ל"ת)
    א100 23/01/2017 22:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    לא מבין דבר אחד
    חרמוני 23/01/2017 19:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך כל הנמהלים והטכנאים והכלכלנים והקרנות ותעודות סל ובתי השקעות וכל המומחים הכותבים כאן תגובות אומרים כל הזמן כסף על הריצפה ורק למלה ורק למלה עד ל\שמיים אז אני לט יצאתי פראייאר וידעתי שאף פעם לא יגיע לשמיים אז מכרתי איזה שלוש אחוז לפני השיא בערף ב1700 ולקחתחי את הקרן והרווחים ועברתי מאולגה למגדלים על החוף בחדרה. כולה הוספתי מליון וחצי והיום אני מלך מלך ואני קורא את השטויות שלכם כל יום היידה שרה וטראפוש הטרמפולינה
    סגור
  • 28.
    שיהיה המשך ערב נפלא (ל"ת)
    ידעתי ואמרתי לכם 23/01/2017 19:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    בכלל לא רע. אפילו טוב. (ל"ת)
    לא רע 23/01/2017 18:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 26.
    איפה גורביץ שאמר שאנו בדרך לשבור את 1,500 (ל"ת)
    חסוי 23/01/2017 17:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אז מה קרה כולה. אז אמר? (ל"ת)
    אז אמר 23/01/2017 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    וחנטרוביץ לא אמר 1500 ????,שילך להכין חמוצ
    חייק הטבע 23/01/2017 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חנטרוביץ סע סע ימעפן לך תרוויח כסף מהקורסים תתפוס מסכנים וזבי חוטם ותעשה עליהם סיבוב ואל תשכח להגיד להם שאפשר ללמוד גם מהבית......
    סגור
  • 24.
    בורסה מורסה
    אורי 23/01/2017 16:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הלחץ בביצה עולה. הירידות הגיעו כבר ל - 1.2% . עכשיו הן מתיצבות על 0.75% וההסבר ? מדהים ממש. באירופה ירידות של 0.3% החוזים מראים על ירידות של 0.3% בניו יורק. אז הנה לחם : 3בריבוע זה 9 עכשיו אני מבין למה הלחץ כאן עולה. כי הרי אנחנו הכלכלה החזקה בעולם אז אם בעולם ירידות של 0.3% אז אצלינו זה מגיע לפי 3.
    סגור
  • אז מה אתה רוצה
    ימפפוני 23/01/2017 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיפרת שאין לך גרוש בבורסה אז מה איכפת לך. לא כואב לך הלב על החברים שלך שהפסידו בחודשים האחרונים איז 70 שקלל או אפילו פי 10 איזה 987 שקל?"
    סגור
  • 23.
    מדיגוס מכרה מערכת ראשונה באיטליה הודעה במאיה
    מושון 23/01/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסמה במאיה לפני שעה מכירת מערכת ראשונה באיטליה וצפי לעוד כמה מערכות ברשת בתי החולים הגדולה באיטליה יששששששששששדד
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    כמה אתם מקשקשים פה, תתחילו להרוויח
    ORACLE 23/01/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מניית ביו אחת תעלה היום בעשרות אחוזים אחרי צילצול הפעמון. תתחילו לעשות כסף לוזרים ועם הכסף הזה שתרוויחו אז תבלו איתו, עם המשפחה, עם החברה, לבד.. לוזרים!@
    סגור
  • מדיגוס זה השם
    פלוני 23/01/2017 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה שאתה צודק חביבי... אחרי שנסחרה עד 14:15 במחיר רצפתי שלא באמת משקף שוםכלום... השבוע תזנק לפחות בעוד 70-80%. עונג, נחת ושלוות עולם. מדיגוס אהובתיייי
    סגור
  • 21.
    חזרתי ללמד באונ' אום אל פחם
    פרופ' אבירם 23/01/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו ללמוד אצלנו
    סגור
  • 20.
    עכשיו אנחנו מבינים למה האנליסטים של בנק לאומי המליצו
    שמטוב 23/01/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לקנות מניוןת ישראליות. ידעון שהמניות על סף נפילה וחיפשו פריירים שיקנו אותן.
    סגור
  • 19.
    עכשיו אנחנו מבינים למה האנליסטים של בנק לאומי המליצו
    שמטוב 23/01/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקנות מניוןת ישראליות. ידעון שהמניות על סף נפילה וחיפשו פריירים שיקנו אותן.
    סגור
  • אתה שם רע ולא שם טוב
    א100 23/01/2017 14:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעכשיו נקרא לך אבו נחאס
    סגור
  • 18.
    כל שבוע מייצר כותרות טובות ואציו יורדת? מטומטמים (ל"ת)
    ליויתן 23/01/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • בגלל אציו (ל"ת)
    זה 23/01/2017 17:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    ועוד בקטנה
    איציק ואבירם 23/01/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    37 12
    איציק..אבירם..אוזו..הכל הולך ואף רץ.
    סגור
  • יש בעולם בעיות משילות מעבר לשאר הבעיות..
    איציק ואבירם 23/01/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
    20 11
    לאמריקה יש את הדונאלד. לישראל יש את נתניהו שהוא אדם ענק וחכם..אבל..לא יכול להנהיגנו כרגע עקב בעיות אישיות.
    סגור
  • 16.
    קנו טבע ולא בזק (ל"ת)
    פרופ' איציק 100 23/01/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תמצא חיים
    לפרופ 23/01/2017 13:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון קורע משחק המילים?
    סגור
  • 15.
    קנו בזק ולא טבע (ל"ת)
    אבירם 23/01/2017 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בזק
    דני 23/01/2017 13:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איפה קובי? יש כאן עוד שרלטן שממליץ על בזק! בגללכם אני מופסדת הרבה. (קניתי בהמלצתכם בשער 725). לכו לכם, ליצנים ודורשי רעת החברים כאן.
    סגור
  • קובי התכוון שבזק לא תרד מ..600..חחחחח
    לדני 23/01/2017 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבתי בבוקר ומשום מה המערכת סיננה אותי..כנראה שמשהו לא בסדר..אל תקשיב לקובי הוא נוכל והמערכת פה........
    סגור
  • חיים תמצא (ל"ת)
    לאבירם 23/01/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    ראלי של החיים (ל"ת)
    א100 23/01/2017 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    חדש בארה"ב צובר תנופה(אמיתי. לא בדיחה)
    אוזו 23/01/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מעל 3 מליון אוהדים ו/או פעילים כבר רשומים באגודה שהמוטו שלה: טראמפ לא יצליח להרוס את ארצות הברית..
    סגור
  • רכילות אמריקאית..יש סיכוי סביר מאד שדברים נכונים.
    אוזו 23/01/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    16 0
    1.זה מספר שנים ובעיקר מאז פרוק ברית המועצות..שמועות עקשניות בחוף המערבי בקליפורניה..על רצונה לפרוש מארה"ב ולהקים מדינה עצמאית לחלוטין. זה לא דומה לבריטים שפרשו מהגוש..זה הרבה יותר קיצוני ומדובר ביצירת ישות חדשה. 2. ישמע מוזר אבל יש אלפי עדים ששמעו זאת...טראמפ ביקש מחתנו היהודי פרוש שמו בגימטריה. הלך ג'ארד קושנר והביא 3 פרושים: אני המשיח..צדיק טהור..ולהבדיל ויזתא. גם אני לא האמנתי , אבל ביודעי את אמונותיו המוזרות וההזויות של הדונאלד , אני משוכנע בנכונות העניין.
    סגור
  • 12.
    בס"ד, חברת סלקט ביו הצלחה גדולה
    יעקב 23/01/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברכה והצלחה.
    סגור
  • 11.
    השוק בדרך לתיקון עמוק וכואב
    אריאל 23/01/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עידן טראפ יגרום לאי יציבות עולמית.ושוק הנדלן הרותח יתפןצץ לכולם בפרצוף ויגרור אחריו את נפילת הבנקים
    סגור
  • 10.
    פחלון וטרכטנברג הרסו לנו את הבורסה עם המס הגבוה!! (ל"ת)
    פחלון שר המיסים 23/01/2017 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אתה לא מבין
    אוזו 23/01/2017 12:07
    הגב לתגובה זו
    39 4
    נפגשתי עם שלטונות המס וביקשתי לשלם 60% מס על כל רווח שמעל 10 מליארד שקלים. אושר לי והם גם מאושרים על יושרי. ויצאתי לדרך שמח ומרוצה ואני מקיים זאת כבר למעלה מ20 שנים. ממליץ לך לעשות כמוני(לא בהכרח על אותו סכום)ותהנה..זה מביא ברכה ועושר ובעיקר אושר. אתה מרוויח..המדינה מרוויחה..
    סגור
  • 9.
    נוסו
    נוסו 23/01/2017 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוסו
    סגור
  • 8.
    בקרוב בשורות מצויינות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רציו שער
    ליויתן קדימה 23/01/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    8 8
    400
    סגור
  • כמה בקרוב?? (ל"ת)
    בקרוב?!? 23/01/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 7.
    פלוריסטם-אין מה לרכז בה
    פלורי 23/01/2017 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זהו, ירדה כי בנסדק היא ירדה וכך תישאר ואפילו תרד עוד כי אין בה כלום
    סגור
  • 6.
    פלוריסטם
    יובל 23/01/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לקנות מה שיותר וכמה שיותר מניות של פלוריסטם .היא בדרך ל 30 אחוז פלוס ממחיר של 445 למניה . אז רוצו לקנות לפני שתפסידו הרבה מאוד כסף
    סגור
  • 5.
    גיל שוייד רכש מניות פלוריסטים - הוא לא פרייאר. (ל"ת)
    צ'ק פוינט 23/01/2017 08:40
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 4.
    ממשלת ארה"ב תומכת בחברה בגלל פיתוח תרופה
    קמהדע 23/01/2017 08:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נגד קרינה רדיואטיבית. ממשלה זרה תומכת בחברה ישראלית ובישראל מתעלמים. ממנה. קמהדע שער 2500 בקרוב
    סגור
  • איפה קראת זאת? (ל"ת)
    סטולי 23/01/2017 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא קרא את זה ב