לאחר הראלי: לייבפרסון צונחת ב-20.7% בוול סטריט

ספקית הצ'אטים ללקוחות עסקיים זינקה ב-23% מתחילת 2020 לשיא כל הזמנים, אך מחזירה את רוב העליות במסחר המוקדם ברקע לפרסום הדו"חות לרבעון האחרון. הכנסות החברה גדלו ב-21% בחישוב שנתי, אך גם ההפסד טיפס
|
(8)
רוב לוקאסיו, מנכ"ל ומייסד לייבפרסון, צילום: לייבפרסון

לאחר ראלי חד מתחילת 2020, מניית חברת לייבפרסון הדואלית (סימול:LPSN) בולטת בפתיחת המסחר בוול סטריט עם ירידה של 20.7% ברקע לפרסום הדו"חות לרבעון האחרון. 

החברה דיווחה אמש לאחר סגירת המסחר על הכנסות של 79.1 מיליון דולר, עלייה של 21% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. חטיבת השירות לעסקים (business operations) הציגה ההכנסות של 72.8 מיליון דולר, עלייה של 20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בסיכום שנתי, החברה רושמת הכנסות של 291.6 מיליון דולר, עלייה של 18% ביחס לתקופה המקבילה ב-2018. 

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

החברה מדווחת כי חתמה על 149 חוזים חדשים במהלך הרבעון האחרון, עלייה של 20% ביחס לרבעון המקביל ב-2018.  מתוך נתון זה, כ-65 עסקאות היו עם לקוחות חדשים. בסיכום שנתי, החברה חתמה על 563 חוזים, עלייה של 34% ביחס ל-2018, כאשר 282 מתוכם היו עם לקוחות חדשים. ממוצע ההכנסות לחברה עמד על 345 אלף דולר ברבעון האחרון, עלייה של 20% ביחס לשנה שעברה. 

בשורה התחתונה, החברה רושמת הפסד נקי (GAAP) של 27.4 מיליון דולר או 0.43 דולר למניה, לעומת הפסד של 6.5 מיליון דולר או 0.11 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד.ההפסד התפעולי המתואם הסתכם ברבעון האחרון ב-3.4 מיליון דולר, לעומת רווח תפעולי מתואם של 1.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. 

קופת המזומנים של החברה הסתכמה ברבעון האחרון ב-175.6 מיליון דולר, לעומת 66.4 מיליון דולר בסוף 2018. 

החברה צופה גידול של 17%-18% בהכנסות במהלך הרבעון הקרוב, קצב צמיחה דומה לתחילת 2019. באשר לרווחיות, החברה צופה כי ההתמקדות שלה באוטומציה פנימית וב- AI תניב יעילות תפעולית מהותית, תוך מתן תובנות עסקיות קריטיות בקצב מהיר עוד יותר. במילים פשוטות: היעד לרווחיות עוד רחוק. 

לייבפרסון החלה את דרכה כספקית צ'אט ללקוחות עסקיים. המוצר העיקרי של החברה מאפשר לחברות קמעונאיות לצ'וטט עם משתמשי הקצה שלהם, על גבי כל פלטפורמה, ולספק להם תשובות מיידיות. בנוסף, המוצר מאפשר לחברה לעקוב אחר תנועת הלקוח בתור האתר ולזהות את דפוסי ההתנהגות שלו, במטרה לפנות אליו בהצעות שעשויות להתאים לו.

גרף מניית החברה בשנתיים האחרונות

תגובות לכתבה(8):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לייבפרסון
    נירו 15/02/2020 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הזאת אף פעם לא הרוויחה כסף אמיתי, הכל אומנות חשבונאית אבל כסף אמיתי לא רואים שם . מה שכן נסחרה ברמות שיא לפני הדוחות. החברות האלו בגשם הראשון ירדו ב 70-80 אחוז. זה בבלס קומפני.
    סגור
  • 2.
    מחזיק . מה לעשות בראשון ? למכור או לחזק (ל"ת)
    דני 14/02/2020 20:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לחזק
    סוסו 15/02/2020 07:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא תחזור בקלות לשער הגבוה !!
    סגור
  • לדעתי לא שווה למכור
    יובל 14/02/2020 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי אין לך הרבה מה לעשות היא מניעה דואלית ביום ראשון היא תקזז את כל הירידה -22%- נכון לעכשיו
    סגור
  • תודה רבה (ל"ת)
    דני 15/02/2020 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • לדעתי לא שווה למכור
    יובל 14/02/2020 21:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערי אין לך הרבה מה לעשות היא מניעה דואלית ביום ראשון היא תקזז את כל הירידה -22%- נכון לעכשיו
    סגור
  • 1.
    זה לא אותו דבר מאז שיובל נחמן עזב (ל"ת)
    לייבקליקטייל בעמ 14/02/2020 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עזוב אותך CEC זה העתיד, זה בדיוק מה שעשינו בלייבפרסון! (ל"ת)
    offsite פארק אוטופיה 15/02/2020 00:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות