אסטון מרטין חוגגת יום הולדת עם ה-CC100 וידאו
אסטון מרטין CC100 ספידסטר קונספט
הקו המנחה בעיצוב של מכונית הקונספט היחידה במינה היה הישענות על המראה של מכוניות הספורט הישנות של שנות ה-50', בדגש על אסטון מרטין DBR1 – ממכוניות המרוץ המעוטרות בהיסטוריה של החברה. חברו לזה את המראה הנוכחי של אסטון מרטין המודרנית, צביעת ירוק ('בריטיש רייסינג גרין')-צהוב ותקבלו מסובבת ראשים לא קטנה. זוהי דו-מושבית ללא מגיני רוח, שמציגה את החזית העדכנית של היצרנית עם אחוריים קצת ספרטניים. יצירה מהסוג שלא ראינו כבר הרבה זמן.
בקרביה של מכונית הקונספט שוכן מנוע V12, בדיוק כמו שצריך, בנפח 6.0 ליטר. אסטון מרטין לא ממש מפרטת על הנתונים, אבל כן מציינת שמדובר באותו מנוע שנמצא ב-DB9 העדכנית (אשר גרסה משודרגת שלו נמצאת בוואנקוויש החדשה). שם הוא מספק 517 כ"ס ולמעלה מ-63 קג"מ. עם נתוני ביצועים של "קצת יותר מ-4 שניות" ל-100 קמ"ש ו-290 מירביים (ומוגבלים אלקטרונית, משום מה), היא נמצאת באותה ליגה עם אחיותיה הגדולות. אבל עם כל הכבוד להן, המתנה הזו היא הרבה יותר מיוחדת.