טרה: היקף פעילות שוק הקוטג' בישראל - 400 מיליון ש'

טרה תשקיע 2.5 מיליון שקל בקמפיין החדרה של קוטג' ראשון בעולם המועשר בסיבים, לצד חיידקי BIO וסידן
שי פאוזנר |

קטגוריית הקוטג' בישראל נאמדת כ-400 מיליון שקל בשנה במונחי צרכן ומהווה את אחד המאפיינים הבולטים ביותר המגדירים את הארוחה הישראלית החלבית הטיפוסית. הקוטג' נמצא כמעט בכל בית, נצרך לרוב במינונים גבוהים על ידי כל בני הבית, בעיקר בערב לצד החביתה והסלט, אך גם משתלב לאורך כל שעות היום על קרקר כנשנוש או באמצעות אכילה בכפית בלי שום דבר. נתח השוק השנתי של קוטג' טרה על פי נתוני סטורנקסט, עומד על כ-14.3%, בהשוואה לתנובה כ-65.7% ולשטראוס כ-19.8%.

מסקר מיוחד שנערך על ידי טרה עלה כי 84% אוכלים קוטג' בבית, 81% אוכלים קוטג' בארוחת ערב, 61% אוכלים קוטג' עם סלט ו-28% אוכלים קוטג' עם חביתה.בנוסף עלה שכ- 60% מצרכני הקוטג' הביעו כוונה לרכוש קוטג' מועשר בחיידקי ביו וסיבים.

טרה דיווחה היום, כי היא משיקה לראשונה בישראל (ובעולם) קוטג' מועשר בסיבים, לצד העשרות קיימות של חיידקים פרוביוטיים (BIO) וסידן - לתפקוד טוב יותר של מערכות העיכול החיסון ולשיפור ספיגת הסידן .

הפעילות השיווקית להשקת סדרת הקוטג' של טרה בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל תכלול קמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום JWT וכן פעילות הטעמה, דיול ונראות בנקודות המכירה באמצעות דיילות ומתקנים ייחודיים לטעימה, וכן ייעשה שימוש באלמנטים שידגישו את הנראות בנקודות המכירה. כמו כן תיערך פעילות ממוקדת לקהל מקצועי המאופיין ע"י דיאטניות ומדריכי כושר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה