דורי מדיה גרופ הגדילה הרווח הנקי ב-2006 ב-152%
חברת דורי מדיה גרופ אשר נשלטת על ידי מפל תקשורת, ונסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון (DMG) דווח היום (ג') על תוצאות שיא לשנת 2006. בשורה התחתונה, הרווח הנקי גדל ל-4.1 מיליון דולר, זאת בהשוואה ל-1.63 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות הקבוצה עלו בשיעור של 69% ל-20.4 מיליון דולר, זאת לעומת הכנסות של 12.1 מיליון דולר אשתקד.
הרווח הגולמי לשנת 2006 עלה בשיעור של 105% ל-15 מיליון דולר, בהשוואה ל-7.3 מיליון דולר אשתקד.
הרווח התפעולי עלה בשיעור של 170% ל-5.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-2 מיליון דולר אשתקד.
ה- EBITDA עלה בשיעור של 123% ל- 8.7 מיליון דולר, לעומת 3.9 מיליון דולר אשתקד.
לדבריו של נשיא ומנכ"ל החברה, נדב פלטי: "הביצועים החזקים שלנו ב- 2006 נבעו בעיקר מהגידול במכירות של זכויות שידור ופורמטים, בשילוב תוצאות טובות במיוחד בעסקי המסחור והעסקים הנלווים של טלנובלות. אלה הובילו לעלייה משמעותית ברווח הגולמי ב-2006, זאת למרות ההתחייבויות שלנו להתרחבות בינלאומית, ההשקה של Televiva Vision 2 ושל Baby TV Vision 3, השקעות בתוכניות טלנובלה חדשות והעלייה במספר העובדים המועסקים במכירות ובערוצי הטלוויזיה.
ומה בעתיד? לדברי המנכ"ל, האסטרטגיה הננקטת על ידי קבוצת דורי מדיה היא להמשיך לנצל את הפופולריות הבינלאומית הגדלה של תופעת הטלנובלות ואת הצמיחה הבינלאומית של השווקים הרלוונטיים, על ידי הגברת נפח ההפקות הבינלאומיות, הגדלת המכירות של הפקות אלה ויצירת ערוצים ייעודיים לטלנובלות בשווקים המתאימים, זאת במחצית הראשונה של 2007 ולאחריה. "הקבוצה משוכנעת שהמגמות החיוביות שמהן נהנתה במהלך 2006 תימשכנה מעבר לתקופה זו", אמר פלטי. לדבריו, השתתפותה ב,תערוכות DISCOP ו- MIPCOM הצביעה על סימנים ראשוניים למכירות פוטנציאליות בשווקים אירופיים מתוחכמים, עם גידול הפופולאריות של תופעת הטלנובלות.
קבוצת דורי מדיה היא קבוצת מדיה בינלאומית הפעילה בהפקה, בהפצה ובשידור של טלנובלות. הקבוצה מוכרת, כבעלים, תכני טלוויזיה. הקבוצה מפעילה בישראל, כבעלים, את ערוצי הטלוויזיה הייעודיים לטלנובלות 'ויווה' ו'ויווה פלטינה' את ערוץ הטלוויזיה הייעודי לטלנובלות ‘Televiva Vision 2’ ואת ערוץ הטלוויזיה לילדים ‘Baby TV Vision 3’ באינדונזיה. חברת ההפקות של קבוצת דורי מדיה בישראל היא 'דרסט הפקות.