מירי רגב פסטיבל קאן 2017
צילום: אלי סבתי

ותודה לירושלים: אלפי ממים על ההופעה של רגב בקאן - צפו

כ-5,000 שיחות נרשמו ביממה האחרונה, לאחר שהגיעו התמונות של שרת התרבות מהשטיח האדום בפסטיבל הסרטים בקאן. כמחצית מהשיח - ממים. צפו בטובים ביותר
כתבי אייס | (4)
נושאים בכתבה VIGO מירי רגב קאן

שרת התרבות מירי רגב יודעת בדיוק איך להתמקם במרכז השיח הציבורי. פעם אחר פעם רגב מצליחה לגרום לתקשורת הישראלית להתייחס אליה, אם ברצינות ואם בבדיחות הדעת, אבל מבחינתה מדובר בניצול הזדמנויות לקידום אג'נדה וגם קידום אישי. בפועל הדבר מצליח לה והיא נחשבת לפופולרית מאד במפלגתה.

השמלה בעיצובו של אביעד אריק הרמן, אותה לבשה אתמול (יום ד') השרה על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים בקאן, מקום בו משרד התרבות הקים ביתן, זוכה ביממה האחרונה לשלל התייחסויות ברשתות החברתיות ובתקשורת המסורתית. השמלה עם נופי ירושלים, חומת העיר העתיקה ומסגד אל עקצה, הצליחה להוציא את מירב היצירתיות מן הגולשים, שיצרו אלפי ממים בנושא.

מנתוני חברת הניטור ברשתות החברתיות Vigo עבור אייס, עולה כי ב-24 השעות האחרונות נרשמו כ-5,000 שיחות על השרה ושמלתה - נתון נאה, כמחצית מהם היו ממים - וכאן מדובר בנתון גבוה.

אז הנה הממים המוצלחים ביותר, לדעתנו. 

גדר ההפרדה

סטטיק ובן אל

 

הר הבית לרגלינו!!!

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

השכנים ממזרח

"מיהו אובמה"

ירושלים? תל אביב

ירושלים? מכה

שלי יחימוביץ' מנצלת הזדמנות

מירי מירי מירי

שרת התרבות מירי פסקל

ירושלים השלווה?

2 מדינות, שרה אחת

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בדיוק לטעמי (ל"ת)
    King Farouk 21/05/2017 13:28
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ** (ל"ת)
    ** 21/05/2017 11:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אמנון רגב 19/05/2017 22:14
    הגב לתגובה זו
    הפתגם המתאים למירי רגב הוא ״איסטרא בלגינא קיש קיש קריא״... זהו המשל לאדם שאין בו הרבה חוכמה אך הוא מרעיש הרבה יותר מחכמים ממנו. הפירוש המילולי של הפתגם: כד שיש בו מטבע אחד עושה הרבה רעש.....
  • 1.
    בגדי המלכה הערומים (ל"ת)
    oferdesade 19/05/2017 18:50
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.