'קשרי דם' של באומן ישולב בספר שמאגד 150 קמפיינים מובילים בתולדות קאן
לאחר שגרף 5 מדליות זהב בפסטיבל הפרסום של קאן 2012, ואף את מדליית האו"ם עבור "קמפיין למען המין האנושי", מהלך קשרי דם קושר לראשו של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי כתר נוסף. זאת, עם שילובו בספר שיצא בהוצאת טאשן (Taschen) המוכרת לרגל 60 שנות קיומו של פסטיבל קאן לפרסום בצרפת.
הקמפיין שטיפל בסוגיית הסכסוך הישראלי-פלסטיני (הופק בשיתוף מרכז פרס לשלום ופורום הורים שכולים) והציע רעיון חדשני להחלפת מנות דם בין הצדדים, הוא אחד מ-150 קמפיינים בינלאומיים שנבחרו להופיע בספר חגיגי חדש של הוצאת ספרי האומנות היוקרתית, ומסמלים את הקמפיינים המוצלחים ויוצאי הדופן לאורך השנים. המהלך של באומן הוא היחיד מישראל שיופיע בספר.
כזכור, הקמפיין שהתחרה במסגרת הפסטיבל השנתי שנערך במהלך יוני 2012 גרף לא פחות מ-5 אריות זהב. הישג שקבע שיא חדש עבור קמפיין ישראלי ונחשב להצלחה מסחררת גם בקנה מידה בינלאומי. המהלך זכה גם בפרס הגראנד פרי בתחרות הגולדן דראם ועוד.
לכבוד חגיגות 60 לפסטיבל הפרסום הבינלאומי Cannes Lions, יוצא בימים אלו לאור הספר החגיגי, Changers. The Evolution of Advertising" "Game("משנים את חוקי המשחק: האבולוציה של הפרסום") הסוקר את 150 הקמפיינים הטובים ביותר של עולם הפרסום ב-60 שנות הפסטיבל , קמפיינים "ששינו את תעשיית הפרסום לנצח".
הוצאת ספרי האמנות והעיצוב הבינלאומית החשובה בעולם Taschen היא שנבחרה לאצור, בשיתוף עם פסטיבל קאן ומנהלי הקריאייטיב המובילים העולם, את ההיסטוריה של הפרסום, תוך סקירת 150 הקמפיינים הבינלאומיים המצטיינים והבולטים ביותר, בספר מככבים קמפיינים מיתולוגיים הנחשבים אבני הדרך של ההסטוריה של עולם הפרסום: פולקסווגן lemon, מאבני הדרך של הפרסום המודרני, קמפיין הגורילה של קאדבורי; נייקי - Fuel band"; ליוייס - "המכבסה" ועוד.
יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "זה כבוד גדול להיות חלק מהספר החשוב הזה ולהכניס אליו את אחד מ-150 קמפיינים שנבחרו כקמפיינים החשובים ביותר ב-60 השנים האחרונות. זאת תחושה נפלאה לככב לצד קמפיינים מיתולוגיים בספר של הוצאת הספרים הנחשבת בעולם טאשן ושל פסטיבל הפרסום הנחשב בעולם פסטיבל קאן. אני בטוח שהספר יעזור להפיץ את הרעיון החשוב של הקמפיין עוד יותר, וזה חשוב לא פחות. אני רוצה להודות למרכז פרס לשלום ולפורום משפחות שכולות שיחד עם הצוות במשרד היו שותפים לקמפיין ההיסטורי הזה".
- 1.כל הכבוד! (ל"ת)יאסו 11/08/2013 15:02הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.