'קשרי דם' של באומן ישולב בספר שמאגד 150 קמפיינים מובילים בתולדות קאן
לאחר שגרף 5 מדליות זהב בפסטיבל הפרסום של קאן 2012, ואף את מדליית האו"ם עבור "קמפיין למען המין האנושי", מהלך קשרי דם קושר לראשו של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי כתר נוסף. זאת, עם שילובו בספר שיצא בהוצאת טאשן (Taschen) המוכרת לרגל 60 שנות קיומו של פסטיבל קאן לפרסום בצרפת.
הקמפיין שטיפל בסוגיית הסכסוך הישראלי-פלסטיני (הופק בשיתוף מרכז פרס לשלום ופורום הורים שכולים) והציע רעיון חדשני להחלפת מנות דם בין הצדדים, הוא אחד מ-150 קמפיינים בינלאומיים שנבחרו להופיע בספר חגיגי חדש של הוצאת ספרי האומנות היוקרתית, ומסמלים את הקמפיינים המוצלחים ויוצאי הדופן לאורך השנים. המהלך של באומן הוא היחיד מישראל שיופיע בספר.
כזכור, הקמפיין שהתחרה במסגרת הפסטיבל השנתי שנערך במהלך יוני 2012 גרף לא פחות מ-5 אריות זהב. הישג שקבע שיא חדש עבור קמפיין ישראלי ונחשב להצלחה מסחררת גם בקנה מידה בינלאומי. המהלך זכה גם בפרס הגראנד פרי בתחרות הגולדן דראם ועוד.
לכבוד חגיגות 60 לפסטיבל הפרסום הבינלאומי Cannes Lions, יוצא בימים אלו לאור הספר החגיגי, Changers. The Evolution of Advertising" "Game("משנים את חוקי המשחק: האבולוציה של הפרסום") הסוקר את 150 הקמפיינים הטובים ביותר של עולם הפרסום ב-60 שנות הפסטיבל , קמפיינים "ששינו את תעשיית הפרסום לנצח".
הוצאת ספרי האמנות והעיצוב הבינלאומית החשובה בעולם Taschen היא שנבחרה לאצור, בשיתוף עם פסטיבל קאן ומנהלי הקריאייטיב המובילים העולם, את ההיסטוריה של הפרסום, תוך סקירת 150 הקמפיינים הבינלאומיים המצטיינים והבולטים ביותר, בספר מככבים קמפיינים מיתולוגיים הנחשבים אבני הדרך של ההסטוריה של עולם הפרסום: פולקסווגן lemon, מאבני הדרך של הפרסום המודרני, קמפיין הגורילה של קאדבורי; נייקי - Fuel band"; ליוייס - "המכבסה" ועוד.
יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "זה כבוד גדול להיות חלק מהספר החשוב הזה ולהכניס אליו את אחד מ-150 קמפיינים שנבחרו כקמפיינים החשובים ביותר ב-60 השנים האחרונות. זאת תחושה נפלאה לככב לצד קמפיינים מיתולוגיים בספר של הוצאת הספרים הנחשבת בעולם טאשן ושל פסטיבל הפרסום הנחשב בעולם פסטיבל קאן. אני בטוח שהספר יעזור להפיץ את הרעיון החשוב של הקמפיין עוד יותר, וזה חשוב לא פחות. אני רוצה להודות למרכז פרס לשלום ולפורום משפחות שכולות שיחד עם הצוות במשרד היו שותפים לקמפיין ההיסטורי הזה".
- 1.כל הכבוד! (ל"ת)יאסו 11/08/2013 15:02הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
