גיתם BBDO: אחרי ישראייר - גם מודעות אורביט וד"ר גב נכנסו למגזין הארכייב

בסך הכל מציג מגזין הפרסום הבינלאומי 3 מודעות של גיתם BBDO, וגם: איך סרטון שעשו בגיתם לפני מספר שנים זכה באריה ברונזה בפסטיבל קאן 2013?
משה בנימין | (10)

המהדורה האחרונה של מגזין הפרסום הבינלאומי ארכייב תציג יחד לא פחות מ-3 מודעות של לקוחות משרד הפרסום גיתם BBDO: ישראייר, עליהם כבר כתבנו כאן בעבר ובנוסף מודעות של המותגים אורביט וד"ר גב.

המודעות של גיתם מצטרפות למודעות נוספות מישראל, של משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי עבור ארגון בקול ומקאן אריקסון עבור מותג הרכב VOLVO.

בתוך כך, הרדאר של עובדי גיתם עבד שעות נוספות בשבוע האחרון, והצליח לקלוט סרטון שזכה באריה ברונזה בפסטיבל קאן, והזכיר להם (מאוד) סרטון פנימי שהמשרד הפיק לפני מספר שנים, עם המעבר למשרדים החדשים ברמת החייל. ב-2 הסרטונים מככב מוטיב הארגזים (מעבר דירה/פיטורים) על רקע אי הבנה צורמת.

גיא בר בן זונה?

Staples - היום האחרון בעבודה: זוכה אריה ברונזה בפסטיבל קאן

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    סופית, פרלמוטר עזב! (ל"ת)
    אומר ולא עושה 30/06/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ג'וני פארטי פופר 30/06/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    באמת מודעות יפות שלא פורסמו בשומקום. (כלומר בשומקום שמישהו רואה) והסרט? נו באמת. פאתט
  • 8.
    צריך לעשות יום מכות בין כל המשרדים (ל"ת)
    קופיערס 29/06/2013 22:28
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    קנאת סופרים (ל"ת)
    תרבה חכמה 28/06/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    (ל"ת)
    בגיתם חיים במודעה 28/06/2013 04:55
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גיתם 27/06/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    כדאי שתפסיקו לשחק בנדמה לי ותתחילו לייצר פרסום אמיתי. גיתם לא למדו משלמור? הנהלת משרד שמתעסקת בשטויות ולא נותנת בראש בעבודה השוטפת יכולה לחסל משרד ונוחי דנקנר לא יהיה שם כדי לעזור להם! מודי ומושיק תתעוררו!
  • 4.
    אחלה מודעות. איפה הן פורסמו? (ל"ת)
    אהמ 27/06/2013 18:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בת כהן עושה אחלה עבודת יח"צ לגיתם. משרד טוב (ל"ת)
    מיקי ארליך 27/06/2013 18:13
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תראו את זה לנוחי זה מעניין אותו (ל"ת)
    סיני 27/06/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    האם המודעות פורסמו בעוד מדיום חוץ מדגזה? (ל"ת)
    אחד שכבר היה בארכייב 27/06/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.