גיתם BBDO: אחרי ישראייר - גם מודעות אורביט וד"ר גב נכנסו למגזין הארכייב
המהדורה האחרונה של מגזין הפרסום הבינלאומי ארכייב תציג יחד לא פחות מ-3 מודעות של לקוחות משרד הפרסום גיתם BBDO: ישראייר, עליהם כבר כתבנו כאן
המודעות של גיתם מצטרפות למודעות נוספות מישראל, של משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי עבור ארגון
בתוך כך, הרדאר של עובדי גיתם עבד שעות נוספות בשבוע האחרון, והצליח לקלוט סרטון שזכה באריה ברונזה בפסטיבל קאן, והזכיר להם (מאוד) סרטון פנימי שהמשרד הפיק לפני מספר שנים, עם המעבר למשרדים החדשים ברמת החייל. ב-2 הסרטונים מככב מוטיב הארגזים (מעבר דירה/פיטורים) על רקע אי הבנה צורמת.
גיא בר בן זונה?
Staples - היום האחרון בעבודה: זוכה אריה ברונזה בפסטיבל קאן
- 10.סופית, פרלמוטר עזב! (ל"ת)אומר ולא עושה 30/06/2013 14:06הגב לתגובה זו
- 9.ג'וני פארטי פופר 30/06/2013 10:19הגב לתגובה זובאמת מודעות יפות שלא פורסמו בשומקום. (כלומר בשומקום שמישהו רואה) והסרט? נו באמת. פאתט
- 8.צריך לעשות יום מכות בין כל המשרדים (ל"ת)קופיערס 29/06/2013 22:28הגב לתגובה זו
- 7.קנאת סופרים (ל"ת)תרבה חכמה 28/06/2013 12:32הגב לתגובה זו
- 6.(ל"ת)בגיתם חיים במודעה 28/06/2013 04:55הגב לתגובה זו
- 5.גיתם 27/06/2013 19:52הגב לתגובה זוכדאי שתפסיקו לשחק בנדמה לי ותתחילו לייצר פרסום אמיתי. גיתם לא למדו משלמור? הנהלת משרד שמתעסקת בשטויות ולא נותנת בראש בעבודה השוטפת יכולה לחסל משרד ונוחי דנקנר לא יהיה שם כדי לעזור להם! מודי ומושיק תתעוררו!
- 4.אחלה מודעות. איפה הן פורסמו? (ל"ת)אהמ 27/06/2013 18:20הגב לתגובה זו
- 3.בת כהן עושה אחלה עבודת יח"צ לגיתם. משרד טוב (ל"ת)מיקי ארליך 27/06/2013 18:13הגב לתגובה זו
- 2.תראו את זה לנוחי זה מעניין אותו (ל"ת)סיני 27/06/2013 18:10הגב לתגובה זו
- 1.האם המודעות פורסמו בעוד מדיום חוץ מדגזה? (ל"ת)אחד שכבר היה בארכייב 27/06/2013 17:58הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
