לאחר זכייה בינ"ל של רשת אוגילבי: תקציב פיליפס יעבור מזרמון DDB לפוגל
תקציב הפרסום של מותג החשמל פיליפס יעבור ממשרד הפרסום זרמון DDB לידי משרד הפרסום פוגל אוגילבי. המעבר הוא חלק משינוי מערך הפרסום הבינלאומי של המותג לאור זכייתה של קבוצת אוגילבי בתקציב הבינלאומי של המותג.
אוגילבי העולמית המיוצגת בישראל על ידי פוגל זכתה בתקציב במהלך דצמבר 2011 אז התמודדה עליו מול רשתות TBWA ו-DDB שהחזיקה בתקציב באותה נקודת זמן. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב פיליפס בזרמון גולדמן, במהלך 2011 על כ-3.9 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל, במחירים ריאליים מדובר בהיקף תקציב של כ-6 מיליון שקלים.
- 11.דייויד 09/07/2012 12:20הגב לתגובה זומסכנים לאיזה משרד נפלו..
- יונה 09/07/2012 16:12הגב לתגובה זושמעתיי שפיטרו אותך כי לא הברקת. קח כדור נגד מרירות ותמשיך החאה מאמי.
- יונה את לא,אבל מתחרז (ל"ת)החורז 09/07/2012 16:59
- 10.הרווק 09/07/2012 12:05הגב לתגובה זובתמונה, מישהו יודע אם היא פנויה?
- עדיף להישאר רווק (ל"ת)תאמין לי 09/07/2012 14:23הגב לתגובה זו
- 9.מד מן 09/07/2012 11:08הגב לתגובה זומה הוא עוד לא הפנים?לא הבין? לא רוצים את המשרד הזה בנוף הפרסום הישראלי!
- 8.והמדיה לעולם נשארת (ל"ת)09/07/2012 11:06הגב לתגובה זו
- 7.פומפיה 08/07/2012 22:39הגב לתגובה זואם תומר אברמוביץ סמל המין של התעשיה עדיין עובד כפוגל?
- הוא מזמן עבר (ל"ת)לגיתם 09/07/2012 21:50הגב לתגובה זו
- 6.מושון 08/07/2012 20:58הגב לתגובה זומה זה הפוטושופ הנורא שעשו לה בתמונה? את מה הסתירו שם. יפוטר לאלתר המעצב של ICE
- 5.אור 08/07/2012 19:24הגב לתגובה זועל מה כל הכבוד? על זה שאוגליבי עשו הכל... משרד פח שלא כדאי להתקרב אליו, מסכנים פיליפס
- רוחמה 09/07/2012 13:39הגב לתגובה זוזה לא ההוא שפוטר לאחרונה? מסכן ממורמר שלי..
- 4.08/07/2012 19:18הגב לתגובה זואבל בכל מקרה מגיע לזרמון
- 3.כל הכבוד פוגל! :) (ל"ת)רז 08/07/2012 18:47הגב לתגובה זו
- כל הבוד רז! (ל"ת)פוגל 09/07/2012 00:00הגב לתגובה זו
- 2.להם :) (ל"ת)באסה 08/07/2012 18:37הגב לתגובה זו
- 1.כל הכבוד! (ל"ת)רועי 08/07/2012 18:25הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.