לאחר זכייה בינ"ל של רשת אוגילבי: תקציב פיליפס יעבור מזרמון DDB לפוגל

אוגילבי העולמית זכתה בתקציב בדצמבר 2011 וכעת הזכייה באה לידי ביטוי בשוק המקומי. המשרד, עוד מתקופתו כזרמון-גולדמן מטפל בתקציב מאז 2008
משה בנימין | (17)

תקציב הפרסום של מותג החשמל פיליפס יעבור ממשרד הפרסום זרמון DDB לידי משרד הפרסום פוגל אוגילבי. המעבר הוא חלק משינוי מערך הפרסום הבינלאומי של המותג לאור זכייתה של קבוצת אוגילבי בתקציב הבינלאומי של המותג.

אוגילבי העולמית המיוצגת בישראל על ידי פוגל זכתה בתקציב במהלך דצמבר 2011 אז התמודדה עליו מול רשתות TBWA ו-DDB שהחזיקה בתקציב באותה נקודת זמן. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב פיליפס בזרמון גולדמן, במהלך 2011 על כ-3.9 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל, במחירים ריאליים מדובר בהיקף תקציב של כ-6 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    דייויד 09/07/2012 12:20
    הגב לתגובה זו
    מסכנים לאיזה משרד נפלו..
  • יונה 09/07/2012 16:12
    הגב לתגובה זו
    שמעתיי שפיטרו אותך כי לא הברקת. קח כדור נגד מרירות ותמשיך החאה מאמי.
  • יונה את לא,אבל מתחרז (ל"ת)
    החורז 09/07/2012 16:59
  • 10.
    הרווק 09/07/2012 12:05
    הגב לתגובה זו
    בתמונה, מישהו יודע אם היא פנויה?
  • עדיף להישאר רווק (ל"ת)
    תאמין לי 09/07/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מד מן 09/07/2012 11:08
    הגב לתגובה זו
    מה הוא עוד לא הפנים?לא הבין? לא רוצים את המשרד הזה בנוף הפרסום הישראלי!
  • 8.
    והמדיה לעולם נשארת (ל"ת)
    09/07/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    פומפיה 08/07/2012 22:39
    הגב לתגובה זו
    אם תומר אברמוביץ סמל המין של התעשיה עדיין עובד כפוגל?
  • הוא מזמן עבר (ל"ת)
    לגיתם 09/07/2012 21:50
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מושון 08/07/2012 20:58
    הגב לתגובה זו
    מה זה הפוטושופ הנורא שעשו לה בתמונה? את מה הסתירו שם. יפוטר לאלתר המעצב של ICE
  • 5.
    אור 08/07/2012 19:24
    הגב לתגובה זו
    על מה כל הכבוד? על זה שאוגליבי עשו הכל... משרד פח שלא כדאי להתקרב אליו, מסכנים פיליפס
  • רוחמה 09/07/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    זה לא ההוא שפוטר לאחרונה? מסכן ממורמר שלי..
  • 4.
    08/07/2012 19:18
    הגב לתגובה זו
    אבל בכל מקרה מגיע לזרמון
  • 3.
    כל הכבוד פוגל! :) (ל"ת)
    רז 08/07/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
  • כל הבוד רז! (ל"ת)
    פוגל 09/07/2012 00:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    להם :) (ל"ת)
    באסה 08/07/2012 18:37
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    רועי 08/07/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.