לאחר זכייה בינ"ל של רשת אוגילבי: תקציב פיליפס יעבור מזרמון DDB לפוגל
תקציב הפרסום של מותג החשמל פיליפס יעבור ממשרד הפרסום זרמון DDB לידי משרד הפרסום פוגל אוגילבי. המעבר הוא חלק משינוי מערך הפרסום הבינלאומי של המותג לאור זכייתה של קבוצת אוגילבי בתקציב הבינלאומי של המותג.
אוגילבי העולמית המיוצגת בישראל על ידי פוגל זכתה בתקציב במהלך דצמבר 2011 אז התמודדה עליו מול רשתות TBWA ו-DDB שהחזיקה בתקציב באותה נקודת זמן. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב פיליפס בזרמון גולדמן, במהלך 2011 על כ-3.9 מיליון דולר במחירי מחירון. בפועל, במחירים ריאליים מדובר בהיקף תקציב של כ-6 מיליון שקלים.
- 11.דייויד 09/07/2012 12:20הגב לתגובה זומסכנים לאיזה משרד נפלו..
- יונה 09/07/2012 16:12הגב לתגובה זושמעתיי שפיטרו אותך כי לא הברקת. קח כדור נגד מרירות ותמשיך החאה מאמי.
- יונה את לא,אבל מתחרז (ל"ת)החורז 09/07/2012 16:59
- 10.הרווק 09/07/2012 12:05הגב לתגובה זובתמונה, מישהו יודע אם היא פנויה?
- עדיף להישאר רווק (ל"ת)תאמין לי 09/07/2012 14:23הגב לתגובה זו
- 9.מד מן 09/07/2012 11:08הגב לתגובה זומה הוא עוד לא הפנים?לא הבין? לא רוצים את המשרד הזה בנוף הפרסום הישראלי!
- 8.והמדיה לעולם נשארת (ל"ת)09/07/2012 11:06הגב לתגובה זו
- 7.פומפיה 08/07/2012 22:39הגב לתגובה זואם תומר אברמוביץ סמל המין של התעשיה עדיין עובד כפוגל?
- הוא מזמן עבר (ל"ת)לגיתם 09/07/2012 21:50הגב לתגובה זו
- 6.מושון 08/07/2012 20:58הגב לתגובה זומה זה הפוטושופ הנורא שעשו לה בתמונה? את מה הסתירו שם. יפוטר לאלתר המעצב של ICE
- 5.אור 08/07/2012 19:24הגב לתגובה זועל מה כל הכבוד? על זה שאוגליבי עשו הכל... משרד פח שלא כדאי להתקרב אליו, מסכנים פיליפס
- רוחמה 09/07/2012 13:39הגב לתגובה זוזה לא ההוא שפוטר לאחרונה? מסכן ממורמר שלי..
- 4.08/07/2012 19:18הגב לתגובה זואבל בכל מקרה מגיע לזרמון
- 3.כל הכבוד פוגל! :) (ל"ת)רז 08/07/2012 18:47הגב לתגובה זו
- כל הבוד רז! (ל"ת)פוגל 09/07/2012 00:00הגב לתגובה זו
- 2.להם :) (ל"ת)באסה 08/07/2012 18:37הגב לתגובה זו
- 1.כל הכבוד! (ל"ת)רועי 08/07/2012 18:25הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
