היפה והחנון 3
צילום: צילום: אייס TV
TV

אבל איפה הגיקים? ערוץ 10 השיק את 'היפה והחנון' - לקראת עליית העונה ה-3

מצעד היפיפיות הגיע שלשום למועדון התיאטרון אבל החנונים חסויים בינתיים. שלומי אלדר, שופט בתכנית: "זה מצחיק, אבל בלי רוע". איך היה? כנסו

אחרי ההצלחה האדירה של 'היפה והחנון 2', ונתוני הרייטינג המטורפים של 'הישרדות VIP', בערוץ 10 ממתינים בקוצר רוח לעליית העונה השלישית של 'היפה והחנון' ביום חמישי הקרוב. שלשום (יום ב') התקיימה השקת העונה החדשה, במועדון התיאטרון ביפו, אליו הגיעו סלבס רבים, וגם משתתפות העונה השלישית.

ואיפה היו החנונים? בערוץ בחרו לא לחשוף את השינוי שחל על המשתתפים הזכרים, והשאירו אותם בשלב זה בבית. על פי מה שנראה עם החנונים של עונה 2, הרי שהשינוי צפוי להיות עמוק ומשמעותי.

* אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר. לפרטים המלאים - לחצו כאן

אז מי הגיע אתמול? זוכי העונה השנייה אלכס מורוזוב וליטל סמדג'ה, אור שוחט ובת זוגו לשעבר שהשתתפה באותה עונה, נלה גולדברג, חופית טייב והכלב, המפיק גיא המאירי, המנחה פיני טבגר, וגם שלומי אלדר ודני רופ, ששימשו שופטים באחד הפרקים של העונה.

ראיינה: שימרית ספקרו. צילמה: יקירה צדקה

מנחה התכנית, פיני טבגר, סיפר לאייס: "למדתי מהתכנית שיופי זה דבר בן-זונה. זה גורם להרבה דברים להיות קלים ומסדר את החיים להרבה אנשים. אם היופי הוא לא מובטח, אז אפשר לפתח דברים באישיות"

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הן יפות, לא יותר מזה! כתבה מעולה! (ל"ת)
    יוסי 23/05/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גם החנונים הפכו טיפשים אני רואה (ל"ת)
    חנונית 23/05/2012 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שרון 23/05/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    לא רוצה להעליב, אבל נראה לי שמדובר במשהו לא אמיתי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.