היפה והביטוח: נלה גולדברג תוביל קמפיין קד"מ ל'לאומית שירותי בריאות'

'לאומית' בחרה בשירותי NPR, ותקדם את הביטוח המשלים 'לאומית זהב' באמצעות ראיונות שתקיים הפרזנטורית עם הציבור הרחב. הסרטונים יועלו לרשת
שירות אייס | (2)

לאומית שירותי בריאות, בחרה את שירותיה של חברת קידום המכירות NPR לטובת קידום הביטוח המשלים 'לאומית זהב'. את קמפיין הקד"מ תוביל נלה גולדברג מ'היפה והחנון 2'.

NPR יחד עם אלי זגין, מנהל השיווק הדיגיטאלי והקד"מ של 'לאומית', מפיקה את קמפיין סקר הבריאות הגדול במסגרתו הפרזנטורית נלה גולדברג תסתובב עם צוות צילום וקד"מ ב-15 אתרים שונים ברחבי הארץ, בין היתר בתל אביב, בת ים, לוד, מודיעין, עכו, אשדוד ואשקלון.

* לחצו כאן - לעמוד הפייסבוק של אייס

במסגרת הקמפיין יראיין הצוות את הקהל הרחב על תחושותיו בעניין שירותי הבריאות בישראל ועל הקשר בין המהפכה החברתית לבין שינויים מבניים בסדרי העדיפויות הכלכליים במשק הבית בישראל, ובמקביל יציגו לו הביטוח החדש. מסע הראיונות שיבצע הצוות יעלה בסרטונים קצרים ברשת.

על תפקיד הפרזנטור של 'לאומית' התמודדו מספר רב של פליטי ריאליטי, מהתכניות 'האח הגדול' ו'הישרדות', וגולדברג זכתה בתפקיד.

לדברי משה מוסקו, דובר לאומית שירותי בריאות, "ביצענו מהפכה בתחום שירותי השיניים. לקוחות לאומית זהב עד גיל 18 מקבלים טיפולים בחינם ביותר מ-300 מרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ. המרפאות הללו פתוחות כמובן גם לשאר לקוחות הקופה ומספקות רפואת שיניים פרטית במחיר ציבורי. מערך בקרה ארצי וממוחשב של לאומית, מפקח באופן בלתי תלוי הן על מקצועיות הטיפולים והן על מחירם. שירות כזה, בפריסה כזו, ובזמינות תורים - לא תמצאו בשום מקום אחר".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    וואו כמה שזה נראה רע (ל"ת)
    רמי 04/05/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ברכות נלה זכית בעווד 5 דקות של תהילה (ל"ת)
    אחד שיודע 04/05/2012 01:08
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״