היפה והביטוח: נלה גולדברג תוביל קמפיין קד"מ ל'לאומית שירותי בריאות'

'לאומית' בחרה בשירותי NPR, ותקדם את הביטוח המשלים 'לאומית זהב' באמצעות ראיונות שתקיים הפרזנטורית עם הציבור הרחב. הסרטונים יועלו לרשת
שירות אייס | (2)

לאומית שירותי בריאות, בחרה את שירותיה של חברת קידום המכירות NPR לטובת קידום הביטוח המשלים 'לאומית זהב'. את קמפיין הקד"מ תוביל נלה גולדברג מ'היפה והחנון 2'.

NPR יחד עם אלי זגין, מנהל השיווק הדיגיטאלי והקד"מ של 'לאומית', מפיקה את קמפיין סקר הבריאות הגדול במסגרתו הפרזנטורית נלה גולדברג תסתובב עם צוות צילום וקד"מ ב-15 אתרים שונים ברחבי הארץ, בין היתר בתל אביב, בת ים, לוד, מודיעין, עכו, אשדוד ואשקלון.

* לחצו כאן - לעמוד הפייסבוק של אייס

במסגרת הקמפיין יראיין הצוות את הקהל הרחב על תחושותיו בעניין שירותי הבריאות בישראל ועל הקשר בין המהפכה החברתית לבין שינויים מבניים בסדרי העדיפויות הכלכליים במשק הבית בישראל, ובמקביל יציגו לו הביטוח החדש. מסע הראיונות שיבצע הצוות יעלה בסרטונים קצרים ברשת.

על תפקיד הפרזנטור של 'לאומית' התמודדו מספר רב של פליטי ריאליטי, מהתכניות 'האח הגדול' ו'הישרדות', וגולדברג זכתה בתפקיד.

לדברי משה מוסקו, דובר לאומית שירותי בריאות, "ביצענו מהפכה בתחום שירותי השיניים. לקוחות לאומית זהב עד גיל 18 מקבלים טיפולים בחינם ביותר מ-300 מרפאות שיניים פרטיות ברחבי הארץ. המרפאות הללו פתוחות כמובן גם לשאר לקוחות הקופה ומספקות רפואת שיניים פרטית במחיר ציבורי. מערך בקרה ארצי וממוחשב של לאומית, מפקח באופן בלתי תלוי הן על מקצועיות הטיפולים והן על מחירם. שירות כזה, בפריסה כזו, ובזמינות תורים - לא תמצאו בשום מקום אחר".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    וואו כמה שזה נראה רע (ל"ת)
    רמי 04/05/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ברכות נלה זכית בעווד 5 דקות של תהילה (ל"ת)
    אחד שיודע 04/05/2012 01:08
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.