16:44 דר שפיגל מדווח: חשד לתיאום מחירים בין יצרניות המכוניות >>

16:43 פתיחה שלילית בוול סטריט: הנאסד"ק יורד 0.3%

13:30 מתחזקות הירידות באירופה בשעה האחרונה >>

10:24 סגירה שלילית בבורסות אסיה: הניקיי סיים בירידה של 0.25% >>

10:15 ברקע לזינוק ביורו: פתיחה שלילית בבורסות אירופה >>

08:29 כוננות שיא בהר הבית מחשש לעימותים אלימים >>

22:41 סולן להקת הרוק לינקין פארק נמצא מת בביתו

22:18 או. ג'י. סימפסון קיבל חנינה ויצא לחופשי

19:59 מחיר הזהב עולה 0.5% למחיר של 1,245 דולר לאונקייה

19:53 הנפט עבר לירידות, נחלש 0.5% למחיר של כמעט 47 דולר

19:52 מניית סירס עולה 11% ברקע להודעה על שת"פ עם אמזון

17:09 המתיחות בהר הבית: ריבלין וארדואן ישוחחו בניסיון לפתור את המשבר

16:18 ירושלים: שריפה פרצה בשכונת בית הכרם, כבישים באזור נחסמו >>

15:10 הפיגוע בהר הבית: פורסם תיעוד של הברחת הנשק על ידי המחבלים >>

13:43 דיווח: חשד לניסיון פיגוע דקירה בגוש עציון, המחבל נוטרל

13:13 מפקד חדש: אלוף משנה דדו בר כליפא יעמוד בראש חטיבת גבעתי

12:26 ארה"ב: בוטל סופית האיסור לנשיאת מחשבים ניידים בטיסות

12:16 טבע: מכון NICE ממליץ על ה-CINQAERO לטיפול באסטמה אאוזינופילית חריפה >>

11:31 פרשת הצוללות: הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ יעיד היום בלהב 433

10:22 השר ארדן על המשבר בהר הבית: "ישראל זקוקה לשערי המגנומטרים"

09:53 בולטות בת"א: נובה עולה 2.62%, שפיר הנדסה מטפסת 1.85%

09:43 הדולר מאבד הבוקר 0.5% לרמה של 3.56 שקלים

09:24 סקייליין השלימה את מכירת עתודות הקרקע בפרויקט בקנדה תמורת 42 מ' ד' >>

08:46 דיווח: ארה"ב לוחצת על ישראל לסיים את המשבר בהר הבית עוד היום >>

08:31 טראמפ על מינוי סשנס: "מתחרט על המינוי שלו לתפקיד התובע הכללי" >>

08:25 החייל אלאור אזריה סיים את שירותו הצבאי ושוחרר למעצר בית

23:06 מדד הראסל 2000 עלה הערב 0.9%

23:05 סגירה בוול סטריט, ה-S&P 500 הגיע לשיא חדש

21:46 ברקע לדו"ח המלאים, הנפט עלה 1.6% וחצה את גבול 47 ד' לחבית

20:16 תהנו: רדיוהד בתל אביב - חסימות כבישים ותגבור רכבות

20:15 נתניהו: "ההחלטה למכור צוללות למצרים - של גרמניה" >>

20:19 המוסדיים הזרימו 250 מיליון שקל למניות מור בית השקעות >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

כמו לחמניות - גינדי מכרה את 354 הדירות בפרויקט westside ביום אחד

 |  64
שוק הדיור
Share
בזמן ששוק הדיור נמצא בהאטה חריפה ורק היום עדכנה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על ירידה חדה ברכישת דירות חדשות בחודשים מארס עד מאי, יש מי שדווקא הצליח למכור כמו לחמניות חמות - בצמוד להנחה ראויה.


קבוצת גינדי החזקות יצאה לאחרונה במבצע לעמיתי מועדון 'חבר' שכלל הנחה של 12% אל מול מחיר השוק על דירות בפרויקט westside של החברה ברחובות שנמצא כעת עדיין חודשים ארוכים לפני היתר בניה. לפי מידע שסיפקה גינדי, כמעט 5,000 מעמיתי המועדון נרשמו להגרלה על 354 דירות (סיכויי זכייה של קצת מעל 7%) ותוך שעות ספורות מכרה גינדי את כל 354 הדירות תמורת סכום כולל של 580 מיליון שקלים, כלומר מחיר דירה ממוצעת עמד על 1.6 מיליון שקלים. ונציין כי מחיר דירת 4 חדרים (95 מ"ר) עמד על החל מ-1.429 מיליון שקלים.

מדובר בשטח אותו רכשה גינדי החזקות מפפושדו ועליו מתכננת החברה לבנות 416 יח"ד, מתוכן הוקצו 354 יח"ד לעמיתי מועדון חבר. פרויקט Westside יכלול בניין מגורים בן 8 קומות הכולל 34 יחידות דיור, 4 בנייני מגורים בני 10 קומות הכוללים 44 יחידות דיור כל אחד, ו-2 מגדלי מגורים בני 22 קומות הכוללים 103 יחידות דיור כ"א. לפי גינדי, במסגרת הפרויקט הוצעו לעמיתים בשלב הראשון 3 בניינים בלבד, אך לאור הביקוש הוגדל היצע הדירות למכירה לעמיתי המועדון. הפרויקט צפוי לקבל היתרי בניה עד סוף ינואר הקרוב.בתוך כך, לא מעט כעס נרשם בקרב אלו שלכאורה עלו בהגרלה אך לבסוף לא זכו לבחור לעצמם דירה. נסביר, מתוך כמעט 5,000 עמידי חבר שהשתתפו בהגרלה, כ-1,200 קיבלו הודעות כי הם תפסו את "המקומות הראשונים) ומוזמנים להשתתף בימי המכירות. אלא שבפועל מלאי הדירות למכירה עמד על 354 דירות, וכך מאות מבין אלו שהגיעו ליום המכירה לא זכו כלל להיכנס לבחור לעצמם דירה. אחת מאלו שקיבלה את ההודעה כי היא נמצאת בין המקומות הראשונים ומוזמנת לבחור דירה - כאשר הגיעה נאמר לה כי אזלו הדירות. הדבר יצר עגמת נפש לא מועטה. תגובת גינדי לעניין זה: "הודענו ברגע שנגמר המלאי וצר לנו אם למישהו נגרמה עגמת נפש אך לא הגיעו לידינו אף לא תלונה אחת".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

64 תגובות ב-46 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
46 איל 19/07/2017 10:49 אנשי חבר כמו עדר- עשו עסקה גרועה
דירה קטנה,מחיר גבוה ומיקום גרוע. ככה זה כשמוכרים להם את זה כ"הגרלה"
45 אזרח 19/07/2017 00:39 מקווה שהמפקד שלי לשעבר נפל בפח (ל"ת)
44 כחלון שמחלון 18/07/2017 19:33 הנה ההוכחה שהקיפאון לכאורה הוא רק ביקוש כבוש
יש חכמים שקונים ויש טיפשים שעומדים מהצד ומקטרים
43 ברור 18/07/2017 09:52 משקיעי חבר נדל"ן. פנסיונרים בגיל 42 חוגגים כל הדרך (ל"ת)
42 יוני 18/07/2017 07:45 אזור זוועה
אתה יורד שם לזרוק את הזבל מישהו בא דוקר אותך , שודד לך את השקית זבל ובורח לא לפני שהוא מבצע בך מעשה סדום. לא נעים.
41 שלום 17/07/2017 18:45 טיפשים ראש העין זה העתיד
פסגת אפק
40 שייקה 17/07/2017 17:19 זה רק מוכיח מי הקונים שסוחבים את כל השוק עליהם
האליטות החדשות ,אנשי הקבע וחברי חבר
39 שמואל 17/07/2017 10:34 ככה התחילה בועת הנדל"ן
למי שלא זוכר בועת הנדל"ן הוכרזה באופן רשמי ע"י גינדי שבהן ראו בחדשות אנשים מתנפלים בהגרלות על הזבל של גינדי כביכול בהנחה, והנה כמה שנים אחרי מרפסות נופלות קניון לא מצליח ופרוייקטים לא מכורים. אז בהצלחה ל"זוכים" שחושבים שקיבלו הנחה 12% אבל בעצם קיבלו קנס של 88% על זבל של גינדי
38 רון 17/07/2017 09:18 כמו במחיר למשתכן , מוכרים עוד לפני היתר
אז עדיף מחיר למשתכן דירה ברחובות תעלה מיליון בלחץ
שמטוב 17/07/2017 09:36 כחלון מוכר רק דירות בסוף העולם + 100 דירות עלה תאנה
במרכז.
37 גוני 17/07/2017 08:55 דירה של 100 מטר ב 1.4 מיליון
לא זול בכלל, אבל כבר מרגישים לאן נושבת הרוח.. עד שהדירה תהיה מוכנה למסירה תהיה שווה בסביבות 1 מיליון.. אמנם מלחמת מאסף, אבל עשו בשכל הגינדים.. אין איך למכור דירות היום אז מחפשים קבוצות כדי להוריד במחיר.. 12% זה סביר להיום בפרוייקטים הבאים זה כבר יהיה 20% ומעלה.. בהצלחה לכולם
דודוי 17/07/2017 10:29 דירה בשטח 95 מר בלבד והאזור לא משהו. (ל"ת)
36 מאיר פ 17/07/2017 08:52 כחלון כך עושים עסקים
מר כחלון הנחמד תוציא למכירה 100,000 דירות במחירים ממוצעים דל 11-14 אלף שקל למטר בדומה למחירים של גינדי ואז חפש קבלני ביצוע ... לא יזמים.... אם אין מספיק תביא כמה מסין... פשוט , זול , אין משבר דיור .. חמד
שמטוב 17/07/2017 09:37 כך תקבל דירות שבהן לא רק המרפסות נופלות אלא גם התיקרה. (ל"ת)
35 אזרח 17/07/2017 08:49 כשהמדינה מתנערת מלתת פתרונות, השרלטנים חוגגים
משבר כה חמור מחייב את התערבות המדינה, המדינה צריכה לבנות דיור בסיסי כגון דירות 2,3 4 חדרים כדי לפתור את הבעיה. מאחר וזה לא קורה כל מיני קבלנים ושרלטנים אחרים חוגגים, והתוצאה היא מחירים מופקעים, ליקויי בניה, וכו. ראש הממשלה עסוק בהשרדות פוליטית במקום לפתור את הבעיות האמיתיות במדינה.
ברנר 19/07/2017 01:07 מי זה מדינה? קבוצה של פקידים אפורים עם שכל פחות מבינוני
כולל הבוס שלהם כחלון
34 מאיר פ 17/07/2017 08:48 דרך אגב כך עושים עסקים
אם כחלון היה לומד איך לבנות מהר ובזול מהמומחים הטובים ביותר בישראל לא היה משבר דיורהמחיר בו חברת גינדי מכרה את הדירות די דומה למחיר למשתכן בהבדל אחד, הקבלן מרויח, בעל הקרקע מרויח, המדינה מרויחה... וכמובן הביצוע יהיה מהיר , רוכשי הגירות יקבלו את הדירות מהר .. כולם יהו מרוצים.. כן כחלון כך עושים עסקים
33 איש 17/07/2017 07:20 רק מראה כמה הביקושים הכבושים בשוק חזקים (ל"ת)
32 א.מ 17/07/2017 07:16 כמו בליסינג: מי שמממן את ההנחה זה הציבור הרחב. (ל"ת)
שמטוב 17/07/2017 09:26 איך מממן ? (ל"ת)
31 עידן 17/07/2017 07:14 12% הנחה??
וואו כנראה שירידת המחירים התחילה..
עידודודו 17/07/2017 15:47 וואו,אבל אתה אומר את זה בספק-"כנראה".אחד מן ה-2:
או שהירידה התחילה או שהיא - לא-תחליט. אם אני מצליח למכור מוצר ב-1.6ואני מוריד מחיר ל-1.4 - אז אני לא מצליח למכור ומוכר במחיר יותר נמוך. וגם אני קורא לזה - הנחה. ככה נשמע יותר מפתא לקונה.
30 עוקץ 17/07/2017 02:18 הפרויקט צפוי לקבל היתרי בניה עד סוף ינואר הקרוב.
לא יאומן . אין היתר בנייה, ומה יהיה אם לא יתקבל היתר ? מישהם הולכים לאכול בגדול
29 קבלן.בנק,ממש=חזירות 16/07/2017 23:52 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
28 800 אנשים הגיעו סתם? 16/07/2017 23:10 אין גבול לחוצפה של הקבלנים האלה
גועל נפש, חושבים שהם אלוהים, מחזיקים את הציבור בבצ והממשלה נותנת לזה חסות, איך הגענו למצב הזה איך!
27 דן 16/07/2017 22:13 גינדי מפרסמים שמוכרים גם ...
כשמקבלים 200 שח על דירה כמקדמה
26 יניב 16/07/2017 21:30 ללמ"ס
נא לא להחשיב את מחירי הדירות האלה בסטטיסטיקות, הן עלולות להטות את התוצאה כלפי מטה...
25 איש צבא במיל 16/07/2017 20:18 לחבר תמיד הייתה הנחה כיוון שחסכו להם בהוצאות שיווק (ל"ת)
קרן 16/07/2017 23:45 באמת, מדובר בדירות
יחס עלות הפירסום כמעט בטל
24 חיגז 16/07/2017 19:43 גם לפרויקט חדרה רצו,וכן לשאר פרויקטים
12% הם הנחה גבוהה. אך לסמוך על גינדי הייתי חושש
23 גינדי אחזקות 16/07/2017 19:26 נתפלל כולנו שאף מרפסת לא תיפול (ל"ת)
22 רועי 16/07/2017 18:32 גינדי "תפרו" את אנשי הקבע
חחחחחחחח..... עבדו עליכם בעיניים! עד שתקבלו את הדירות בעוד 5 שנים תפסידו 40% גינדי האלה שחקו אותה בגדול
21 איציק 16/07/2017 18:26 המחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדיור
כמו בפסגות אפק. דיור מוזל להשכרה לזוגות צעירים על חשבון נהנתני הפנסיה התקציבית. סוג של צדק פואטי...
20 אוי לנו 16/07/2017 18:07 בושה שאלה בצבא שלנו
כל עם ישראל רואה שאלה מחירים לא הגיוניים שאי אפשר לסמוך על גינדי ושבכלל המחירים יורדים וגינדי עקץ אותם בשם חבר אז אפשר לסמוך על שיקול דעתם של המשרתים בקבע
19 אחת העם 16/07/2017 17:53 נו טוב אם היה להם שכל הם היו בהייטק לא בחבר (ל"ת)
18 המחיר לא פקטור כאן 16/07/2017 17:49 הדירות ממקומות במקום הכי רע ברחובות
בשכונות הטובות של רחובות המחירים לא זולים אבל כאן מדובר באזור הרע ביותר ברחובות. העיקר שיווקו הנחה... שיחקו אותה גינדי
א 16/07/2017 19:29 יש אנשים שאוהבים לראות מחלף מהמרפסת
מסכנים החבר'ה מהקומות הנמוכות...
ממי 17/07/2017 00:00 נקווה שהם רק יראו ולא יפלו אליו ביחד עם המרפסת.. (ל"ת)
17 סמי וסוסו 16/07/2017 17:32 תותחים (ל"ת)
16 מר חוב 16/07/2017 17:13 354 מיליון שקל חוב ביום אחד, לחמניות.... (ל"ת)
15 חי 16/07/2017 17:07 פשוט מקצוען במכירות אלוף הגינדי הזה ולא קל לעבוד עלינו (ל"ת)
14 חי 16/07/2017 17:05 שפו ענק לגינדי שהצליח לעבוד על כלכך הרבה אנשים בזמן קצר (ל"ת)
13 לילי 16/07/2017 17:05 מחיר למשתכן ללא כחלון (ל"ת)
12 גינדי השקרן 16/07/2017 16:55 טענת החברה כי הודיעה על גמר הינה שקר מוחלט
עשרות אנשי קבע הגיעו לשווא! ורק במקום נאמר להם שנגמרו הדירות. תגובת גינדי הינה שקר מה שמעיד על אמינותם.
11 איה 16/07/2017 16:42 זה לא מחיר זול לרחובות (ל"ת)
עמי 16/07/2017 19:31 לא זול? ברחובות המדע המחירים מתחילים מ 2.15 מיליון
ל 4 חדרים
ראלי 17/07/2017 10:34 המחיר הוא מתחת ל1.9 מליון ברחובות המדע בשטח של מעל 103
ומרפסת של כ 15 מר +חניה ומחסן.
חח 16/07/2017 17:41 לך תלמד את השוק
דירה 4 חדרים נמכרת כמו כלום ב 1.8.
10 ממי 16/07/2017 16:42 טוב מזמן ידוע שאנשי הקבע הם לא העיפרונות המחודדים בקלמר (ל"ת)
שמטוב 17/07/2017 09:30 יתכן שהעיסקה הוזילה את המימון כי הצבא נותן גיבוי למימון
מימון יקר מיקר אתצ מחיר הדירות.
9 תום 16/07/2017 16:40 בחבר קונים כל הנגדים וקצינים שיש להם כמה דירות (ל"ת)
אסי 16/07/2017 17:34 אני קניתי ואני לא קצין ונגד ואין לי דירה
כמה בלבולי שכל
8 תום 16/07/2017 16:38 מדהים שיש עוד טיפשים שקונים מהחברה הזו גינדי חחח (ל"ת)
10 16/07/2017 18:14 תגובה 10 (ל"ת)
סמי וסוסו 16/07/2017 17:33 הידע שלך שואף לאפס ואתה משמיץ (ל"ת)
7 א 16/07/2017 16:30 הדירות יהיו מוכנות עוד כ4שנים+ריבית+הצמדה.חבר אכלתם אתה (ל"ת)
6 כ 16/07/2017 16:23 ח ב ר ! אכלתם אותה התרגיל של הקבלן הצליח.המחירים בצלילה (ל"ת)
5 כ 16/07/2017 16:22 אנשי חבר לא חכמים.זה מחיר שוק מטוייח ועבודה בעיניים חבל (ל"ת)
4 ליזי 16/07/2017 16:14 גינדי- עוגמת נפש
התנהלותה של גינדי מעוררת כעס. גינדי מזלזלת בקוניה. הוזמנו ליום המכירה למעלה מ 1200 שעלו בגורל למכירה של כ 350 דירות. גם כשברור היה שמלאי הדירות הרלוונטיות (שכן נבדקו העדפות הקונים) עדיין חייבו את הזוכים להגיע למתחם . זלזול בזמנם היקר של המשרתים בצבא . מרתיח ואולי מזהיר מפני התנהלותם בעתיד. מי שיש לו שכל לא קונה גינדי!
אור 16/07/2017 20:53 אז יום אחד לא תשב בבראסרי,מה קרה? קנה סנדוויץ׳ לדרך (ל"ת)
איש קבע 16/07/2017 16:25 גינדי
מס 1 צודקת כל מילה בסלע. מתרחק מכל עיסקה שהשם גינדי מוזכר , אתם לא רואים חדשות מה קרה עם פרוייקטים שהם היו מעורבים?
3 פולה 16/07/2017 16:04 12% הנחה, זאת אומרת שהקבלנים מנסים לגלגל את ההנחות בשקט
כדי שכאילו לא ידעו שבמחיר הרגיל אין קונים....לדעתי מי שקנה בהנחה של 12% גם יפסיד.
2 חחחח 16/07/2017 16:04 שיעשו יום מכירה במבצע לנהגי מוניות... חחחח (ל"ת)
1 קקק 16/07/2017 16:02 הפעם אנשי "חבר" יתקעו עם הדירות..פעם הם היו קונים
ומוכרים -עושים סיבוב כי השוק היה חזק , עכשיו הם יתקעו עם הדירות....ככה זה הכל עובד עד שהמוזיקה נפסקת ואז שום דבר לא עובד.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש