הדיה תפיץ את תוכנת HumanEyes לפרסום בתלת מימד
חברת "הדיה" לפרסום בנקודות מכירה, חתמה בימים אלו על הסכם שיווק והפצה בלעדי של תוכנת HumanEyes המיועדת להפקת יחידות פרסום ייחודיות, בעלות אפקטים שונים של תלת מימד ותנועה. שיווק התוכנה על ידי "הדיה" יהיה כחלק מקו מוצרי AdVenture אותו פיתחה ויצרה החברה לאחרונה. בחודש האחרון הציגו הדיה ו-HumanEyes את הטכנולוגיה החדשה, בתערוכות מקצועיות שונות ברחבי העולם. לראשונה הוצגה הטכנולוגיה בתערוכת IPEX בברמינגהאם שבאנגליה ובתערוכת הדפוס הדיגיטלי, FESPA, שהתקיימה השנה בברלין. שיתוף הפעולה בין השתיים נועד להפצת התוכנה בקרב משרדי הפרסום ובתי דפוס, על מנת ליצור שימוש מושכל בטכנולוגיה הייחודית ולפתח מודעות לטכנולוגיה שבעבר הייתה יקרה וברוב המקרים קשה להשגה. לדברי החברה, הדפסת שלטי פרסום בשיטה הלנטיקולרית (עדשתית) הנתמכת על ידי הטכנולוגיה של חברת HumanEyes מקנה למפרסם יתרונות של נראות ובולטות. חברת הדיה מובילה בתחום ה-Point-of-Sale, ומעניקה סל שירותים אסטרטגי מלא ללקוחותיה, משלב הרעיון עד שלב הביצוע והיישום בשטח.