המותג הפרטי של הרשת הרביעית מתרחב ל-3 רשתות נוספות
המותגים הפרטיים של רשתות השיווק מהווים קלף משמעותי בהגדלת ההכנסות. "הרשת הרביעית" זיהתה את כוחו של המותג הפרטי והשיקה לפני כחצי שנה באמצעות חברת "ברנד פור יו" את "המותג". כעת, מתכננת הרשת הרביעית להרחיב את פעילות "המותג" ומנהלת בימים אלו משא ומתן עם 3 רשתות - רשת חביב, סטופ מרקט ורשת רחמים, להכנסת מוצרי "המותג" לסניפיהם.
3 הרשתות פועלות יחד באמצעות כ-7 סניפים, כאשר היקף מכירות כל סניף נע בין 100 ל- 200 מיליון שקל בשנה. רפי שפר, מנכ"ל "ברנד פור יו", מציין שהכניסה ל-3 הרשתות הנוספות תגדיל את היקף פעילות המכירות של החברה באמצעות "המותג" בכ-30% במחצית השנייה של 2007.
שפר מציין עוד שבמהלך 6 החודשים הראשונים של 2007, מאז החלה "ברנד פור יו" את פעילותה בשוק בשיווק מוצרי "המותג" לרשת הרביעית, נמכרו ב-38 סניפי "הרשת הרביעית" למעלה מ-6 מיליון מוצרים, בהיקף של כ-50 מיליון שקל. על-פי נתוני סטורנקסט לחודש יוני, "המותג" הינו הספק ה-6 בגודלו במכירות ב"רשת הרביעית", כאשר במקום הראשון תנובה עם 13.8%, אחריה קבוצת שטראוס עם 10.1%, במקום השלישי קבוצת אסם עם 7.8%, במקום הרביעי נמצאת החברה המרכזית למשקאות עם 5.2%, במקום החמישי יוניליבר ישראל עם 4.7% ובמקום השישי, כאמור, "המותג" עם 4.5%.
ממחקר שוק שביצעה החברה ב-6 החודשים האחרונים, עולה שחלוקת המכירות של מוצרי "המותג" על-פי הסקטורים השונים הינה כ-20% פיצוחים, שמן זית ופירות יבשים, 14% מוצרי נייר, 13% מוצרי ניקוי, 8% טונה וממתקים, 6.5% תבניות אלומיניום וכלים חד פעמיים, 4.5% עוגיות, 4.3% אורז וקטניות ו-4.2% ירקות ושימורים.
כיום מייצרת "ברנד פור יו" כ-350 מוצרים שונים מסדרת "המותג", ועד סוף שנת 2007 מתכננת החברה לשווק כ-475 מוצרים שונים בקטגוריות שונות, בהן תחליפי בשר, דברי מאפה, בצקים קפואים ומוצרי בשר על האש. שפר צופה כי עד סוף שנת 2009 ישווקו למעלה מ-2,000 מוצרים שונים של "המותג".