"הגלויה של שלי" בשת"פ עם ישראכרט

הקמפיין ל-3 סוגי כרטיסי אשראי; לכל אחד מהכרטיסים עוצבה סדרת גלויות יחודית, המאופיינת באלמנטים הרלוונטים לקהל היעד ומדברת בשפתו
אפרת אדיר |

חברת הקד"מ "הגלויה של שלי" יוצאת בקמפיין לשלושה כרטיסי אשראי מבית ישראכרט - ישראכרט צעיר (לגילאי 16-22), קמפוסכרט (לסטודנטים) ואפטרכרט יותר (לחיילים בשירות סדיר).

לכל אחד מהכרטיסים עוצבה סדרת גלויות יחודית, המאופיינת באלמנטים הרלוונטים לקהל היעד ומדברת בשפתו.

ארבעת הגלויות של קמפוסכרט הופכות לסימניה אופנתית ושימושית, הכוללת בדיחות מעולם הסטודנטים. בגלויות של אפטרכרט משולבת מראה ומתחתיה הסלוגן "חייל שפר הופעתך", ובגלויות הצעירים מופיעים משפטים חינוכיים אך משעשעים, לדוגמא: "העולם מתחלק לשני חלקים: אלה שעוצרים בעצור ואלה שלא. אלה שלא עוצרים מתחלקים לשני חלקים".

לדברי שלי רוקח, מנכ"ל "הגלויה של שלי", "מטרת הקמפיין היא לגעת בלקוחות באופן ישיר, אנחנו רוצים להישאר בין ספרי הלימוד של הסטודנטים, בכיס של החיילים ובארנק של החבר'ה הצעירים. הגלויות שעוצבו במיוחד עבור הכרטיסים שלנו מדברות באותה שפה, הן זכירות ומשעשעות ונשארות אצל המקבל עם ערך סנטימנטלי המשתייך למותג אותו אנחנו מפרסמים".

הגלויות יופצו ב-200,000 עותקים, בנקודות המפגש בהן פועלת המדיה של "הגלויה של שלי", הפונה באופן ממוקד לקהל איכותי של בני 18-35, הנחשף לגלויות ב-750 נקודות מגע ברחבי הארץ, ביניהן, שקליות של חיילי צה"ל, אוניברסיטאות ומכללות, בבתי קפה, מסעדות, ברים, מכוני כושר ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה