סגירה באחוזה: ת"א 35 איבד 0.6%, רציו צנחה 7%

שיכון ובינוי איבדה 5.5% בצל הפרשה באפריקה. מניות הגז המשיכו לרכז עניין
|
(37)

המדדים המובילים בבורסה בתל אביב סגרו את יום המסחר בטריטוריה האדומה, וזאת ברקע למגמה המעורבת בוול סטריט, שם הדאו ג'ונס מאבד 0.5%. סקטור הגז בתל אביב המשיך לרכז עניין לאחר עסקת הייצוא למצרים עליה דווח אתמול. מניית רציו נפלה ב-7.05%, במחזור של 32 מיליון שקל. מניית דלק קידוחים איבדה 1.8% ותמר פטרוליום איבדה 2.8%. דלק איבדה 2%.

מדד ת"א 35 -1.69% מדד ת"א 35 1,645.47 -1.69% מדד ת"א 35 בסיס:1,673.82 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -2.49% מדד ת"א 90 1,434.17 -2.49% מדד ת"א 90 בסיס:1,470.76 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

מחזור המסחר הסתכם ב-1.16 מיליארד שקל.
15:10
מניית לאומי -0.79% לאומי 2,262 -0.79% לאומי בסיס:2,280 פתיחה:2,262 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מובילה את הירידות באחוזת בית כשהיא מאבדת 1.4% במחזור הגבוה בשוק. ת"א 90 יורד 1%, מדד הבנקים מאבד 1%. רציו יהש +2.91% רציו יהש 194.7 +2.91% רציו יהש בסיס:189.2 פתיחה:194.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: צוללת 6.5%.  

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם


14:24
הירידות במניית שיכון ובינוי -1.64% שיכון ובינוי 1,865 -1.64% שיכון ובינוי בסיס:1,896 פתיחה:1,865 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מחריפות. כמו כן יחידות ההשתפות בשותפויות הגז יורדת לאחר הזינוקים אתמול. 

גילת +1.76% גילת 3,359 +1.76% גילת בסיס:3,301 פתיחה:3,359 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום כי חברת התקשורת הלווינית Hispasat בחרה בפלטפורמה של גילת לביצוע פרויקט בהיקף של מיליוני דולרים לאספקת שרותי פס רחב מסחריים במקסיקו באמצעות לוויין Amazonas-5 של Hispasat הפועל בקיבולת גבוהה (HTS) בתדר Ka.   פוטנציאל הפרוייקט מוערך בעשרות אלפי טרמינלים לווייניים של גילת אשר יפרסו במהלך השנים הקרובות, ככל שספקי האינטרנט ירחיבו את שירותיהם.


12:37
מניית שיכון ובינוי -1.64% שיכון ובינוי 1,865 -1.64% שיכון ובינוי בסיס:1,896 פתיחה:1,865 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חזרה להיסחר. לאחר שהבוקר לא נפתח המסחר במניה. חוקרי יחידת להב 433 פתחו היום בבוקר בחקירה באזהרה של 4 בכירים בחברת שיכון ובינוי, בחשד לביצוע שורה של עבירות, ביניהן מתן שוחד לעובד ציבור זר, רישום כוזב במסמכי תאגיד, קבלת דבר במרמה ועבירות על חוק איסור הלבנת הון.

10:47
מניית בזק -1.33% בזק 252 -1.33% בזק בסיס:255.4 פתיחה:252 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רושמת ירידה מתונה. אמש בחצות הוסר צו איסור פרסום על שמות העצורים בפרשת בזק, בהם שאול אלוביץ' בעל השליטה בבזק, אשתו איריס ובנם אור, סטלה הנדלר מנכ"לית בזק, עמיקם שורר (יד ימינו של אלוביץ'), והמקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו: ניר חפץ, ושלמה פילבר - מנכ"ל משרד התקשורת המושעה. לפי הערכות, נתניהו צפוי להיחקר במסגרת הפרשה.

10:40

מניות הגז בולטות כשהן מאבדות גובה לאחר העליות החדות מאתמול.  דלק קידוחים יהש -0.38% דלק קידוחים 600 -0.38% דלק קידוחים יהש בסיס:602.3 פתיחה:600 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ,  רציו יהש +2.91% רציו יהש 194.7 +2.91% רציו יהש בסיס:189.2 פתיחה:194.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ,  דלק קבוצה -0.39% דלק קבוצה 38,230 -0.39% דלק קבוצה בסיס:38,380 פתיחה:38,230 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ו ישראמקו יהש -0.22% ישראמקו יהש 45 -0.22% ישראמקו יהש בסיס:45.1 פתיחה:45 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . ביום המסחר האחרון בת"א המדדים המובילים נסגרו בטריטוריה הירוקה ברקע להסכם הייצוא גז שנחתם עם דולפינוס למצרים. מדד ת"א 35 עלה 0.64%, מדד ת"א נפט גז זינק ב-18.5% בהובלת דלק קידוחים שטסה ב-27%, אחריה דלק שזינקה ב-19%, ישראמקו ב-15.7% ורציו ב-28%.

9:45
המסחר בתל אביב נפתח בירידות, כאשר מדד ת"א 35 מאבד 0.2% בפתיחה בהובלת מניות הגז דלק קידוחים יהש -0.38% דלק קידוחים 600 -0.38% דלק קידוחים יהש בסיס:602.3 פתיחה:600 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , רציו יהש +2.91% רציו יהש 194.7 +2.91% רציו יהש בסיס:189.2 פתיחה:194.7 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , דלק קבוצה -0.39% דלק קבוצה 38,230 -0.39% דלק קבוצה בסיס:38,380 פתיחה:38,230 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו ישראמקו יהש -0.22% ישראמקו יהש 45 -0.22% ישראמקו יהש בסיס:45.1 פתיחה:45 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שמאבדות גובה לאחר העליות אתמול על רקע עסקת הגז עם מצרים. מניות בזק -1.33% בזק 252 -1.33% בזק בסיס:255.4 פתיחה:252 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו שיכון ובינוי -1.64% שיכון ובינוי 1,865 -1.64% שיכון ובינוי בסיס:1,896 פתיחה:1,865 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בהפסקת מסחר בצל החקירות.

תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    נובל מזנקת 12% בדרך לחוזה נוסף עם מצרים!
    תמיר 20/02/2018 22:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דלק, דלק אנרגיה ודלק קידוחים $$$ http://m.bizportal.co.il/gazandoil/news/article_old/735925#/
    סגור
  • 17.
    צפוי אפסייד ב"דלק".המצרים רוצים לרכוש גם מאפרודיטה (ל"ת)
    רק ההתחלה 20/02/2018 18:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    טוגדר
    יודע דבר 20/02/2018 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליץ לשים עיין ולרכוש.........לא תהיה ברירה לגורמים בממשלה אלא ללכת לקראת המגדלים כי זו הברירה היחידה שתציל את החקלאת מגסיסה ותכניס לקופת המדינה מילארדים..בתמיכת יור ועדת הכלכלה איתן כבל ושר החקלאות-ישתכנע ליצמן שלא מדובר בגידולים לשוק המקומי אלא ליצוא בלבד בפיקוח ממשלתי.....
    סגור
  • 15.
    רציו עדיין מציאה
    גיאולוג 20/02/2018 17:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הירידות היום הן רק מימוש של העליות מאתמול..המניה עדיין כדאית וחוזים נוספים בדרך
    סגור
  • 14.
    רע לי ונראה לי שהולכים לאבדון.
    עוקב אחר הדוקטורים 20/02/2018 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרתי הכל בשיא וקניתי ביינתיים סטוקים ל גרביים וריבות ומלח וקטשופ ופלפלים ווופלות ולחם וביסקוויטים ומה לא. הכל בטונות ואני יוצר מחסור בשוק למשל של קטשופ ומאחרי זה אמכור כל טשופ בפלוס 67.78 אחוז ואז אם הכסף אחזור לבורסה לקנות בחזרה בדיוק את אותןם מניות שמכרתי אבל בעשירית מחיר. תיראו גם הטכניקלי וגם הפוננדקלי אומרים ירידות למרות שכל המנהלים והיועצים ובעלי החברות ומיקצוענים ועוד שהם קרחים בדרך כלל אומרים שכסף בריצפה. קוס אמא שלהם רוצים לזמבר אותי כמו שהם תקועים אם סחורה צזומברים עד צוואר
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    רציו חוזים מטורפים בדרך כל כך שקוף
    אליהו 20/02/2018 12:06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בינתיים אוספים סחורה בנמוך היומי מכל הבא ליד
    סגור
  • הכל נמוך
    יונית 20/02/2018 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז כדאי ובטוח לאסוף: מזור ופרוטרום
    סגור
  • להוסיף :
    וגם 20/02/2018 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סודה סטרים ואלביט
    סגור
  • נכון ששמך יונה. אז עופי יונה עופי..
    ליונית 20/02/2018 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא תפסידי את התחתונים והגרביים. אומרים אין שכל אין דאגות האם זה נכון חמודה?
    סגור
  • מכל הבא ליד? טמבל...אין קונים לזבלה. (ל"ת)
    לאליהו 20/02/2018 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    הסכם גז ישראל - מצרים יצא לדרך....
    מייקל בן אשר 20/02/2018 12:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למיטב הערכתי הירידו במניות הגז זה כנראה בהובלת השורטיסטים שאתמול חטפן זאפטה רצינית והם מתאמצים היום להחזיר את מה שהפסידו...אלא שהסיכויים במקרה זה קלושים ביותר....כי ההסכם כפי שנחתם עם מצרים ,להבנתי הוא גדול ענק ובעיקר יציב ואין בלתו.....
    סגור
  • מגדילים השורט בלי סוף. יש לך להשאיל לי במקרה מליארד
    שורטיסטים 20/02/2018 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שקל ברציו לצורך הגדלת שורט. מוכן לשלם עמלה וריבית ענקים.
    סגור
  • יציב ואין בלתו? יעצרו באזור שער 1.1 כדי לא
    למייקל 20/02/2018 12:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להיכנס לרשימת שימור. כל זב חוטם זורק כאן הערכות במליארדים כשאין עליו אפילו שבעה שקלים ןעשרים ושבע אגורות.
    סגור
  • 11.
    תדאה ,
    משה 20/02/2018 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחלקת דיבידנד 1 דולר למניה , זה הזמן להכנס הם הולכים להפתיע בגדול , 30 אחוז ב2018
    סגור
  • 10.
    פנטזי נטווארק
    משה 20/02/2018 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה מתחילה להתרומם , הודעת חברה השבוע , בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • 1000
    אא 20/02/2018 11:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחוז אם לא יותר השנה
    סגור
  • רבע מחיר ממה שהיא עכשיו יספק אותך קושקושון? (ל"ת)
    ל1000 המנוזל 20/02/2018 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    שבוע מתוח. ראו את האזהרה של גולדמן זאקס
    אסי 20/02/2018 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב cnbc לגבי הזינוק בחוב בארהב. המפולת בשוק באגח בארהב ממשיכה והתשואות ממשיכות לעלות.
    סגור
  • 8.
    רציו קידוח רועי בסוף מרץ נפט בכמויות עצומות (ל"ת)
    kobes 20/02/2018 11:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • כמה עצומות? אם לא פי 10 אני לא מתקרב אפילו. (ל"ת)
    לקובס 20/02/2018 12:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    אמש שכל המנוזלים המופסדים בנפט גז 90 אחוזים
    מר גז ונפט 20/02/2018 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יצאו מהחורים והתחילו לנגן. חשבתי להציע גם למנוזלות שזאת הזדמנות לברוח כי לא היה כלום ואין כלום ולא יהיה כלום. אבל המנוזלים ימשיכו לחכות כאן עוד 70 שנה במקום לקחת הכסף ולשים בפקדון.
    סגור
  • 6.
    מניות הגז למשקיעים מזוכיסטים בלבד....
    אא 20/02/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה רציו יורדת 3% עכשו ירשמו לי מימושים .... מה מימושים ... היא צרכה לעלות עוד 30%
    סגור
  • היא תעלה 150% אבל לא ביום ולא חודש
    רועי 20/02/2018 12:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סבלנות חביבי יש פה הכנסות של מליארדים
    סגור
  • לא ביום ולא בחודש ולא בכלל ואפילו תרד הרבה. (ל"ת)
    לרועי חביבי 20/02/2018 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    קרן אלוט vs אלשיך
    רונית 20/02/2018 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקווה שקרן אלוט תשלט על בזק ותחשוף את השחיתות במשטרה. נותנים למטרידן לחקור את אנשי בזק מתעלמים מבג"ץ ופוגעים במשקיעים. צפון קוריאה זה כאן!
    סגור
  • 4.
    רציו חוזה ראשון מתוך 4 בהצלחה למתעשרים
    דן 20/02/2018 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 5
    המניה של 2018
    סגור
  • מתעשרים אמרת במבי? (ל"ת)
    לדנידין 20/02/2018 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כל הקוקיות שאמש צחקו חחחח בעת העליה..אז גם עם העליה של
    לדן וחבריו 20/02/2018 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמש לא החזירו עשירית מההפסד. לגבי עתיד. תישכחו מזה. יוצאת משלחת לסעודיה בכדי שנקנה נפט וגז מהם על חדי קידוח האלכסון מפה לסעודיה ורק אז שנקנה ביקר נמכור למצרים בחצי מחיר מה שהבאנו מסעודיה באלכסון. הפסיקו להיות תמימים. הכותה הוא מומחה נפט בוונצואלה.
    סגור
  • רק שלא יחקרו כמו בבזק.... (ל"ת)
    עוזי 20/02/2018 09:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    נמוכה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    רציו נמוכה 20/02/2018 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תהיה נמוכה יותר (ל"ת)
    גוגו 20/02/2018 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    היום יורדים ל 1495 (ל"ת)
    מני 20/02/2018 07:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 495
    495 20/02/2018 10:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    495
    סגור
  • 1.
    בלוקצ'יין כרייה מה יהיה הביטקוין עולה אבל המיזוג נדיה (ל"ת)
    הלורד 20/02/2018 07:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הגז של רציו נמכר במליארדים למי איכפת השאר
    ערן 20/02/2018 09:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה בלוקציין לא הכניסו עדיין אגורה שחוקה
    סגור
  • לא נמכר ולא נעליים
    מישל 20/02/2018 11:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תמשיך להתחרבש שם במינוס 80 אחוז מהשיא.. אתמול היה כלאם פאדי.
    סגור
  • גם רציו לא הכניסה ולא תכניס (ל"ת)
    לקושקוש 20/02/2018 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות