קייטרינג אסאדו כשר – יש דבר כזה וזה חשוב
דרום אמריקה, ארגנטינה, אסאדו – זה בכלל יכול להיות כשר?
הצגת תעודת כשרות במקום האירוע – חוסכים מבוכה לאורחים אחרי שאמרנו את זה, מכיוון שאסאדו הוא ביטוי שיכול לעורר אצל אורחים רבים שאלות ותהיות, כאשר אתם מקבלי הבטחה מחברת הקייטרינג, שאתם מקבלים קייטרינג אסאדו כשר לחלוטין, אתם רוצים לוודא את זה בשלוש צורות: א' אתם רוצים לבחון את תעודת הכשרות בזמן הפגישות הראשוניות שלכם עם חברת הקייטרינג. ב' אתם רוצים לבדוק את קיומה של תעודת כשרות תקפה מספר שבועות לפני האירוע, וג' אתם רוצים לבקש מחברת הקייטרינג שתציב במקום האירוע שלט עם תעודת כשרות תקפה, כך שתוכלו לחסוך לאורחים שלכם את המבוכה והטרחה לשאול, לרחרח במטבח ולברר האם הבשר באמת כשר. לא בשר רגיל בכלל, אבל בהחלט בשר כשר
על שאף שמדובר בחוויית קייטרינג דרום אמריקאי, ועל אף שמדובר בבשר עם שם "לא יהודי", מדובר בבשר בקר רגיל לחלוטין. טוב, אי אפשר לומר על אסאדו שהוא בשר רגיל, שכן מדובר באחת ממנות הבשר הטעימות ביותר שתוכלו לטעום אי פעם, אבל גם אם הוא מגיע במסגרת קייטרינג ארגנטינאי, וגם אם יש לו שם לועזי כזה, עדיין מדובר בבשר כשר לגמרי, ותוכלו להזמין אותו גם בכשרות מיוחדת מעבר לכשרות של הרבנות הראשית. את הדברים האלה יהיה עליכם לתכנן מראש בהתאם לאורחים שאתם מזמינים לאירוע, וחשוב שתעניקו לנושא זה את מלוא תשומת הלב שלכם, גם אם עבורכם אתם, כשרות הוא לא נושא ממש מעניין. הפוסט בשיתוף עם קייטרינג מאסטר מיט המציע קייטרינג בשרי כשר לכל סוגי האירועים

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7