ASADO
צילום: יחצ

קייטרינג אסאדו כשר – יש דבר כזה וזה חשוב

בשר הוא אחד מסוגי המזון שמעוררים בנו יותר שאלות לגבי עניין הכשרות, מכל סוג מזון אחר, ובמיוחד כאשר הבשר הזה נקרא אסאדו
גיא עיני |
עניין הכשרות באירועים בישראל הוא עניין שנמצא בקונצנזוס, וזה לא משנה אם בעל האירוע הוא אתאיסט או חילוני גמור, ולא משנה האם מרבית האורחים שמגיעים לאירוע אינם מקפידים על עניין הכשרות. בכל אירוע שנערך בישראל, והכוונה היא לכל אירוע, ישנו לפחות אורח אחד ששומר כשרות ואם הזמנתם אותו לאירוע שלכם, אתם חייבים לספק לו את אותה החוויה שאתם מציעים לכל האורחים, ובפועל מדובר בדרך כלל בהרבה יותר מאורח אחד ששומר כשרות. בשר הוא אחד מסוגי המזון שמעוררים בנו יותר שאלות לגבי עניין הכשרות, מכל סוג מזון אחר, ובמיוחד כאשר הבשר הזה נקרא אסאדו.  

דרום אמריקה, ארגנטינה, אסאדו – זה בכלל יכול להיות כשר?

אתם שוקלים להזמין קייטרינג דרום אמריקאי, ובחברת הקייטרינג המליצו לכם באופן ספציפי על קייטרינג ארגנטינאי, שבאמת מציע את חוויית הבשר החלומית לכל מי שאוהב בשר ואוהב להשקיע בו. דרום אמריקה, ארגנטינה, אסאדו, שלושה ביטויים שלא כל כך מתחברים לעניין הכשרות. אז האם יש דבר כזה קייטרינג אסאדו כשר? התשובה היא כמובן כן, ומדובר בבשר כשר לחלוטין כמו כל מנת בשר שתבחרו להגיש באירוע. אסאדו היא למעשה מנת בשר המבוססת על צלעות בקר בחיתוך רוחבי. את הצלעות האלה תוכלו לקנות גם בסופרמרקט השכונתי, עם חותמת כשרות מלאה על גבי האריזה.

הצגת תעודת כשרות במקום האירוע – חוסכים מבוכה לאורחים אחרי שאמרנו את זה, מכיוון שאסאדו הוא ביטוי שיכול לעורר אצל אורחים רבים שאלות ותהיות, כאשר אתם מקבלי הבטחה מחברת הקייטרינג, שאתם מקבלים קייטרינג אסאדו כשר לחלוטין, אתם רוצים לוודא את זה בשלוש צורות: א' אתם רוצים לבחון את תעודת הכשרות בזמן הפגישות הראשוניות שלכם עם חברת הקייטרינג. ב' אתם רוצים לבדוק את קיומה של תעודת כשרות תקפה מספר שבועות לפני האירוע, וג' אתם רוצים לבקש מחברת הקייטרינג שתציב במקום האירוע שלט עם תעודת כשרות תקפה, כך שתוכלו לחסוך לאורחים שלכם את המבוכה והטרחה לשאול, לרחרח במטבח ולברר האם הבשר באמת כשר. לא בשר רגיל בכלל, אבל בהחלט בשר כשר

על שאף שמדובר בחוויית קייטרינג דרום אמריקאי, ועל אף שמדובר בבשר עם שם "לא יהודי", מדובר בבשר בקר רגיל לחלוטין. טוב, אי אפשר לומר על אסאדו שהוא בשר רגיל, שכן מדובר באחת ממנות הבשר הטעימות ביותר שתוכלו לטעום אי פעם, אבל גם אם הוא מגיע במסגרת קייטרינג ארגנטינאי, וגם אם יש לו שם לועזי כזה, עדיין מדובר בבשר כשר לגמרי, ותוכלו להזמין אותו גם בכשרות מיוחדת מעבר לכשרות של הרבנות הראשית. את הדברים האלה יהיה עליכם לתכנן מראש בהתאם לאורחים שאתם מזמינים לאירוע, וחשוב שתעניקו לנושא זה את מלוא תשומת הלב שלכם, גם אם עבורכם אתם, כשרות הוא לא נושא ממש מעניין.   הפוסט בשיתוף עם קייטרינג מאסטר מיט המציע קייטרינג בשרי כשר לכל סוגי האירועים

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.12%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״