הנינג'ות ניצחו את האח הגדול: פער של 30% בכמות הצופים
נדנדת הרייטינג בין נינג'ה ישראל בקשת 12 לאח הגדול ברשת 13 ממשיכה. אתמול (יום ד') גברו הנינג'ות על דיירי בית האח הגדול עם רייטיינג של 16.5% מול 15.1% ופער של 30% בכמות הצופים: 520 אלף לנינג'ה לעומת 406 אלף לאח הגדול. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.
בערוץ עשר, 'היום היקר בחיי' עם 3.8% ו-97 אלף צופים. בכאן 11 'אנחנו על המפית' עם 2.6% ו-65k. בהמשך הערב, 'חי בלילה' בקשת עם 10.6%, 'הצנרת' ברשת עם 8.3%, 'לה פמיליה' (ש.ח בעשר) עם 2.7%, 'הצינור' (עשר) עם 2.9%. 'לילה טוב ישראל' (רשת) עם 5.4%, 'נקסט' (קשת) עם 6.3%, 'היום שהיה' (עשר) עם 3.5%.
בגזרת הבוקר
'העולם הבוקר' ברשת 13 עם 4.2%
'חדשות הבוקר' בקשת 12 עם 2.4%
'בוקר אור' בערוץ עשר עם 1.1%
ראש בראש בפרה פריים
בקשת 12 לקט של 'גיא פינס' עם 6.5% ואחריו 'התכנית הכלכלית' עם 8.8%.
ברשת 13 'הדו"ח היומי' עם 3.4%
בעשר 'מהדורת שבע' עם 4.2% ו'אורלי וגיא בשבע' עם 4.4%,
בגזרת החדשות
מהדורת חדשות קשת מובילה עם 10% ו-241k.
מהדורת חדשות רשת עם 7.6% ו-208k
(מצרפי: 17.6% ו-449k)
חדשות עשר עם שיא מאז מאי 8% ו-222k.
חדשות כאן עם 3.6% ו-83k.
חדשות ערוץ 20 עם 1.2%.
- 5.א 24/08/2018 22:28הגב לתגובה זולקחו את הפורמט הכי נצפה בישראל וחרבו אותו
- 4.טלוש 24/08/2018 01:00הגב לתגובה זועד 5% הנחה למזמינים עכשיו דרך האתר?? https://www.isrotel.co.il/deals/isracard/main/?iTrack=3Kb1S9tmhPntz1K_sdZhEB0meBXVKXE_Ts3Kb1S9tmhPntz1KtS
- 3.יורם 23/08/2018 20:48הגב לתגובה זולהפסיד כסף בעונות בקשת חצי מהתוכנית היו פרסומות והיו פרסומות ארוכות כי הריה רייטינג אז היה שווה לשלם
- 2.הפח הגדול 23/08/2018 19:57הגב לתגובה זורשת הפסידה מאות מיליונים
- 1.בצדק 23/08/2018 10:34הגב לתגובה זוכמות המלל שמדבר האח הגדול היא לא הגיונית. פלא שעוברים? עריכה ללא שום עומק, ללא רבדים. אם אין צעקות אז יש משחקי חברה מעליבים. למה לצפות?

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.