נינג'ה ישראל 2018
צילום: צילום מסך
רייטינג

הנינג'ות ניצחו את האח הגדול: פער של 30% בכמות הצופים

עם פער של 1.4 נקודות רייטינג, שעשועון האתגר הספורטיבי של קשת מוביל את הערב עם 520 אלף צופים לעומת 406 אלף לריאליטי ברשת
משה בנימין | (5)

נדנדת הרייטינג בין נינג'ה ישראל בקשת 12 לאח הגדול ברשת 13 ממשיכה. אתמול (יום ד') גברו הנינג'ות על דיירי בית האח הגדול עם רייטיינג של 16.5% מול 15.1% ופער של 30% בכמות הצופים: 520 אלף לנינג'ה לעומת 406 אלף לאח הגדול. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.

בערוץ עשר, 'היום היקר בחיי' עם 3.8% ו-97 אלף צופים. בכאן 11 'אנחנו על המפית' עם 2.6% ו-65k. בהמשך הערב, 'חי בלילה' בקשת עם 10.6%, 'הצנרת' ברשת עם 8.3%, 'לה פמיליה' (ש.ח בעשר) עם 2.7%, 'הצינור' (עשר) עם 2.9%. 'לילה טוב ישראל' (רשת) עם 5.4%, 'נקסט' (קשת) עם 6.3%, 'היום שהיה' (עשר) עם 3.5%.

בגזרת הבוקר

'העולם הבוקר' ברשת 13 עם 4.2%

'חדשות הבוקר' בקשת 12 עם 2.4%

'בוקר אור' בערוץ עשר עם 1.1%

ראש בראש בפרה פריים

בקשת 12 לקט של 'גיא פינס' עם 6.5% ואחריו 'התכנית הכלכלית' עם 8.8%.

ברשת 13 'הדו"ח היומי' עם 3.4%

בעשר 'מהדורת שבע' עם 4.2% ו'אורלי וגיא בשבע' עם 4.4%,

בגזרת החדשות

מהדורת חדשות קשת מובילה עם 10% ו-241k.

מהדורת חדשות רשת עם 7.6% ו-208k

(מצרפי: 17.6% ו-449k)

חדשות עשר עם שיא מאז מאי 8% ו-222k.

חדשות כאן עם 3.6% ו-83k.

חדשות ערוץ 20 עם 1.2%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    א 24/08/2018 22:28
    הגב לתגובה זו
    לקחו את הפורמט הכי נצפה בישראל וחרבו אותו
  • 4.
    טלוש 24/08/2018 01:00
    הגב לתגובה זו
    עד 5% הנחה למזמינים עכשיו דרך האתר?? https://www.isrotel.co.il/deals/isracard/main/?iTrack=3Kb1S9tmhPntz1K_sdZhEB0meBXVKXE_Ts3Kb1S9tmhPntz1KtS
  • 3.
    יורם 23/08/2018 20:48
    הגב לתגובה זו
    להפסיד כסף בעונות בקשת חצי מהתוכנית היו פרסומות והיו פרסומות ארוכות כי הריה רייטינג אז היה שווה לשלם
  • 2.
    הפח הגדול 23/08/2018 19:57
    הגב לתגובה זו
    רשת הפסידה מאות מיליונים
  • 1.
    בצדק 23/08/2018 10:34
    הגב לתגובה זו
    כמות המלל שמדבר האח הגדול היא לא הגיונית. פלא שעוברים? עריכה ללא שום עומק, ללא רבדים. אם אין צעקות אז יש משחקי חברה מעליבים. למה לצפות?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.74%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.74%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״