שמעון אלקבץ
צילום: רפי דלויה

סגור בגל"צ? סמנכ"ל הרדיו של 'כאן' שמעון אלקבץ פורש

אלקבץ כיהן בתפקידו בכאן מינואר 2016 במקביל לעבודתו כמנהל קול ישראל ועורך ראשי של רשות השידור בפירוק
משה בנימין | (5)

שבועיים בלבד לאחר תחילת שידורי 'כאן', שמעון אלקבץ, סמנכ"ל חטיבת הרדיו ב'כאן בהרצה' הודיע על סיום כהונתו בעוד 3 חודשים. בשבוע שעבר פורסם בוואלה כי  אלקבץ מוביל בבורסת השמות למועמד למפקד גל״צ. פרישתו מובילה להערכות בשוק כי ההודעה על מינויו לתפקיד קרובה. הוא כיהן בתפקידו בכאן מינואר 2016 במקביל לעבודתו כמנהל קול ישראל ועורך ראשי של רשות השידור בפירוק.

"עמדתי על משמר חופש הביטוי והיצירה ברדיו ובטלוויזיה של רשות השידור הקודמת, והתמודדתי בה בעת עם הקמת מערך הרדיו בכאן, תאגיד השידור הישראלי, בתקופה עתירת שינויים ואי ודאות". כך לדברי אלקבץ שהוסיף עוד, "יחד עם מאות עובדים מוכשרים ומסורים, קרמו עור וגידים, כאן תרבות, כאן מורשת, כאן רק"ע, כאן ג', כאן ב' כאן 88, כאן קול המוסיקה, רדיו דיגטלי ופודקאסטים. ב- 15.5.2017 התאגיד שלנו סוף סוף יצא לדרך ומשימת ההקמה הושלמה בהצלחה! זה הזמן הנכון מבחינתי להעביר בהדרגה את מושכות הניהול ולצאת לדרך חדשה".

אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן בהרצה: "אני מודה לשמעון על תרומתו הרבה בתקופת ההערכות התאגיד בכלל ורשתות הרדיו בפרט טרום העלייה לאוויר. עבודתו המסורה, תחת הנסיבות הלא שיגרתיות, הובילה לכך שתחנות הרדיו שלנו ממשיכות לייצר רדיו ציבורי מגוון ואיכותי למאזיניה הרבים. אנו מאחלים  לשמעון הצלחה רבה בהמשך הדרך".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ד"ר יובל בסוק 29/05/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    שמעון אלקבץ הוא איש מקסים וראוי לכל תפקיד ציבורי. יישר כוח על היותנו עם שבו נשמות כאלה
  • 3.
    וואו, הכל קורס! (ל"ת)
    ++++++++++++++++++ 28/05/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    האיש הנכון לתפקיד הנכון (ל"ת)
    ערן טיפנברון 28/05/2017 14:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איש משכמו ומעלה (ל"ת)
    רינה 28/05/2017 13:38
    הגב לתגובה זו
  • ח ח ח (ל"ת)
    שולה 28/05/2017 21:12
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״