ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

"אני קוראת להפסקת אש חד-צדדית עכשיו, מתוך עמדה של כוח"

יו"ר מרץ זהבה גלאון קוראת היום לממשלה לחתור להפסקת אש צד צדדית, "מתוך הבנה שאי אפשר לנצח את הטרור, לא באמצעות תקיפות אוויריות ולא באמצעות כניסה קרקעית"
זהבה גלאון, צילום: BizTv
כאשר 'צוק איתן' נכנס ליום השביעי שלו, יו"ר מרצ, זהבה גלאון, אומר הבוקר - "אני קוראת להפסקת אש חד-צדדית עכשיו, מתוך עמדה של כוח ומתוך הבנה שאי אפשר לנצח את הטרור, לא באמצעות תקיפות אוויריות ולא באמצעות כניסה קרקעית. הפעולה בעזה גבתה מחיר של מאות אזרחים חפים מפשע ומאות פצועים."

עוד אומרת גלאון, כי "במקביל, ישראל צריכה לפעול לכניסתו של אבו כמתווך וכנציג הלגיטימי של העם הפלסטיני. פתרון בעזה עובר דרך רמאללה וחייב לכלול מענה מדיני וכלכלי לכ-1.8 מיליון פלסטינים שחיים בעזה".

בינתיים, מצד העולם גובר הלחץ על נתניהו להפסקת אש. אתמול (יום א') בערב שוחח שר החוץ האמריקני ג'ון קרי בטלפון עם נתניהו, הבהיר כי ארה"ב מוכנה לתווך בעניין הפסקת אש וביקש להינמע מהסלמה נוספת - כלומר כניסה קרקעית.

אתמול ביצע חיל האוויר 204 תקיפות בעזה, זאת מתוך כמעט 1,500 תקיפות מתחילת המבצע. מעזה שוגרו ביממה האחרונה 137 רקטות, 27 מהן יורטו. בינתיים, לפי דיווחים - מספר ההרוגים בעזה כבר חצה את ה-160, חלק לא מבוטל מההרוגים הם אזרחים חפים מפשע ועוד מעל 1,000 פצועים.

בסרטון, כתב אלג'זירה בעזה

תגובות לכתבה(79):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 75.
    תבוסתנית ולוזרית אולי תלכי הביתה ותחסכי מאיתנו קשקשת (ל"ת)
    מי בכלל סופר אותה? 14/07/2014 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנראה שביבי, בנט וליברמן סופרים אותה... (ל"ת)
    הם ילכו הביתה??? 15/07/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    אפשר להשמיד את חמאס וכל אירגון טרור או לאלצו לנטוש..
    ייאי 14/07/2014 20:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הטרור.לפני 3 עשורים אירגונים שחוסלו:באדר מיינהוף,הצבא האדום היפני,הבריגדות האדומות,האיי אר אי/שין פן בבריטניה;אלו היו בברית עם אירגוני טרור ערביים ובראשם הפתא"ח.הטרור הפלסתיני כמעט חוסל והוחיה דוקא בעיקבות הסכמי אוסלו והבאת עראפאת ומחבליו מתוניס לכאן.בשנים האחרונות:הרוסים והסינים בדרך לחסל לחלוטין כל טרור בשיטחן.איך עושים זאת? ביד של ברזל ותוך סיכון בביקורת בעולם.החיים חשובים יותר מהפופולריות.מתבשרים שאובאמה מציע את תיווכו.כלל פשוט:לעולם אל תסכים להפוגה כשאתה ביתרון ברור על האוייב כי תיצור לאויב הזדמנות להתאושש ולהתחזק ובסיבוב הבא תסבול ביתר שאת ובזה היינו פעמים אינספור.המטרה:שאין כל נשק בעזה או השמדת האירגונים ששם.שנים חוזרים על המנטרה:אסור למוטט את החמאס כי נקבל גרועים ממנו.שנים אני עונה:הם כולם אירגונים ג'יהאדיסטים וזו אותה מפלצת ואפילו באותה האדרת ורק מישקלה הוא אחרת.בתוך שני עשורים אנו איפשרנו לחמאס להפוך מאירגון קטן,שעסק בתמיכה סוציאלית,לאירגון הגדול בקרב הפלסתינים ולמדינת טרור עם צבא טרור.הוא ככל האירגונים האסלמיסטים ויש להשמידו וכל הדומה לו.ממשלה שאינה עושה כך מועלת בשליחותה!
    סגור
  • 73.
    מקומך באופוזיציה שם תשארי - אף אחד לא סופר אותך בוגדת (ל"ת)
    המומחה 14/07/2014 20:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ביבי, מקומו באופוזיציה (ל"ת)
    הם ילכו הביתה??? 15/07/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    כשזהבה אומרת משהו צריך לעשות בדיוק הפוך מזה
    יהודי 14/07/2014 19:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דווקא עכשיו כשידינו על העליונה צריך להפעיל מנוף לחץ על ארגוני הטרור. די לפעולות חד צדדיות!
    סגור
  • אז למה הביבי עשה בדיוק מה שהיא אמרה? (ל"ת)
    הם ילכו הביתה??? 15/07/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 71.
    מרץ = מהרסיך ומחריביך ממך יצאו...... (ל"ת)
    יוסי 14/07/2014 19:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 70.
    איזה תבוסתנות
    שי 14/07/2014 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יענו ניכנע מראש ללא תנאים חרה עליה
    סגור
  • 69.
    גולדה
    ציוני 14/07/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מענין. האנטי ציונית שהשתלטה על תנועה ציונית מדברת על כוח. נא לא לטעות, אצל הבולשביקם זה הכל הפוך על הפוך.
    סגור
  • טען עוד
  • 68.
    זהבה גלאון
    ננושה בוצה 14/07/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה מי את זהבה? חוסי על טיבי וזחאלקה. הם הולכים כמסוממים משנאתם לצה״ל. אנא רחמי עליהם
    סגור
  • 67.
    מירי רגב תמורת הפסקת אש! (ל"ת)
    רעיון מצויין 14/07/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 66.
    כל הימנים שלא מתגיסים למילואים אחכ יבכו על הפצועים (ל"ת)
    זהבה צודקת 14/07/2014 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 65.
    זהבה גלאון ממרצ.
    בוצו ננוש 14/07/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמרת מרצ? קלטת מיד מה ערכה וערך מפלגתה. אפסים בריבוע
    סגור
  • 64.
    זהבה גלאון
    דוד סוכרי מודיעין 14/07/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להתעלם ממנה ומחבריה. הגיגותיהם אינן מאוזנות ואינן משרתות אינטרס המדינה.
    סגור
  • 63.
    זהבה גלאון תמורת הפסקת אש! (ל"ת)
    r 14/07/2014 15:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 62.
    אני קורא לך לסתום את הפה באופן חד צדדי ומיידי
    הדר 14/07/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ולתת לצה״ל לעשות את מלאכתו למיגור החמאס ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 61.
    זהבה ושלושת הדובים
    אוהב ישראל 14/07/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לגברת זהבה גלאון - הריני להזכירך, כי אנשים עם דעות כמו שלך [רבין, פרס ושות'] כשלו בדרכם כאשר ראו רק את הוורוד והטוב שבהסכמי השלום ולא הקשיבו לרחשי השטח ולקולות הקוראים להשמדתנו ולכיבוש מדינתו אף מאותם מנהיגים מולם חתמו על הסכמים. הגיע הזמן שארגוני השמאל יתעוררו מהחלום שלהם ויפסיקו לתת לגיטימציה לארגוני טרור פלסטינים. כולנו רוצים שלום, שלום עם בטחון ולא שלום של הפקרות ובריחה.
    סגור
  • 60.
    קשקשנית
    ttyyuu 14/07/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סבתא שלי היתה מקשקשת פחות
    סגור
  • 59.
    איזה סמים היא לוקחת ????
    יניב 14/07/2014 14:48
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא ממש הזוייה ...
    סגור
  • 58.
    תשובה ליעקב אחימאיר
    קוראת ומאזינה 14/07/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני עדיין מחכה לתשובה ברורה לשאלתו של אחימאיר: אילו את המחליטה, היית שולחת ומסכנת אנשי חברת החשמל לתקן את הרשת שנפגעה בעזה מטיל שלהם עצמם? דקלמת את המנטרה שלך, אך תשובה ברורה לא נתת לו, עד שהתייאש . נראה שגם לא ציפה ממך לתשובה.. באופוזיציה את פטורה מהחלטות מעשיות.
    סגור
  • 57.
    איפוא היית זהבה שחילקו שכל ?
    צבריקו 14/07/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כנראה מחת למיטה
    סגור
  • 56.
    כאשר טילים מטפטפים על ישובינו הכלבה סתמה את
    עופר 14/07/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הג'ורה שלה, היא וחבריה וגם בצל"מ הכלבים פותחים את הפה הגדול שלה רק כאשר אנו תוקפים מתוך התגוננות! מקומה באמת בעזה, לשלוח אותה לשם ביחד עם אחמד זיבי, חנין זיבי והדחאלקה הכלב
    סגור
  • 55.
    האשה הכי הזויה שיש בכל פעם מדהימה אותי מחדש
    HAKY1 14/07/2014 12:31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    חוסר ידע וחוסר הבנה וחוסר יכולת להתבטא בעמדה ברורה. כל ראיון שלה הופך להיות הזוי לא לעיניין .
    סגור
  • ככה זה שהיא מאמינה בפוסט ציונות
    מוטי 14/07/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    היא והחברים שלה ממרצ שוללים את קיום המדינה כמדינה יהודית ומאמינים במדינה של כל אזרחיה בקיצור פוסט ציונות וחבל הגיע הזמן להחזיר את השפיות למרצ שריד מתי אתה חוזר למגרש הפוליטי?
    סגור
  • 54.
    אפשר להשמיד את חמאס וכל אירגון טרור או לאלצו לנטוש את..
    ייאי 14/07/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הטרור.מלפני 3 עשורים אירגונים שחוסלו:באדר מיינהוף,הצבא האדום היפני,הבריגדות האדומות,האיי אר אי/שין פן בבריטניה;אלו היו בברית עם אירגוני טרור ערביים ובראשם הפתא"ח.הטרור הפלסתיני כמעט חוסל והוחיה דוקא בעיקבות הסכמי אוסלו והבאת עראפאת ומחבליו מתוניס לכאן.בשנים האחרונות:הרוסים והסינים בדרך לחסל לחלוטין כל טרור בשיטחן.איך עושים זאת? ביד של ברזל ותוך סיכון בביקורת בעולם.החיים חשובים יותר מהפופולריות.מתבשרים שאובאמה מציע את תיווכו.כלל פשוט:לעולם אל תסכים להפוגה כשאתה ביתרון ברור על האוייב כי תיצור לאויב הזדמנות להתאושש ולהתחזק ובסיבוב הבא תסבול ביתר שאת ובזה היינו פעמים אינספור.המטרה:שאין כל נשק בעזה או השמדת האירגונים ששם.שנים חוזרים על המנטרה:אסור למוטט את החמאס כי נקבל גרועים ממנו.שנים אני עונה:הם כולם אירגונים ג'יהאדיסטים וזו אותה מפלצת ואפילו באותה האדרת ורק מישקלה הוא אחרת.בתוך שני עשורים אנו איפשרנו לחמאס להפוך מאירגון קטן,שעסק בתמיכה סוציאלית,לאירגון הגדול בקרב הפלסתינים ולמדינת טרור עם צבא טרור.הוא ככל האירגונים האיסלאמיסטים.יש להשמיד את החמאס וכל אירגון ג'יהאדיסטי אחר שינסה להחליפו.
    סגור
  • 53.
    כמה מנדטים יש לך?הקריאה שלך כמו אפרוח ששואג:אני קורא..
    אבא תרנגול 14/07/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    10 0
    קוקו..ריקו..קוקו..ריקו.. את מי זה מעניין הקריאה שלו?
    סגור
  • 52.
    הפסקת אש
    שלום עיון 14/07/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עד מעת תדרוש להפסיק להפעיל את כיפת ברזל בזמן שיודים תילים על המדינה
    סגור
  • 51.
    ואני קורא לך להגר לעזה מתוך כוח והזדהות איתם (ל"ת)
    אורי 14/07/2014 12:20
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 50.
    זעביה גלעון לידיעתך מאורעות תרפט ושחיטת יהודים היו לפני
    אזרח חרד 14/07/2014 12:18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הכיבוש במרכאות שאת והשמאל הקיצוני כל הזמן מצדדים בו את משמיצה את המדינה ופוגעת בזכות שלנו להגן על חיינו מחברייך בעזה ובגדה אל תהיא יפת נפש על חשבון דם יהודי תעשי את רצונך על חשבונך בילבד לכי לגור בעזה ומישם מותר לך הכל
    סגור
  • 49.
    תישתקי !!! (ל"ת)
    מ.א 14/07/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 48.
    בשום פנים ואופן לא! כאן באשדוד נשב במקלט עוד 4 חודשים! (ל"ת)
    עד שנגמור עם החמאס!! 14/07/2014 11:57
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 47.
    גלאון המציא מושג חדש כניעה מעמדה של כח. מה לדעתה יקרה
    ברק 14/07/2014 11:22
    הגב לתגובה זו
    19 0
    אם נפסיק את המבצע? אם נכריז על הפסקת אש? היא חולה בנפש? לפני כמה ימים בטלוויזיה היא אמרה שצריך להשיג הרתעה ובמשפט אחרי היא אמרה שצריך להסיר את המצור על עזה ולקבל את הדרישות שלהם. איך זה מייצר הרתעה? היא לא מבינה את המילים ציוצאות מהפה שלה, כי היא מדברת בסיסמאות. היא חוזרת על דברים ששמעה מהחברים שלה ולא חושבת בעצמה! השמאל חושב שהמטרה שלהם של החזרת כל השטחים מקדשת את האמצעים של פגיעה במדינה ובאזרחים י"ע קריאה לחרמות ושיתוף פעולה עם נאצים ואנטישמים באירופה והפצת שקרים נתעבים ועליות דם. בהפגנות הלהם באירופה הם מספרים לכולם שכול יום ישראל הורגת ילדים שיש השמדת עם שיש אפרטהיד שכול היהודים הם אירופאים ושאין להם קשר לעם ישראל ושכבשו את הארץ מהאוכלוסיה המקורית. כל אלה שקרים!!! שקרים שהשמאל (הקיצוני) מפיץ בעולם ביחד עם החברים האיטישמים שלו. הם כל כך שמחים שיש להם חברים שהם לא מבינים שאילו בעצם אירופפאים אנישמים.
    סגור
  • 46.
    וכך סתם לשכוח את 3 הילדים שנשחטו? (ל"ת)
    מירי 14/07/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 45.
    הפוסטמה לא מבינה שהיא לא רלוונטית....עצוב... (ל"ת)
    יעקב 14/07/2014 11:12
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 44.
    אולי היא צודקת! להכריז על הפסקת אש וכשהחמס ימשיך לירות
    ברק 14/07/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אז נכתוש אותם עם פצצות של 1 טון על כל הרצועה. בעצם עדיף פשוט לכתוש אותם. מה היא חושבת שיקרה אם כריז על הפסקת אש? היא ממש הזויה כמו כל החברים שלה במרץ
    סגור
  • 43.
    גלאון לא קיבלה זין הרבה זמן (ל"ת)
    יריב 14/07/2014 11:10
    הגב לתגובה זו
    19 1
    סגור
  • 42.
    גברת גלאון נמאס כבר מהמילכוד הזה את מבינה שאנחנו האזרחי
    אר 14/07/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ם למעשה שבויים בקיבעון המחשבתי שלך ושכמותך לא הוכיחה את עצמה השיטה הזו שלך ולא רק שלך
    סגור
  • 41.
    מהרהורי ליבי
    eyal-abrahamov 14/07/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שישראל תכתיר את אבו מאזן כנציגם ונשיאם של הפלסטינאים? פלסטינאים מפולגים בין פת"ח, חמאס, ג'יהאד וכו' היא עילה טובה להגיד שאין מי בצד הפלסטיני שמיצג את כל הפלסטינים שאיתו אפשר להגיע לאיזה הסדר מחייב ישראל לא רוצה הסדר ולא רואה יתרון בהסדר ישראל לא מתכוונת לכבוש את הרצועה ולתת אותה לאבו מאזן ישראל מוכנה לספוג טפטוף טילים\רקטות בדרום על אזרחים כל עוד לא קורה אסון קולוסאלי המופע הפירוטכני מעל עזה בשלבי סיום המשך יבוא ...
    סגור
  • 40.
    תפיסת כותרות היא פירסום בחינם . (ל"ת)
    בא 14/07/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 39.
    גלרפש קוראת את האינטרס של אויבנו המרים. עזה ראויה לה.
    ישראלי 14/07/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    12 0
    ממליץ לשלוח אותה בטיל לעזה...
    סגור
  • 38.
    מה אתם מתרגשים ,עוד תופסת כותרות ,מה נולדתם אתמול . (ל"ת)
    בא 14/07/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 37.
    משחקת לידיו של ביבי
    eyal-abrahamov 14/07/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 3
    למה שישראל תכתיר את אבו מאזן כנציגם ונשיאם של הפלסטינאים? פלסטינאים מפולגים בין פת"ח, חמאס, ג'יהאד וכו' היא עילה טובה להגיד שאין מי בצד הפלסטיני שמיצג את כל הפלסטינים שאיתו אפשר להגיע לאיזה הסדר מחייב ישראל לא רוצה הסדר ולא רואה יתרון בהסדר ישראל לא מתכוונת לכבוש את הרצועה ולתת אותה לאבו מאזן ישראל מוכנה לספוג טפטוף טילים\רקטות בדרום על אזרחים כל עוד לא קורה אסון קולוסאלי המופע הפירוטכני מעל עזה בשלבי סיום המשך יבוא ...
    סגור
  • 36.
    גלעון תבקשי מהחברים שלך בעזה להפסיק את מעשה הקונדס
    ציון 14/07/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אנחנו מתים מצחוק והגיע הזמן להיות רציניים וזה כולל אותך חבל על המשכורת שמשלמים לך אפשר לחלק את הכסף לילדים שסובלים מהחברים שלך מעזה
    סגור
  • 35.
    תרגיעי
    יוד אלף 14/07/2014 10:39
    הגב לתגובה זו
    9 0
    רוצה לומר סתמי את הפה לעוד כמה ימים...תודה
    סגור
  • 34.
    זהבה גלאון
    רק את היית חסרה לנו 14/07/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    10 0
    דעתך ( שמייצגת מיעוט אפסי ושולי היום בחברה הישראלית) שווה כקליפת השום , לסיום שאלה , הפכת להיות דוברת החמאס?
    סגור
  • 33.
    יש מסתבר דת אבו מאזן וגלאון רואה עצמה ככוהנת הדת הזאת
    דור 14/07/2014 10:38
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יש כאלה שלדעתם אבו מאזן בקדושתו יכול גם לרפא פסוריאזיס אם יתפללו אליו נכון. גלאון דבקה בשרות הדת הזאת כי לא נשארו לה ולחבריה בשמאל עוגנים אחרים להאחז בהם אבל הציבור הישראלי יודע בד"כ לזהות בנביאי שקר, גם אם זה לוקח לו זמן וגלאון היא אחת המובהקות שבהם.
    סגור
  • 32.
    אני קורא לך לקרא נגד תבוסתנות, רכרוכיות והשתפנות (ל"ת)
    משה 14/07/2014 10:31
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 31.
    המזכירה
    אנונימי 14/07/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לדברים שנאמרים מפיה של זהבה אין ערך ובסיס , למרות שיכול להיות שבמקרה זה הרעיון נכון. היטב הגדירה אותה שולמית אלוני , מזכירה לכי ללמוד , אבל היא לא. ועל זה נאמר" כי בין דברי חכם לבין דברי טםש אפילו אין הבדל הבדל בכל זאת יש" צר לי זהבה אבל את לא!!!
    סגור
  • 30.
    מה לך ולביטחון לכי תאכלי קינואה (ל"ת)
    לכי תאכלי קינואה 14/07/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 29.
    לכי תעשי חמוצים בגלל זה את באופוזיציה (ל"ת)
    לכי תעשי חמוצים!!! 14/07/2014 10:18
    הגב לתגובה זו
    22 0
    סגור
  • 28.
    אם "אין חמאס אין שמאל ".חמאס~שמאל~גלאון (ל"ת)
    מבחינתה היא צודקת 14/07/2014 10:13
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 27.
    אני קורא לך לא לקרוא. תניחי לנו. תודה (ל"ת)
    אנונימי 14/07/2014 10:12
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 26.
    כמה דמגוגיה ושקרים מנציגי השמאל הקיצוני
    אנונימי 14/07/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    15 0
    מאות אזרחים הרוגים שיש 160 הרוגים מתוכם 125 מחבלים, לטעמה כנראה גם חפים מפשע. כמות האוכלוסיה בעזה קטנה בכמה מאות אלפים מהנתון שתואר. אבל ככה זה שאתה מהשמאל אתה או מעוות נתונים שיתאימו את תפיסת העולם שלך או שאתה לא קולט את המציאות כמו שהיא ולא נותן בשום אופן לנתונים ולמציאות לבלבל אותך . ממש כמו חסידים שוטים של כתות אחרות.
    סגור
  • 25.
    היה עדיף שתסתמי את הפה שלך את דוח נזק למדינה
    משה 14/07/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    16 0
    עזוזה מגעילה
    סגור
  • 24.
    את אישה לא חכמה (ל"ת)
    tlv 14/07/2014 10:06
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 23.
    זיבת גלעון היא גיס חמישי לכל דבר ועניין (ל"ת)
    לוכד שמאלנים 14/07/2014 10:02
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 22.
    אישה ממורמרת,ללא חמס אין קיום לשמאל
    פרז 14/07/2014 10:01
    הגב לתגובה זו
    20 0
    רק דואגת לתעסוקה עצמית
    סגור
  • 21.
    הכל מעמדה של טיפשוט וליקוק לחמאס בתחת
    ברוך 14/07/2014 10:00
    הגב לתגובה זו
    23 0
    חבל שהטימטום זה לא מקצוע אחרת היית מליונרית וטוב שמשוגעת זה לא מחלה כואבת אחרת היית כל החיים. בגבס
    סגור
  • 20.
    זהבה גלאון, חדלת אישים תבוסתנית שכמותך.
    מורה לנבוך 14/07/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    27 1
    מה זאת אומרת לא ניתן לנצח את הטרור?! לא רק שזה הבל וטרור ניתן ועוד איך לנצח בנחישות, בעמידה איתנה ובמלחמת חורמה אלא מה את מציעה לנו?! להרים ידיים ולכנע? גישתך כמוהה כנקיטת מדיניות פיוס של צ'מברליין מול היטלר. אוי לנו אם נאמץ גישה זו כי מול גורמים קיצוניים כמו אלו מולנו רק גישת אגרוף הברזל תנצח...בדיוק כמו שעבדה מול היטלר ימח שמו. אז זהבה, התפקחי כבר מאשליותייך...כי חלומות על שלום הם דבר טוב, אך אשליות הופכות את המציאות לגיהנום!
    סגור
  • 19.
    מפגרת מכוערת (ל"ת)
    חיים 14/07/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 18.
    טיפשות (ל"ת)
    חי 14/07/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 17.
    תנו לה תפקיד בחו"ל
    ttubis1 14/07/2014 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 14
    שם היא תועיל יותר
    סגור
  • 16.
    דיי...כמה .כסף..קיבלת..בשבלי .שטיפת המוח.לעשות לנו.. (ל"ת)
    ירז 14/07/2014 09:56
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • 15.
    מי הדובים השניים זועבי ואחמד טיבי לכו תעשו סרט
    זהבה ושלושת הדובים 14/07/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    18 1
    מי סופר אותכם בכלל
    סגור
  • 14.
    מי שמצביע מרץ מצביע גל און! (ל"ת)
    Lg 14/07/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 13.
    אני קוראת אותך ללכת הביתה עם אחותך זועבי
    Lg 14/07/2014 09:50
    הגב לתגובה זו
    30 1
    נמאס לראות אותך ו לשמוע!את מדברת כחה כי מצבעים שלך הם הומו-לסבים וערבים! אין למפלגתך תומכים אחרים!
    סגור
  • 12.
    זהבה יש לנו מספיק אוייבים מבחוץ .. אל תייעצי לעם היהודי
    קבלי את הכסף ותשתקי 14/07/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
    31 2
    איך לטפל באוייביו. אל תדאגי בקשר למשכורת ולמשרה הערבים בארץ והשמאל הקיצוני ימשיכו להצביע לך גם אם לא תדברי כל רגע שטויות.
    סגור
  • 11.
    אני תומך מרצ אבל את מגזימה
    דן 14/07/2014 09:49
    הגב לתגובה זו
    27 9
    לא ניתן לנצח את הטרור? זה כמו לומר שתמיד נובס ושזה גורלו של עם שמתמודד עם טרור, וזו כמובן גישה שתוביל תמיד לתבוסה. אגב, בסרי לנקה ניצחו את הטרור לגמרי בכח, כך שהטענה שלך גם אינה נכונה עובדתית. קשה לדמיין מה היה קורה אם לא היו מתעמתים עם הטרור פה בארץ - קטסטרופה אני מניח. נכון שצריך פתרון מדיני. נכון שישראל מעוולת בשטחים באופן קבוע ומעורר שאת נפש, שלי לפחות. אך עם ירי עליך יש חובה להתמודד ואמירות כמו שלך בהקשר הנוכחי נשמעות מאד לא טוב, מנותקות ואפילו מסוכנות לביטחון האישי של כל אחד מאיתנו.
    סגור
  • 10.
    אני קורא לך מחבלת!!!!!
    השפוי 14/07/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    33 1
    לכי לעזה יבוגדת
    סגור
  • 9.
    זהבה היכן היית כשהנערים נחטפו?? כיצד את מעיזה לצאת נגד
    לא מפסיקה לברבר 14/07/2014 09:46
    הגב לתגובה זו
    33 1
    הממשלה בזמן מלחמה? ואם יש לך זמן פנוי אולי תתנדבי למילואים זה מה שבאמת יכול לעזור לכולנו כאן מתחת לטילים של החמאס...
    סגור
  • 8.
    דוברת החמאס
    כוכב הצפון 14/07/2014 09:45
    הגב לתגובה זו
    33 2
    זהבה תסתכלי טוב טוב במראה ואני בטוח שתגלי בה את שורשייך הערביים , את בסך הכל אשה מתוסכלת שלא התקבלה להיות דוברת החמאס בעזה אז את מנסה לעשות זאת מישראל בוגדת שכמותך חלאת המין האנושי
    סגור
  • 7.
    שחמאס לא שם על אבו מאזן ואף ארגון אחר עובדה שכשחטפו
    חבל שהיא לא מבינה 14/07/2014 09:43
    הגב לתגובה זו
    23 1
    את הנערים אבו מאזן לא הצליח להשפיע על החוטפים... (למרות שיכל) בנוסף חמאס זה ארגון טרור שמשתמש באוכלוסיית חפים מפשע ולכן הם בוודאי ישמחו מאוד שנציל אותם מאותם קיצוניים... חבל שנראה כי הגב' זהבה רוצה לחתום על הסכם עם קיצוניים מוסלמים
    סגור
  • 6.
    גלאון לא זהבה
    ישראלי תמים 14/07/2014 09:42
    הגב לתגובה זו
    21 1
    בהזדמנות תקראי ספר היסטוריה מה היה כאן לפני קום המדינה בספרייה יש עם ניקוד ונא לקרוא בעיון ולחשוב ואחרי הקריאה תצאי בהכרזה שונה בהצלחה
    סגור
  • 5.
    אבו מאזן מתווך?? מישהו איבד את הצפון !!
    אנונימי 14/07/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    27 1
    קראתי פעם ועוד פעם ועוד אחת ועדיין אני לא מאמין לרעיון המעוות. או מאזן מתווך ???? רעיון של פעם באלף שנים
    סגור
  • 4.
    שבי בשקט, עכשיו את מחפשת את ירי הטילים הבא ובקרוב מאוד. (ל"ת)
    משה - חיפה 14/07/2014 09:41
    הגב לתגובה זו
    29 1
    סגור
  • 3.
    את מיעוט לא רלוונטי שבמקרה נותנים לו להשמיע קול !!! (ל"ת)
    montilyo 14/07/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    26 1
    סגור
  • 2.
    זהבה ..דעתך לא נחשבת ודחויה !! (ל"ת)
    זכרוני 14/07/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    35 1
    סגור
  • 1.
    יופי! סעי לעזה ותסבירי שם את עמדתך! לנו נמאס. (ל"ת)
    צבי 14/07/2014 09:39
    הגב לתגובה זו
    31 1
    סגור