קים קרדשיאן
צילום: getty images, Dimitrios Kambouris

קים קרדשיאן חתמה על הגשת פודקאסט בספוטיפיי - המניה מזנקת ב-13%

שירות המוסיקה בסטרימינג הודיע על שורת שיתופי פעולה עם גורמי תוכן משמעותיים; DC וחברת וורנר יפיקו עבור החברה פודקאסטים של הבלוקבסטרים שלהם כמו סופרמן, בטמן והג׳וקר; קרדשיאן תגיש פודקאסט בלעדי
ניצן כהן | (1)

שירות המוסיקה בסטרימינג הפופולרי בעולם, ספוטיפיי (סימול: SPOT), הודיע היום על שורה של שיתופי פעולה עם גורמי תוכן משמעותיים שיפיקו עבורו פודקאסטים. המשקיעים אוהבים את ההודעה של ספוטיפיי והמניה מזנקת כעת בוול סטריט ב-13% לשיא שנתי.

 

שלושת שיתופי הפעולה עליהם הודיעה החברה הם עם DC COMICS, וורנר ברוס וכוכבת הרשת קים קרדשיאן.

 

מפרטים שפרסמה החברה עולה כי DC וחברת וורנר יפיקו עבור החברה פודקאסטים של הבלוקבסטרים שלהם כמו סופרמן, בטמן, הג׳וקר, הארלי קווין ועוד. הפודקאסטים ישודרו בלעדית בשירותי ספוטיפיי. בנוסף תגיש כוכבת הרשת קים קרדשיאן עבור החברה פודקאסט, אף הוא ישודר בבלעדיות בספוטיפיי.

 

שורת שיתופי הפעולה של ספוטיפיי באים לאחר שמוקדם יותר חתמה החברה על שיתוף פעולה עם ג׳ו רוג׳נס אשר מפיק פודקאסט פופולרי.

 

שירותי המוסיקה בסטרימינג נמצאים בתחרות עזה כשבשנה האחרונה הצטרפו אפל וגוגל עם שירותים משלהם שאמורים להתחרות בספוטיפיי, אך בשלב זה נראה כי ידה של ספוטיפיי על העליונה והיא מבססת את מעמדה הן בשירותי המוסיקה והן בשידורי הפודקאסטים שצוברים פופולריות ברחבי העולם.

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    a 18/06/2020 21:01
    הגב לתגובה זו
    c
אנבידיה הואנגאנבידיה הואנג
דוחות

אנבידיה מכה את התחזיות ומאותתת שהביקוש ל-AI עדיין חזק

ענקית השבבים עקפה את הציפיות עם רווח למניה של 1.3 דולר והכנסות של 57 מיליארד דולר, קפיצה בהכנסות מרכזי הנתונים ל־51.2 מיליארד ותחזית של 65 מיליארד דולר ברבעון הבא; המניה עולה ב-4%
אדיר בן עמי |

אנבידיה NVIDIA Corp. 1.43%   פרסמה את דוחות הרבעון השלישי והבהירה שוב למה היא ממשיכה להוביל את מירוץ הבינה המלאכותית: החברה עקפה את תחזיות האנליסטים בהכנסות וברווח, והציגה תחזית אופטימית במיוחד לרבעון הרביעי. מניית החברה הגיבה בעלייה של יותר מ־4%.

חשוב - מה אמר ג'נסן הואנג בשיחת המשקיעים

ברבעון השלישי רשמה אנבידיה רווח של 1.30 דולר למניה והכנסות של 57.01 מיליארד דולר, טוב מהציפיות שעמדו על 1.26 דולר למניה ו־55.2 מיליארד דולר. לשם השוואה, ברבעון המקביל אשתקד עמדו נתוני החברה על 0.81 דולר למניה והכנסות של 35.1 מיליארד דולר. מוקד הכוח המרכזי של אנבידיה נשאר חטיבת מרכזי הנתונים, שמובילה את הביקוש הגואה למעבדי AI. החטיבה הניבה ברבעון הכנסות של 51.2 מיליארד דולר, מעל התחזיות ל־49.3 מיליארד דולר. תחום הגיימינג, שבעבר היה ליבת הפעילות של החברה, הניב 4.3 מיליארד דולר, מעט מתחת לציפיות השוק.


לרבעון הרביעי צופה אנבידיה הכנסות של 65 מיליארד דולר, פלוס־מינוס 2%, גבוה מהערכת השוק שעמדה על 62 מיליארד דולר. עבור משקיעים שמודאגים מהאם המומנטום ב-AI יכול להמשיך להחזיק את השוק, זהו נתון משמעותי שמאותת שהביקוש העסקי למחשוב מתקדם עדיין במגמת עלייה.


הדוח מגיע בזמן שבו שוק ההון כולו בוחן מחדש את האופטימיות סביב החברות המובילות בתחום. בחודשים האחרונים מכרו כמה משקיעים בולטים את אחזקותיהם באנבידיה, כולל קרן הגידור של פיטר תיל, שמכרה פוזיציה של כ־100 מיליון דולר, וסופטבנק, שמימשה את כל אחזקותיה בחברה בשווי של 5.8 מיליארד דולר. עבור שתיהן מדובר במהלך שנועד לפנות משאבים להשקעות AI אחרות.


ענקית השבבים נסחרת כעת לפי שווי של 4.5 טריליון דולר, כאשר מנייתה עלתה ב-39% מתחילת השנה ו-27% ב-12 החודשים האחרונים.

וולמארט
צילום: unsplash

וולמארט עוברת לנאסד"ק במהלך היסטורי - המניה טסה ב-6%

שת"פ עם OpenAI לרכישות דרך ChatGPT, "סוכני AI" שעושים לכם קניות; רישום המניה בבורסה הטכנולוגית משקף אסטרטגיה עמוקה של החברה עם שילוב מתקדם של AI, אוטומציה ומיקוד בפרסום דיגיטלי

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה וול מארט נאסד"ק

וולמארט, קמעונאית הענק מארה"ב והחברה הגדולה בעולם בתחום הקמעונאות לפי היקף מכירות, הודיעה על מהלך תקדימי: העברת רישום מניותיה מהבורסה הוותיקה של ניו יורק (NYSE) אל בורסת נאסד"ק - זירת המסחר המזוהה יותר עם טכנולוגיה וחדשנות. המעבר ייכנס לתוקף ב-9 בדצמבר 2025, והמניה תמשיך להיסחר תחת הטיקר WMT.

מדובר במהלך בעל משמעות סמלית ומעשית. וולמארט הייתה רשומה בבורסה של ניו יורק מאז שנת 1972, אך כיום נראה שהאסטרטגיה שלה מתבססת פחות על נדל"ן ומדפים, ויותר על קוד, דאטה, מערכות לוגיסטיקה חכמות ובינה מלאכותית. בשוק מעריכים כי המעבר לנאסד"ק הוא הצהרה של ממש – וולמארט כבר אינה רק רשת חנויות אלא שחקנית טכנולוגית-קמעונאית מתקדמת. כפי שהדגישו בכירי החברה בשיחת הוועידה לרבעון השלישי (Q3 FY26), המעבר "מתיישב עם האסטרטגיה שלנו המונעת על ידי אנשים וממומנת בטכנולוגיה", ומשקף את המחויבות לשילוב אוטומציה ובינה מלאכותית לחוויות חכמות יותר.

וולמארט הציגה היום דוח רבעוני חזק במיוחד לשלושת החודשים שהסתיימו בספטמבר, שכלל עלייה של כ-6% בהכנסות לרמה של 179.5 מיליארד דולר, מעל לציפיות האנליסטים. המכירות המקוונות זינקו ב-27% (עם צמיחה של יותר מ-20% בכל סגמנט), והכנסות מפרסום דיגיטלי קפצו ב-53% (כולל תרומה מרכזית מ-Walmart Connect בארה"ב ו-Flipkart בהודו). במקביל, החברה עדכנה כלפי מעלה באופן משמעותי את תחזית המכירות השנתית ל-4.8%-5.1% (מעלייה מ-3.75%-4.75%), ותחזית הרווח התפעולי ל-4.8%-5.5%. ההכנסה התפעולית המתואמת עלתה ב-8%, והרווח למניה (EPS) המתואם זינק ב-כמעט 7% ל-0.62 דולר – תוצאות שמעידות על עוצמה תפעולית מרשימה בסביבה צרכנית זהירה.

מניית וולמארט מזנקת בכ-6% לאחר ירידה של כ-2.4% במסחר המוקדם. בשוק סבורים שהתוצאות טובות וגם התחזית, אבל מה שהעלה את המניה הוא המעבר לנאסד"ק.יש כאן אמירה של הנהלה שהיתה מאוד חזקה בשיחת הוועידה והציגה שורה של יכולות טכנולוגיות ודיגיטליות. שינוי התפיסה הזה סיפק משקיעים את הזיק בעיניים והמניה זינקה. 


בשיחת הוועידה, בהשתתפות המנכ"ל המכהן דאג מקמילון (שיעבור מתפקידו בפברואר 2026 לטובת ג'ון פורנר, נשיא החברה הנוכחי), הודגשו ההשקעות הטכנולוגיות כגורם מרכזי להצלחה. מקמילון אמר: "אנחנו מצפים לעתיד טכנולוגי חזק. ג'ון מוכן. הוא מכיר את העסק שלנו לעומק", והדגיש את המעבר למודל "אומניקאנל" (שילוב חנויות פיזיות ומקוונות) שמאפשר 35% מההזמנות הדיגיטליות להגיע תוך פחות משלוש שעות.