
משבר כלכלי? יש מי שממשיך לחלוב את הקופה הציבורית בלי הפרעה
אנחנו מפולגים. יש את המגזר הציבורי השמן ויש את כל היתר. אותם קצינים, מנהלים, פקידים, פרקליטים מקבלים מהמדינה שכר מאוד שמן כל חודש, נהנים מפנסיה שרובנו יכולים רק לחלום עליה ותנאים נוספים, ומולם יש מיליון אנשים שאין להם עבודה והם לא ישנים בלבליה מרוב דאגות. איפה הערבות ההדדית ולמה לא מקצצים במגזר השמן?
בזמן שמיליון אנשים בבית ואחרים דואגים לפרנסה השוטפת שלהם, חשבון הבנק של המגזר הציבורי והכוונה בעיקר לשכבה של המיוחסים במגזר הציבורי, ממשיך לשאוב אליו את תקציב המדינה בלי הפרעה. וזה לא הכל... הם מרוויחים גם כשהם לא עובדים. המדינה, זאת אומרת אנחנו משלמים 30 מיליארד שקל כל שנה עבור פנסיות של עובדי ציבור. ואלה פנסיות מיוחדות. הן לא כמו שלי ושלכם. אנחנו מפרישים כל חודש לפנסיה, נכון. אז הם לא. מפרישים בשבילם.
עכשיו ברור שמורה או שוטר שעבדו כל החיים בשירות הציבור תמורת שכר נמוך והיום מקבלים פנסיה של 7,000 שקל - לא עליהם מדובר. זה המינימום שהמדינה חייבת להם. אני מדברת על אנשי קבע ושופטים שמקבלים פנסיה של 60,000 שקל בחודש. כל חודש. מהקופה של כולנו.
- מודי'ס: הסכם הפסקת האש מקטין את הסיכונים לכלכלה הישראלית
- ההסדר המדיני מתקרב - האם מודי'ס שטעתה לאורך כל הדרך, תעלה את הדירוג בחזרה?
אז עכשיו שהמדינה שואלת את עצמה מאיפה אני אשלם לכל אותם בעלי עסקים שנסגרו ועובדים שפוטרו אני מקווה שהתשובה ברורה. זה הזמן לקצץ במגזר הציבורי השמן, במשכורות של הדרגים הגבוהים ובעיקר בפנסיות שלהם.
- 119.רונן 26/12/2020 16:26הגב לתגובה זוככה כל המימשל עובד!!! והאזרח הקטן משלם את המחיר!!!
- 118.AL 17/12/2020 15:59הגב לתגובה זוהכי נכון שבעולם, משכורות המגזר הציבורי רק עולות במשך 15 השנים האחרונות בזמן שמשכורות המגזר הפרטי רק יורדות. מדובר גם בצבא , גם במשטרה שלא עבדה יותר מידי אך מקבלת פנסייה ענקית כוללת פרישה מוקדמת בשנות ה-50 עם פנסיה עד אין סוף , זה אומר בחשבון הכי פשוט 15,000*12*35 ( לפחות) => 6,300,000 ש"ח שאנחנו השכירים במגזר הפרטי הינו צריכים להפריש כל משך החיים . בנוסף פנסיה צמודה למדדים וכוללת גם תוספי שכר שלמשל השוטרים קבלו לא מזמן , כלומר עוד תוסת של 120,000 לשוטר בלי שבכלל נדע מזה , אותו דבר עם כבאיים , אפילו מורים , ואפילו עובדי תע"אאו חברות ממשלתיות. בקיצור כל עובדי הסקטור הממשלתי וזה המון אנשים. אז מי ממן את זה ? הסקטור הפרטי...
- 117.בני 06/12/2020 16:36הגב לתגובה זודבר לא יקרה וכל ההחלטות הינן על פי השתייכות מפלגתית. ראשית דתיים,שנית ליכוד וכל היתר שיקרסו.
- shez 16/12/2020 16:44הגב לתגובה זולא זכור לי שלפני ביבי היה ורוד. צריך לזכור שהאויב של הטוב הוא היותר טוב, בסוף מתגעגעים.
- 116.אנונימי 03/12/2020 10:45הגב לתגובה זוהייתי מציע לך לבדוק את העובדות לפני שאת אומרת אותן, כבר 20 שנה שופטים(לכל הפחות) לא מקבלים פנסיה תקציבית כפי שאת אומרת, אלא כל אחד מפריש לעצמו
- 115.חז 29/11/2020 11:39הגב לתגובה זולהשוות את הפנסיה התקציבית לפנסיה הממוצעת בשרות הציבורי. אם במגזר הציבורי מקבלים פי 2 עד פי 3 יקטינו להם את הפנסיה בהתאמה והכסף יחולק לכולם על ידי העלאת קצבת אזרח הוותיק. 500 מליארד שקל שישתחררו יכולים להכפיל פי 4 את קצבת האזרח הוותיק ולעזור לפנסיונרים מהמגזר הפרטי לשרוד. והמקוצצים? יוכלו לחיות ברווחה גם מ 30 אלף שקל בחודש , לא יוכלו לקנות בתים בראש העין או בתל מונד ולנסוע לטייל 5 פעמים בשנה לחול? נו אז מה....
- 114.למי שלא ידע 21/11/2020 17:04הגב לתגובה זושל החתולים ששומרים על השמנת.
- למה 29/11/2020 11:40הגב לתגובה זוולחסל את הקופה הציבורית
- סתם מישהו 22/11/2020 18:16הגב לתגובה זווואלה צודק. הליכוד כבר קרוב ל40 שנה בשלטון (עם הפסקות קצרות) וכחול לבן שקיימת בקושי שנתיים אחראית לפנסיות התקציביות. אם הם בעלי יכולות כאלו, אז אולי הם צריכים לנהל את המדינה.
- 113.תמיר 16/11/2020 16:51הגב לתגובה זורק מרד אזרחי ושום קשקושי סולידריות לא יעזרו כאן. מרד בכל דרך. מרד בבחירות. למשל להצביע דוקא לרשימה המשותפת כדי לשבור את ולתמיד את הבלוף הציוני שמשרת רק את השכווה הנהנתנית הלא יצרנית. מרד בלתרום לאף דבר לשום דבר כולל את עצמנו וילדינו לצהל.
- 112.נילי 15/11/2020 22:53הגב לתגובה זומי קבע שהביטוח לאומי חייב לממן חרדים או בדואים שמביאים 10ילדים. להגביל עד5ילדים קירבה. להפסיק כסף לישיבות. לקצץ במשכורות בכירים ב30 אחוז. לפקח על מחירי הדירות שהרקיעו שחקים. לפקח על מחירים ברשתות שכל שבוע מעלים מחירים.
- 111.יצחק 15/11/2020 20:14הגב לתגובה זושלום. אני בעד תיקונים. ללא ספק. רק נא לדייק. אנשי קבע-60,000 ₪? היינו כחולמים... פרשתי לגמלאות אם תרצי אשלח אליך את הת ל ו ש מהמציאות. כ-5350 -5450 מעניין למה השינויים. ז ו. ואם יש לוחמים שפנסייתם 1213 אלף שח. זה עדיין רחוק מפנסיית השופטים 80-120 אלף ₪.
- 110.סוף סוף 14/11/2020 16:39הגב לתגובה זואחת הסיבות לזה שהקורונה מנצחת, היא שלמגזר הציבורי הענק והשבע לא כל כך איכפת ממנו. אם הם היו נושאים בנטל כמו אלו שמאכילים אותם, היינו רואים התייעלות ועבודה והצלחה. אבל מבחינתם שישרף העולם, המשכורת נכנסת. המגזר הציבוריף כולל הפקידות הבכירה, כולל עובדי הנמלים ורשות התעופה, כולל שופטים, חברי כנסת ורבני חרטא, וחברי סגל באקדמיה, וההסתדרות ושנוררי החרדים, והרשימה ארוכה, כולם אוכלים מפיו של העצמאי ואותו היו אמורים לשרת. אבל המצב פה הפוך. העצמאים נושאים על גבם את המגזר השמן והשבע. מהיום הראשון היו צריכים לחתוך להם עשרות אחוזים מהשכר (לאלו עם השכר שמעל הממוצע), וגם לחברי הכנסת, אבל כלום, נאדה. כאילו לא קרה כלום. מסכנים העצמאיים, האומנים, הסוחרים, נהגי המוניות, וכל אלו שמתפעלים את המדינה הזו. במקום חולצות שחורות שצועקות על החמגשיות ושאר הבלים, היו צריכים להפוך את המדינה על הנושא הזה.
- 109.דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם (ל"ת)דירה=קורת גג 12/11/2020 02:26הגב לתגובה זו
- 108.Yy 01/11/2020 03:29הגב לתגובה זותמיד מקצצים מאלו שהבטיחו להם בחוק. הפתרון הוא בלהפסיק לסבסד את המקורבים ובעלי הברית של השליט. שמימלא לא תורמים כלום.
- מפוכח 21/11/2020 17:01הגב לתגובה זוולישיבות
- 107.צודקת.נמאס. מהפכה 31/10/2020 20:02הגב לתגובה זוכל יום שאני יוצא לעבוד - אני קולט שיותר ממחצית ביום שלי זה כדי לממן את עובדי המדינה, הפנסיות הנפוחות שלהם ואת החרדים ההזויים.. מלא פעמים אני חוטף דכאון ונשאר בבית. בשביל מה לי לצאת לעבוד לעזוב תמשפחה לפעמים כדי לממן חזירונים ומושחטים.. המדינה נדפקה לדעתי הדור הזה אבוד ושווה לו לברוח לחול כי יקח זמן עד ש.. דברים יסתדרו כי כולם פה ישנים וגם כשיוצאים להפגין כולם נורא עדינים. עצוב
- 106.Nosterdamus 25/10/2020 07:48הגב לתגובה זוכאשר בחרתם דרך להיות עצמאים ויתרתם על ביטחון תעסוקתי. מי שבחר להרווח פחות אך לקבל ביטחון תעסוקתי עכשיו על הסוס. אז למה אני צריך לתת לכם משהו...?! כל אחד בחר דרך.. תתמודדו
- 105.זה הקיבצים מפ"י משחדים (ל"ת)אלכס 24/10/2020 21:32הגב לתגובה זו
- 104.דייויד 14 23/10/2020 00:10הגב לתגובה זו+ מתנת הרמטכ"ל הם מקבלים 55% מגיל 43 ! ואינני מתכוון לקרביים ולתומכי לחימה .
- 103.אור 22/10/2020 15:57הגב לתגובה זוומרווחים 20000 ו 30000 שירגיעו. תחליף יש לכול אחד בטח להם
- 102.אני 22/10/2020 15:09הגב לתגובה זוהסוציאליזם של השמאל בארץ הוא סוציאלי רק לחברים שלו, לא לך חמודה... זה בדיוק כמו שהדתיים משמנים את עצמם, השמאל משמן את חבריו, אז תמשיכי להצביע לועדי העובדים, לקיבוצים למושבים, יש ראשי ממשלה שגונבים 20 מליון שקל לעצמם, ויש כאלה שגונבים את כל הקופה הציבורית ואדמות המדינה.
- עזבו את הקיבוצים הם מסכנים (ל"ת)אלכס 24/10/2020 21:33הגב לתגובה זו
- 101.ניסנקורן והסכמי הסתדרות הרסו את המדינה (ל"ת)כלכלן מנוסה 22/10/2020 10:44הגב לתגובה זו
- 100.כלכלן מנוסה 22/10/2020 10:35הגב לתגובה זובוודאי כעת.
- 99.אורי 22/10/2020 09:29הגב לתגובה זוןעם הכסף הזה משלמים את הפנסיה של אהרון ברק השמן ואשתו היפיפיה. זאת ישראל 2020. ערבות הדדית...הצחקתם אותי. עוד דירה לזוג ברק. זה מה שמגיע לנו. הנידונים להתרוששות מצדיעים לפנסיות התקצביות. אורי ה
- 98.שרה 22/10/2020 06:38הגב לתגובה זוהממשלה והכנסת לא יגעו במגזר הציבורי כי זה יתגלגל גם אליהם. ואז גם הם יצטרכו להוריד מהשכר, שלא לדבר על ביבי...
- 97.נא להירגע 22/10/2020 06:36הגב לתגובה זוהכסף הגדול נמצא אצל הפרזיטים אוכלי החינם בישיבות
- 96.חחחח 22/10/2020 01:45הגב לתגובה זושלוש הכופים של מיקי זוהר כסף כבוד וכוח
- 95.יוחאי 22/10/2020 00:50הגב לתגובה זולשכר מעל 40,000 שח. בסדר? אופס, זה לא, כי אז גם הטיקונים יצטרכו לשלם אבל הם המאמי של הקפיטליסטים.. בקיצור פקה פקה
- דברים כדורבנות ! (ל"ת)אבי שר 24/10/2020 13:53הגב לתגובה זו
- 94.אריק 21/10/2020 18:12הגב לתגובה זוהשינוי יבוא אך ורק בירידה מסיבית מהארץ של סקטור העצמאיים
- א 22/10/2020 05:35הגב לתגובה זושיירדו , הם גם ככה בפנסיה- ראה ערך הפנסיה של שי ניצן..
- בונזו 24/10/2020 23:51אני הפסקתי לשלם לפניות ולשכר של עוכרי הציבור הנהלות שעושים אותנו ומתעללים בנו 365 יום בשנה , מי שממשיך שלא יבכה אחר כך
- 93.יוסי 21/10/2020 16:40הגב לתגובה זוממשלה ארורה
- 92.לוציפר 21/10/2020 16:14הגב לתגובה זוכל חזיר סופו להישחט, ויפה שעה אחת קודם!!!
- 91.נספרדי 21/10/2020 15:52הגב לתגובה זוברור שלא יגעו בהם !! שנים זה עבד ככה בדיחה של החודש
- 90.יצחק 21/10/2020 13:33הגב לתגובה זותני לי 60,000 ₪ פנסיה וארצות ממנה 50%.! איך אני? אבל הפנסיה שלי גמלאי צהל כ-7000 ₪ .יש כמוני שמקבלים 3200 ₪ ויש גם12000₪ אבל זהו הממוצע. כ7500 ₪ בערך קצינים בכירים מקבלים יותר. 25-35 אלף ₪. עדיין רחוקים מהשופטים שמקבלים 120,000 ₪ פנסיה. נא לבדוק ולדייק. למלחמה? כולנו שווים. כולנו שבים.
- אורן 23/10/2020 10:57הגב לתגובה זוכבר בגיל 42 ??? אין לך תשובה... מגיע לו בגיל 67 שיקבל 200% ממה שכל אזרח היה צובר עד הגיל בו פרש ( כי שירת את המדינה ואם היה קרבי, מגיע לו 300% ) אבל עובדי הציבור, מערכת הביטחון, המורים, מערכת הבריאות, כולכם נסחפתם, ואם מישהו לא יעצור את הסחף הזה, המדינה תתרסק כלכלית!!! אין גבול לחזירות , בצבא רואים את המורים, שרואים את השופטים, שרואים את הרופאים וכך הלאה.. ומי שמשלם את המחיר אלה מעמד הביניים !!! ועדיין לא דיברנו על מענקי הפרישה ..........
- 89.אידיוט 21/10/2020 12:47הגב לתגובה זומדינה של גנבים וצבועים. צדיק ורע לו, גנב וטוב לו.
- 88.רק משבר נוסח יוון מפרק את השומנים (ל"ת)רם 21/10/2020 11:58הגב לתגובה זו
- 87.דוד 21/10/2020 11:41הגב לתגובה זוהכנסת שחלקם הגדול זכאי לפנסיות שכאלה או אף מקבל כאלו במקביל להיותו חבר כנסת.
- יוחאי 22/10/2020 00:51הגב לתגובה זורובם בפנסיה צוברת רגילה
- 86.Justice 21/10/2020 11:31הגב לתגובה זוראשי הפשע המאורגן מחלקים כספים למגזריהם ואנשי שלומם ללא הכרה . עוד לא הבנתם למה כה הרבה אנשים עדיין תומכים בביבי ? - שרשרת המזון אשר על מגש הכסף הפירמידה המעשירה עשרות אלפי משפחות . עשיית עושר בעושק.
- 85.זאב 21/10/2020 10:16הגב לתגובה זואלו הערכים שמשדרים הטינופות לעם . לשם הידרדרנו וכדי לעלות מהשפל הזה חייבים לשלוח אותם לכל הרוחות .
- Justice 21/10/2020 11:28הגב לתגובה זוכנופיה , כפרה . אל דאגה גפני אשר על הברז אשר ודרעי בשטח המגזר החרדי מסודר ולא במתח.
- 84.גלעד 21/10/2020 08:33הגב לתגובה זותודה רבה.
- 83.חרדה למדינה 21/10/2020 06:58הגב לתגובה זואם הכתבת התכוונה אליהם מדוע לא להדגיש זאת בהתחלה !!! ולא לדבר על כל המגזר הציבורי שכולל בין היתר את הרופאים והרופאות האחים והאחיות, העובדים הסוציאליים, המורות והמורים, הפקידים והפקידות נותני השירותים כמו ביטוח לאומי וכו'. וכדאי לדעת שע"פ חוק אסור לפגוע בפנסיה של אנשים, גם האנס קצב ממשיך לקבל את הפנסיה כנשיא המדינה (בלי התוספות), לבושתנו. כדי לעשות זאת צריך שינוי חקיקה.
- חוק אפשר לשנות במיוחד חוק קלוקל ומושחת (ל"ת)יופי 21/10/2020 10:55הגב לתגובה זו
- חרדה למדינה 22/10/2020 00:04אני לא יודעת בן כמה אתה, אבל גם אתה לא תרצה שמישהו יפגע לך בפנסיה, ממנה אתה אמור להתפרנס בזקנתך. אין שום סיבה לפגוע בפנסיה של מישהו ואין שום סיבה לשנות את החוק ולאפשר פגיעה שכזו. אפשר להטיל "היטל קורונה" לפרק זמן מוסכם על משתכרים במשכורת או בפנסיה מעל סכום מסויים, כמו היטל "שלום הגליל" לאחר מלחמת לבנון הראשונה. כל הצעה אחרת היא פופוליסטית ומיותרת.
- 82.הזקן הנרגן 21/10/2020 06:56הגב לתגובה זויש הרבה שברים לא בסדר במגזר הציבורי. קביעות למשל, חוסר יעילות למשל. אבל שכר שמן ופנסיות דשנות? מי שכתב את זה לא הדק את הנתונים. כן, יש מי שמרויחים שכר מאד גבוה בצגזר הציבורי ואפילו נשארו עוד כמה שנהנים מפנסיה תקציבית, אבל הרוב המכריע משתכר משכורות צנועות בלשון המעטה ומפריש למבטחים כמו כולם.
- מ.י 21/10/2020 13:40הגב לתגובה זוחוששני שלא קלטטה מה היא אמרה והיא הדגישה שלא למורים ולא לשוטרים היא מתכוונת,כדאי שתצפה שוב בסירטון
- 81.הזעם 21/10/2020 06:53הגב לתגובה זושבע השנים הטובות של הפרה נסתימו באים עלנו שבעים שנה רזות ניראה לך שחולבים יפסיקו לישתות חלב לשם כך הם נאחזים בעטיני הפרה ותינוקת של בית רבן ישתו תרעלה את ואני לא נשנה את העולם
- 80.אבי 21/10/2020 05:33הגב לתגובה זוהגנרלים שנמצאים הכנסת ובממשלה מקבלים פנסיה ושכר של 100.000 שקל על חוד! הדיינים והקאדים מקבלים שכר של 80.000 שקל כל חודש.
- 79.מזרחי מודאג 21/10/2020 05:17הגב לתגובה זוהדרדרות מוסרית חברתית ב20 שנה שהליכודיאדה בשלטון, ללא ערכים, ועם בהמיות ושינאה גוברת לכל מה שלא מייצג אותם. מעולם לא היינו במצב חברתי כה נורא, כמו בתקופת הליכוד. חברה שסועה מביאה לחורבן ..לידיעתך. בכל שלטון השמאל מעולם לא היה כזה קיטוב בעם. תמיד נשמרה אחווה וממלכתיות. תמיד היו ויהיו פלגים שונים בכל חברה, תמיד יהיה באדם חלקים של התנשאות כלפי צד אחר ושונה, אך להפוך זאת לשיסוי וללעג מצד המנהיגים עצמם, זו חציית גבול שמפרקת חברה ומחלישה את כוחה. וזוהי רק ההתחלה ..עוד יהיו לזה מחירים, לצערי גם בקרב החיילים שזה הכי נורא! כשמפלגים ומזלזלים בחלק נכבד בעם ומכנים אותו בוגדים סמולנים ,לא יכול להיות שלא יהיו לכך מחירים ! קחו זאת בחשבון יש הבדל בין לגנות נציגי ציבור לבין לשסות ציבור של בוחרים! אנחנו מדינה שמוקפת אויבים..אז להפוך במשך כמה שנים את השמאל שנלחם על המדינה ללא ראוי ובוגד??? מי ילחם כאן..מי ישלח את בניו לצבא מתוך אמון במקום הזה?? השתגעתם? אתם רוצים להחריב את היופי של המדינה הערכית שבנינו יחד ?? אין מנוס צריך להצביע מרכז שמאל ולהחזיר האמון. אני מזרחי וגדלתי בבית ליכודי. השב
- 78.א. 21/10/2020 04:59הגב לתגובה זואת גורמת לפילוג בעם ברגע שאת כותבת נתונים לא מגוייקים. אנשי קבע רובם יוצא עם פנסיה נמוכה מאד. בושה !
- צודק, יותר מ 30 מיליארד בשנה (ל"ת)עודד 26/11/2020 00:46הגב לתגובה זו
- 77.אביבי 21/10/2020 00:46הגב לתגובה זוכדי לבצע את זה צריך ראש ממשלה וממשלה מתפקדת. בישראל אין משילות יש רק דיבורים . מי שקרוב לצלחת כמו החרדים או הגזר הציבורי מרויח. אז כל הצעירים ואלו שמדברים הרבה שילמדו כדי להשפיע צריך בזמן בחירות ללכת לבחור . ולא ללכת לים , אז אל תבכו על מר גורלכם מי שמצביע משפיע.
- 76.שוש 20/10/2020 22:37הגב לתגובה זוצריך להפוך את המדינה אין דרך אחרת כולם מושחתים ולא משנה במי תבחר
- 75.משה 20/10/2020 22:14הגב לתגובה זואנחנו המדינה המושחתת והרקובה בעולם
- 74.כתבה פייק ניוז 20/10/2020 21:47הגב לתגובה זוכדאי שהכתבת תבדוק נתונים לפני כתיבת כתבה שהיא לא יותר מפשקוויל של תיסכול ושינאת אלה שמסכנים וסיכנו עצמם להגנת העם והמדינה. זה לחמוד את כיבשת הרש וזה צריך ללמד את אלה שעומדים לפני החלטה לחתום קבע - תנו לאחרים להתגייס או לחתום קבע בקרבי . שיביאו סינים לשמור על הביטחון! זה מה שרוצים פה...
- תקרא שוב (ל"ת)הבנת הנקרא 21/10/2020 08:35הגב לתגובה זו
- 73.אפרת 20/10/2020 20:05הגב לתגובה זוכתבה מדויקת!!
- 72.יובל 20/10/2020 19:46הגב לתגובה זוולכן זה לא יקרה ! וועד העובדים הכי יעיל והכי חזק במדינה - לא עובדי הנמלי, לא רשות שדות התעופה, לא חברת החשמל ולא מקורות.. הכי חזקים אלו וועד העובדים של חברי הכנסת. קובעים לעצמם ומצביעים בעד עצמם. מצמידים את עצמם לשופטים - בבחינת, צופים פני העתיד, וזוללים ולא שובעים. תנסו להגיד לשופט לקצץ בשכרו או בפנסיה שלו.
- 71.אברהם 20/10/2020 19:17הגב לתגובה זוצריץ להתייבש שיש אנשים שמוגנים לתת את כל כולם בהגנה על המדינה ועל זה שאת תוכלי לעמוד באולפן שלך בנחת ללא חשש קיומי ובזמן הזה את בוחרת להשמיץ את אנשי הקבע, את טועה ומטעה לגבי הסכומים שציינת וזו כתבה שתפקידה לפלג ולהצית את השיח העקום ממילא שיש בחברה שלהו היום, אכן המגזר הציבורי צריך לשאת בנטל ואלו שלא עובדים צריכים לצאת לחלת במיידי, נוסף אנשי קבע מפרישים ממשכורתם בדיוק כמוך הפער היליד הוא בדמי ניהול הקרן
- 70.גל 20/10/2020 19:17הגב לתגובה זושניהם מקבלים כ100 אלף שח פנסיה כל חודש כל אחד מהם, שמעתם טוב? 200 אלף שח כל חודש לבני הזוג חובה להתחיל לקצץ מבני הזוג המושחתים ביותר בארץ!
- חרדה למדינה 21/10/2020 15:56הגב לתגובה זו1) אם המשכורת של נשיא בית המשפט העליון היא כ-80,000 ש' בחודש הפנסיה יכולה להיות רק עד 70% מהסכום כ-56,000 מקסימום. 2) לשופטת לשעבר בבית הדין הארצי לעבודה אלישבע ברק הייתה משכורת יותר נמוכה משל בעלה (סוג בית המשפט, מספר השנים), כך שהפנסיה שלה נמוכה משל בעלה. 3) ע"פ חוק אסור לפגוע בפנסיה של אנשים. אפילו האנס המורשע קצב מקבל את הפנסיה שלו כנשיא המדינה, לבושתנו. (בלי התוספות).
- 69.בואנו 20/10/2020 18:57הגב לתגובה זואין יותר פנסיות תקציביות כולם עברו לפנסיה צוברת
- יונס 21/10/2020 08:37הגב לתגובה זומופרזות מושחתות, ואותן מוכרחים לקצץ והרבה
- 68.דור 20/10/2020 18:51הגב לתגובה זוהיא גם במגזר הציבורי וצריך לצמצם את השכר שלה
- צריך לצמצם אותה (ל"ת)דון 23/10/2020 06:48הגב לתגובה זו
- [email protected] 21/10/2020 09:49הגב לתגובה זומאד!!!!!
- 67.אלי 20/10/2020 16:56הגב לתגובה זוהפתרון הוא במס על משכורות גבוהות של כל מי שמשתכר נניח מעל 35 אלף, זה צודק גם אם מעיתונאים וטאלנטים שאין להם בעיות לישון בלילה בתקופה הזאת.
- אלמוג 21/10/2020 07:50הגב לתגובה זוהון במיסים
- 66.דודו 20/10/2020 16:24הגב לתגובה זואכן הדברים בכתבה חשובים ונכונים בראיה הכוללת אבל מדובר בדרישה מגופים שהם בהחינת פרות קדושות. אני בספק אם באמת יתבעו שינויים מהותיים .
- אניהיא 21/10/2020 01:18הגב לתגובה זוקובע את הפניות האלו.הוא זה שצריך לשנות את הקביעה שלו.המדינה,כמו גם העולם,יהיו בודאי( חס וחלילה) צפויים לעוד משברים כאלו ואחרים.מי שלא זזה שערה מראשו הם שמני המשכורות האלו.שאר המדינה נבלעת אל פי התהום!
- 65.מי שיעיז לגעת בפנסיה של השופטים אנחנו נגדע את ידו (ל"ת)ערק 20/10/2020 15:40הגב לתגובה זו
- 64.המדינה תאכל לנו את הכבד עד הקיצוץ (ל"ת)רוני 20/10/2020 14:53הגב לתגובה זו
- 63.לרון 20/10/2020 14:44הגב לתגובה זולהיות "עייצסגיבר"כשאינך צריך לפרוע אותן
- 62.פועלת 20/10/2020 14:43הגב לתגובה זובזירה יש יציע בו יושבים אלה "החולבים את הקופה" ודשא מתרוצצים ונלחמים מיליון פועלים ללא עבודה. בישראל 2020 וגם הלאה האזרח, הפועל, הוא אשר צריך להתרוצץ ולהוכיח את מצבו. לא מאמינים לו
- 61.מודאג 20/10/2020 14:42הגב לתגובה זולשופט או למורה ?? אני בטוח שלשופט, שגם משתדל לא לעבוד והרבה פסקי דין הם מילה אחת = הסכמתי !!! שכר ופנסיה של שופט היא שוחד לכל דבר ולכן הם לא מתאמצים חלילה, בושה שאלו הם שופטינו...
- 60.קצין בקבע 20/10/2020 14:38הגב לתגובה זואני כמובן מפריש לפנסיה ככל שכיר, ולא צפוי לקבל פנסיה עתידית יותר משכיר אחר שחסך כמוני. נגמר עידן הפנ' התקציבית. בנוסף, אילו קצינים תרצו שיגיעו? כאלה שלא יכולים לקבל משכורת גבוהה יותר בחוץ? אם רוצים אנשים איכותיים, נאלצים לשלם.
- יונס 21/10/2020 08:40הגב לתגובה זוהסכומים שכתבת שאתה מרוויח כנראה לא מעידים על כולם, ועל החריגות(אם תרצה) אנו מלינים.
- 59.מתעניין 20/10/2020 14:28הגב לתגובה זוכתבה ממש "מעמיקה ומפורטת". היכן נתונים על מספר האנשים שמקבלים פנסיות גבוהות מאוד (נאמר 30,000 ש"ח ומעלה) וכמה כסף ייחסך עם זו אכן תהייה המגבלה ??
- 58.סתם אזרח 20/10/2020 14:24הגב לתגובה זוערבות הדדית? רק בסיסמאות. אין דבר כזה יותר.
- ליאת 21/10/2020 08:13הגב לתגובה זולקצץ ומיד!
- 57.תמים 20/10/2020 14:22הגב לתגובה זומי שיכול גונב, אין אנשים ישרים. הצביעות חוגגת בכל התחומים.
- 56.שימשיך להתפיס דולרים עד להן בשביל להריץ את הבורסה (ל"ת)דוד 20/10/2020 14:20הגב לתגובה זו
- 55.לו כדי ליצא לחול הדולר על הפנים הכלכלה על הפניםל (ל"ת)דוד 20/10/2020 14:19הגב לתגובה זו
- 54.יעקב 20/10/2020 14:17הגב לתגובה זוהפנסיה התקצבית שאת מדברת עליה היא נחלת העבר, ומה לעשות הסכמים צריך לכבד, את מוכנה להוריד מהשכר שלך כדי להעביר למישהו אחר, כנראה שלא אז למה שמישהו אחר יסכים. הבעיה היא לא בשכר של עובדי המגזר הציבורי, הבעיה היא בחלוקה לא הוגנת של מה שיש, חלוקה שמתבצעת לפי שיקולים פוליטים ולא לפי הצרכים האמיתיים , כל הכסף שיחסך מעובדי המגזר הציבורי ילך בסופו של דבר להשביע את רעבונים של אלו שקרובים לצלחת
- הסכמים מושחתים אפשר וצריך לשנות (ל"ת)נו 21/10/2020 10:59הגב לתגובה זו
- נפתלית 21/10/2020 08:42הגב לתגובה זואם אפשר לקצץ ומקצצים במגזרים אחרים, אז הפנסיות התקציביות המובטחות אפשר גם לקצץ ואפילו חייבים
- 53.טרמפ לו מענין אטו הדולר מעניו אטו רק לעלות את הבורסה (ל"ת)דוד 20/10/2020 14:17הגב לתגובה זו
- עברית שפה יפה (ל"ת)ערק 20/10/2020 20:29הגב לתגובה זו
- 52.אידיוט 20/10/2020 14:17הגב לתגובה זועוד וולטר אמר שהשלטון של המלכים והכנסיה צבוע. אין מה להתפלא, השחיתות והצביעות הם בטבע האדם.
- 51.מעלים את הבורסה שחתים את הדולר לשפל נסדק רק עולה (ל"ת)דוד 20/10/2020 14:17הגב לתגובה זו
- 50.מה עם כל העצמאים שהרוויחו מיליונים עד היום ??? (ל"ת)אריק 20/10/2020 14:14הגב לתגובה זו
- דביר 21/10/2020 08:44הגב לתגובה זוועצמאי משלם מיסים לקופת המדינה שזה בדיוק ההיפך מלקבל משכורת מקופת המדינה
- 49.עצוב כואב ונכון מאוד (ל"ת)עצוב כואב ונכון מאוד 20/10/2020 14:13הגב לתגובה זו
- 48.ב. 20/10/2020 14:09הגב לתגובה זותפסיקו להתפס למגזר הציבורי. גם אם אתם מסייגים את הכתבה שאינה מתייחסת לאותם אנשי צבא/ משטרה שהפנסיות שלהם נמוכה , מי שקורא את הכותרת , מבין שזה כל המגזרוזה יוצר אוירת "עליהום" שכלל אינה נחוצה בימינו אלה.
- פנדה 21/10/2020 08:46הגב לתגובה זומחולק לשכבות ובכתבה מדובר על שכבת השמנת.
- 47.שמואל 20/10/2020 14:08הגב לתגובה זוכן, לא רק המוגדרים בכירים, אלא לכל המגזר הציבורי, לפי הכנסה ברוטו וכולל פנסיה תקציבית. כל עובד המקבל מעל 30000 ש"ח 5% הורדה. מעל 40000 ש"ח 10% הורדה. מעל 50000 ש"ח 15% הורדה. מעל 60000 ש"ח 20% הורדה. מה שברור שאף אחד מהם לא יבקש השלמת הכנסה. כך המדינה תגיע לחיסכון של 250 מיליון לפחות
- חרדה למדינה 21/10/2020 07:04הגב לתגובה זומקבלים יותר מ-30,000 שקל ? רוב !!! המגזר הציבורי מרויח בין 5,000-15,000 שקלים בלבד. פופוליזם מטופש של הכללת כל המגזר הציבורי.
- 46.דן 20/10/2020 14:07הגב לתגובה זומי יקצץ למגזר הציבורי אגורה - לפני בחירות ??? זאת תהיה התאבדות !
- 45.איש חכם 20/10/2020 13:56הגב לתגובה זורק חרדים שלומדים בישיבות ומקבלים מהמדינה 500 ש"ח לחודש גנבים. מי שעובד קשה במשרדים ממשלתיים מגיע לו הרבה כסף. גם בגלל שהוא לא חרדי, וגם בגלל שהוא מכין הרבה כוסות קפה ביום... נכון, יש כאלה שבאמת עובדים קשה. אבל באמת לא הגזמתם???
- אניהיא 21/10/2020 01:26הגב לתגובה זומה שחרדים מקבלים ,מפריע שהם לא עובדים יום אחד בשבוע בשביל זה.הם טוענים שהחילונים לאבי בצע ,בלי לראות שהם בקושי מתפרנסים קורעים את התחת בשביל זה.מי מהחילונטם הצעירים יכול לקנות דירה היום?? רק מי שמרוויח מצויין.ברור שהם מאד עניים.הם טוענים שהם לא צריכים הרבה ודהכסף יבוא להן מהשמיים,ומדינת ישראל היא השמיים כנראה.והיא גם הגבול.הדמיין הם הגבול.
- 44.קורמורן 20/10/2020 13:55הגב לתגובה זומוזר. אנשים כאן עדיין לא מבינים מה פירושו של שלטון ימין. מדובר בקפיטליזם שיש המכנים אותו "חזירי". קרן התקווה, קרן במימון מיליארדר יהודי אמריקני, מטפחת לימוד אורחות החשיבה הליברליות האמריקאיות וזאת כאשר ברור שהמגמה הזו גרמה להתעשרות העשירים ולירידה ברמת החיים של העניים. בניגוד לדעה הרווחת בין המאמינים בייתרונות הליברליות ו"היד הנעלמה" של השוק. בישראל, טייקונים שניתנה להם יד חפשית מדי, גרמו לרבים מאיתנו הפסדים משמעותיים בגלל תיספורות באיגרות חוב שהיוו חלק משמעותי בקרנות הפנסיה, קופות הגמל וביטוחי החיים. מי שזוכר את איור האיש השמן שרוכב על גב האיש הרזה, איור שהוצג ע"י נתניהו בהיותו שר אוצר, ההצהרה היתה שהמגמה היא להוריד משומני האיש השמן לטובת הרזה. בפועל קרה בדיוק ההיפך. השמן שמן ואילו הרזה בקריסה.
- אין ערבות הדדית. אפילו בשמירת כללי הזהירות מפני קורונה (ל"ת)משה מיציע א 21/10/2020 10:49הגב לתגובה זו
- קורמורן, החזיר הגדול והאמיתי הוא הסוציאליזם (ל"ת)אלי 21/10/2020 10:20הגב לתגובה זו
- 43.חחח הצחקתם אותי בשבחל זנ ניסנקורן יושב חזק בממשלה פפפחח (ל"ת)משה ראשל"צ 20/10/2020 13:54הגב לתגובה זו
- 42.גיל 20/10/2020 13:47הגב לתגובה זודמגוגיה היא מקצוע חשוב. כך גם עיוות וחסרת נתונים. כמה שופטים וקצינים לשעבר מקבלים פנסיה של 60000 ש"ח? פנסיה תקציבית הופסקה לפני כ 15 שנה, נכון שיש עדיין ספיחים. אנשי המגזר הציבורי אכן לא הפרישו לפנסיה בעבר, הנתון הזה לא נכון ב 15 השנים האחרונות. יחד עם זאת עדיין יש עיוותים שאולי ניתן לתקן. לפחות תציגי את הנתונים המדוייקים
- 41.י 20/10/2020 13:42הגב לתגובה זוהעוגה כולה ללא רחמים ללא סנטימנט של כל המגזר הציבורי שאלה איך שופט יכול לשפוט אדם שהשופט בעצמו הוא חלק מחוסר צדק חוסר שיוויון ואשר חלק מעושק גזל של הקופה הציבורית ולא רק אנשי צבא בכירים ועוד ועוד זוועה הזיה פשע....
- 40.כושי 20/10/2020 13:42הגב לתגובה זוזה הכל שחיתות ומי שמקורב לוקח. נעלמה הבוששששששה. מושחתים נמאסתם!!!! וזה כמובן יוצא מ CRIME MINISTER. אנו יותר קרובים למלחמת אזרחים ממה שניראה כל בלון סופו להתפוצץ.
- 39.דוד מירושלים 20/10/2020 13:36הגב לתגובה זואם אכן מדובר על 30 מיליארד לשנה, לדעתי ישר צורך לקצץ את הפנסיות הגבוהות,למעלה מ15000שח ואילך בין 10אחוז ל30אחוז. כך המדינה תרוויח מספר מיליארדים כל שנה. לו היה מדובר על כמה מאות מיליונים, לא היה צורך בכך אלא שכפי שאני רואה מהנתונים שמפורסמים כאן, מדובר בסכומי עתק
- משה מיציע א 21/10/2020 10:47הגב לתגובה זוהאם ידעת שמפנסי מעל 13000 משלמים מס הכנסה? זה חלק שהמדינה לוקחת! אצה רוצה עוד? כנראה שאתה לא פנסיונר ואין לך מושג על מה אתה מדבר! קודם נראה אותך תורם 10% מההכנסה שלך.
- 38.גם שגופות יתגוללו ברחובות, לא יוותרו על הפנסיות החזיריו (ל"ת)שולמן 20/10/2020 13:35הגב לתגובה זו
- 37.קובי 20/10/2020 13:31הגב לתגובה זומסכים עם כל מילה !!!
- 36.שמוליק 20/10/2020 13:29הגב לתגובה זולמרות שאני נמנה על מי שמקבל פנסיה תקציבית, חושב שנכון לקצץ בשכר ובפנסיות במגזר הציבורי לפחות באופן זמני. שלא לדבר על זה שהעובדה שהסקטור הפרטי נפגע בעוד הציבורי בכלל לא ואפילו אולי ההיפך, זה עלול לגרור תופעה של מעבר לעבודה בסקטור הציבורי, במקום ההיפך
- 35.משה מיציע א 20/10/2020 13:29הגב לתגובה זוהשתגתם? הפנסיונרים מקבלים 70% מהמשכורת ורק מהשורה העליונה בתלוש המשכורת. הם גם שלמו ביטוח לאומי וגם להפרשות לפנסיה. רוב העצמאים אינם חוסכים ולא דאגו לעתידם. הם גם לא התחלקו ברווחים שלהם עם הפנסיונרים, ברובם האוכלוסיה החלשה.
- 34.פרופורציה 20/10/2020 13:27הגב לתגובה זוהטובים יתנפלו על השכר שלהם ויקצצו.
- דבק 21/10/2020 08:48הגב לתגובה זושממנה המגזר הציבורי מקבל משכורת, אך הגיוני שבתקופה בה המגזר הפרטי אינו ממלא את הקופה הציבורית המשכורות ממנה יופחתו.
- 33.אלי 20/10/2020 13:26הגב לתגובה זובשביל שהם לא יקבלו את הפנטזיות השערוריות הללו, לא צריך קורונה. בלי קשר לקורונה צריך לקצץ והרבה לאנשים שהם ממש מנותקים. לא הטבה, וערבות הדדית, וכל מיני מילים יפות. פשוט לקצץ כי לא מגיע להם, ואם הם לקחו עד היום, יש מקום אפילו לדרוש להחזיר חלק. את חושבת שיש מישהו שיכול להוביל מהלך כזה? כמו שכתבתי את חיה בחלום.ולצערי זה חלום רע.
- 32.שפוי, הגיוני, אתי אנקרי גונבי8 ברשיון" (ל"ת)אנונימי 20/10/2020 13:20הגב לתגובה זו
- 31.מורי 20/10/2020 13:17הגב לתגובה זואין כתבה מוצדקת מזו
- 30.סיסמאות בגרוש. תקחי את המילארדים של החרדים והמתנחלים (ל"ת)ואנחנו מסודרים 20/10/2020 13:17הגב לתגובה זו
- 29.ביבי גנץ 20/10/2020 13:15הגב לתגובה זולא יקרה, אולי 5 אחוז
- 28.קרעת אותי 20/10/2020 13:12הגב לתגובה זוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
- 27.ערבות הדדית...?? (-: 20/10/2020 13:09הגב לתגובה זוחשוב יותר לתומכי ביבי לפגוע באחרים מאשר להבין שמי שחייו נחרבים הם גם ואולי בעיקר שלהם.
- למעשה אתה עוסק עכשיו בהסתה (ל"ת)ליכוד זה העם 21/10/2020 10:23הגב לתגובה זו
- 26.כשכשחוקי המדינה עקומים והח"כים הם הם המגזר הציבורי השמן (ל"ת)לא יפגעו בכיסם-מושחת 20/10/2020 13:07הגב לתגובה זו
- 25.כל הכבוד 20/10/2020 13:04הגב לתגובה זואמיצה ????????????
- 24.המגזר הציבורי חייב לשאת בנטל, קיצוץ של 30% דינפרציאלי (ל"ת)דוד 20/10/2020 13:00הגב לתגובה זו
- אין בעיה, אבל כאשר העצמאים יעשו בוחטות שחורות גם אנחנו (ל"ת)רוצים 30% 21/10/2020 10:25הגב לתגובה זו
- 23.ככה 20/10/2020 12:59הגב לתגובה זוואלים, למה הנגזר העיסקי מרוויח הון, מגולח כשצריך או למה לשכנה יש אף מכוער?
- 22.הדג מסריח מהראש 20/10/2020 12:57הגב לתגובה זודואגים לעצמם , כוח כבוד וכסף . אומרים את זה בלי בושה . חייבים לסלק אותם לאלתר ולהחזיר לעם הנהגה נורמלית .
- 21.גק 20/10/2020 12:54הגב לתגובה זואכן חוסר צדק שהביאו עלינו הקפיטליסטים ושלטון מושחת של ראש ממשלה שמואשם השלושה כתבי אישום ,צריך לעשות לזאת סוף ולנער את כל החגיגה המוגזמת על קופת המדינה ,מעניין מי הגבר שיקח את העניין ויצא איתו לשטח ,לצערי לא יהיה כזה תמיד יהיה מישהו שיקבור זאת מייד
- 20.פנסיה תקציבית = שוד הקופה הציבורית בחסות החוק (ל"ת)LN 20/10/2020 12:48הגב לתגובה זו
- 19.ירמיהו 20/10/2020 12:48הגב לתגובה זוכשביבי ואחרים שכמותו מדברים על ערבות הדדית וביחד נצא מהמשבר הם אומרים אנחנו נמשיך לחגוג לבזוז ולחמוס את הקופה הציבורית שהסקטור הפרטי ממלא כך גם המקורבים שלנו והפרזיטים שאנחנו מטפחים ואתם בסקטור הפרטי תמשיכו להתרסק מבחינה כלכלית ו/או לרדוף אחרי מענקים שלא מתקבלים בחשבון הבנק (אלא רק בטלוויזיה) או מתקבלים בסכומים מגוחכים לעומת הנזק
- 18.צודקת במאה אחוז!! חייבים לקצץ במגזר הציבורי המנופח (ל"ת)ניר 20/10/2020 12:48הגב לתגובה זו
- אתה מסכים שיפתחו את כל ההסכמי העבודה שלך לרעתך? (ל"ת)תגיד כן גבר 21/10/2020 10:26הגב לתגובה זו
- האם הסכמי הגז לא נפתחו לרעתם ??? (ל"ת)האזרח 21/10/2020 13:44
- 17.גם לקנות לשרה רכב משוריין - זה לא שייך? (ל"ת)אני 20/10/2020 12:41הגב לתגובה זו
- 16.ג'ק 20/10/2020 12:41הגב לתגובה זואין קבלת החלטות כלכלית וחברתית . הכל פוליטי , הכל ביבי והמשפט . מדינה בצרה קוראת s.o.s
- 15.האזרח 20/10/2020 12:36הגב לתגובה זוגם תנאי העובדה השוטפים שלהם בשעות העבודה וברכיבים שונים מוטבים מול עובדי דרג ב' וחוזים אישיים, גם מקבלים משכורת 13, גם בדרך כלל נהנים ממשכורות גבוהות בשוטף וגם יש להם פנסיה תקציבית והסדר בשנת פרישה של החזרים על ימי מחלה צבורים, הקפצת דרגה וחצי לפני פרישה ועוד ועוד ונהנים מפנסיה תקציבית. בפועל דווקא העובדים דרג ב' וחוזה אישי הם העובדים שעושים את רוב העבודה ותנאי העסקתם פחות טובים והם ללא פנסיה תקציבית. הקיצוץ צריך לבוא בעובדי דרג א' ובהסדר הפנסיה התקציבית.
- חרדה למדינה 21/10/2020 07:13הגב לתגובה זויקבלו פנסיה צוברת שנצברת במשך עבודתם (מהם ומהמעסיק). זהו בדיוק המהלך הנכון שנעשה לפני כ-15 שנה ובו עובדים חדשים התחילו לשלם לצבירת פנסיה. אז - העיקר לרטון.
- האזרח 21/10/2020 13:44לגבי דרג ב' ההליך נכון ותקין, העניין הוא שלגבי עובדי דרג א' לא עשו כלום וכפי שציינתי המערכת ממשיכה ואף מטיבה עם כשהם פורשים ודואגת לפני הפרישה להקפיץ להם דירוג/דרגה מה שמקפיץ עוד את תשלומי הפנסיה התקציבית. המחוייבות לפנסיה תקציבית למרות המהלך לפני 15 שנה עדיין הולכת וגדלה והצפי הוא שרק ב 2038 תתחיל מגמה של ירידה. עד אז המחוייבות של פנסיה תקציבית תגיע להיקף של 750 מיליארד.................. אז איפה הכסף ???????? הכל על חשבון הדור הצעיר ???????
- 14.חבל מאוד שאת משמיצה את אנשי הקבע בפנסיות גבוהות ?כ 20/10/2020 12:34הגב לתגובה זוחבל מאוד שאת משמיצה את אנשי הקבע בפנסיות גבוהות ?כמו השוטרים ישנם אנשי רבע שיש להם פנסיה גם 7000 אני אחרי 30 שנות שירות עם תואר מקבל 10000 פנסי ה אז למה להשמיץ את אנשי הקבע ?
- 13.יעקב 20/10/2020 12:31הגב לתגובה זושרי ממשלה, חברי כנסת, ראשי ערים.. אותה קליקה שאמורה לתת דוגמא אישית
- 12.תום 20/10/2020 12:30הגב לתגובה זוניסנקורן ופרץ בחיים לא יתנו לקצץ בשכר "המקורבים" שלהם.
- חרדה למדינה 22/10/2020 06:41הגב לתגובה זובסקרים עכשוויים מפלגת העבודה לא עוברת את אחוז החסימה. אותה מפלגה שלפני כן נקראה המערך ולפני כן מפא"י. כך שמפא"י כשם של מפלגה לא קיים כבר כמה עשרות שנים.
- 11.אכן כך 20/10/2020 12:30הגב לתגובה זווביבי מבקש מיליון שח החזר ושרה קיבלה מכונית במיליון שח. קיבלת תשובה לא?
- 10.לשחוט את הקטן ולתת לעשרים לגדול מדינה משחטט (ל"ת)דוד 20/10/2020 12:30הגב לתגובה זו
- 9.יהשע 20/10/2020 12:28הגב לתגובה זוויפה שעה אחת קודם
- 8.פיני מנחם 20/10/2020 12:22הגב לתגובה זואת בהחלט צודקת,אבל בממשלה הפריטטית הנוכחית, זה מאוד בעייתי. יישר כוח !
- 7.מה זה ״בלבליה״? כתוב בהתחלה. (ל"ת)התחבר לאתר 20/10/2020 12:21הגב לתגובה זו
- 6.צודקת! (ל"ת)קונספירציה 20/10/2020 12:20הגב לתגובה זו
- 5.דודאברהםandjelכהן 20/10/2020 12:19הגב לתגובה זוע ר ב ו ת - ה ד ד י ת או חסל סדר הכל , קרי, הגשמת חזון ה ע ם - ה נ כ ח ד , טפווו
- 4.ישרא ל י 20/10/2020 12:18הגב לתגובה זויש אנשי קבע שהגימלה שלהם כשכר מינימום.
- 3.להתחיל בשופטים בהקדם (ל"ת)שון 20/10/2020 12:17הגב לתגובה זו
- 2.פנסיה תקציבית -פשע ! (ל"ת)א 20/10/2020 12:16הגב לתגובה זו
- 1.משה 20/10/2020 12:14הגב לתגובה זומוציאה את התסכול