פלאפון עונה לגולן: השיקה שתי חבילות חבילות חדשות ליוצאים לחו"ל

פלאפון שוב נכנעת לתחרות ומציגה תוכנית מחו"ל לישראל החל מ- 1 שקל. מוקדם יותר הבוקר: גולן טלקום השיקה את התוכנית שמציעה מחיר של 35 אג' מאירופה ו-99 אג' מארה"ב
רקפת סלע | (12)

ענף הסלולר רותח והתחרות מביאה את החברות לצאת בהצעות חדשות מידי יום ביומו. יום לאחר השקת חבילת האנלימיטד החדשה לשיחות בישראל ב-99 שקל בלבד, ובתשובה לחבילה שהושקה מוקדם יותר היום מצד גולן טלקום, פלאפון מקבוצת בזק, משיקה שתי חבילות חדשות ליוצאים לחו"ל.

החבילה הראשונה היא בתעריף ידוע מראש של שקל לדקה נכנסת או יוצאת, SMS או מגה גלישה בחו"ל והחבילה השנייה היא חבילה קטנה יותר בתעריף ידוע מראש של 2 שקל לדקה נכנסת או יוצאת, SMS או מגה גלישה בחו"ל. בחבילות החדשות תעריף היחידה מעבר לחבילה, זהה לתעריף היחידה אשר בתוך החבילה.

מוקדם יותר הבוקר, גולן טלקום הודיעה על השקת שירותי הסלולר בחו"ל (International Roaming), בתג המחיר שנקבע, זאת לאחר שלראשונה בישראל הציגה את חבילת ה"הכל כלול" במחיר של פחות מ-100 שקלים לחודש.

המחיר הוא על פי דקת שיחה בלבד- 35 אג' מאירופה ו-99 אג' מארה"ב לישראל. ההצעה כוללת את המדינות הבאות באירופה: אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, הולנד, פולין, פורטוגל, רומניה, ספרד, שוודיה, בריטניה. המחיר הגבוה הוא לשיחה מארה"ב, מניו זילנד ומאוסטרליה.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    גולן נותן להם מכה 18/07/2012 00:34
    הגב לתגובה זו
    מורידה בפניו את הכובע.
  • 7.
    17/07/2012 19:46
    הגב לתגובה זו
    למה אותם חברות שהתנהגו כמונופול ללא תחרות יכולים כעת לתת מחירים כל כך הגיוניים ? הדרך הנכונה לחזור לרווחיות היא במציאת מוצרים חדשים לשיווק.
  • 6.
    אורנג - דקה 28.5 ש"ח לארה"ב 17.5 נכנסת (ל"ת)
    אבי 17/07/2012 16:08
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    35 אג'? בפלאפון המחיר מיוון 22 שקל לדקה (13 במבצע שלהם) (ל"ת)
    פשוט לא יאומן 17/07/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כל הכבוד !!! (ל"ת)
    shayp 17/07/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גולן מניעים קדימה את כל החברות האחרות (ל"ת)
    משה 17/07/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    odedlavi 17/07/2012 10:55
    הגב לתגובה זו
    אלו המחירים שהם פרסמו מההתחלה. הצרה היא שהם לא הפעילו את זה עדיין וכל הזמן דוחים. אשתי בארה"ב ומכיוון שעברנו לגולן אין לה תקשורת.
  • משקיע ותיק 17/07/2012 11:46
    הגב לתגובה זו
    ואז לפנות לחברה שנקרת בזקום, תבדוק בגוגל והיא יכולה לקבל מספר מקומי דרך חברה זו, ולדבר במכשיר שקנתה בחול עשיתי את זה זה מצוין מקווה שעזרתי
  • kmi 17/07/2012 11:39
    הגב לתגובה זו
    kvar oved
  • 1.
    כל הכבוד ל- גולן טלקום, תצליחו על מה שעשיתם למעננו. (ל"ת)
    אביניו 17/07/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
  • דני 17/07/2012 11:40
    הגב לתגובה זו
    לא רק שזה לא פסול, זה חיובי, כי אין שום זכות קיום למיזם לא רווחי שלא נותן פיצוי לבעליו והמשקיעיו על הסיכון (כן, במיזם עסקי יש סיכון רב וזאת הסיבה היחידה ש-99.9% מהאוכ' לעולם לא תקים משהוא בעצמה אלא רק תבכה על מר גורלה ותקנא בבודדים שכן הצליחו, ובעיקר באלו שתשמע עליהם שגם שרדו ושיגשגו). לאחר שהנ"ל נאמר, ברור שגולן לא עושה כלום בשבילך או בשביל אף אחד אחר (בהנחה שהוא אדם שפוי), הוא עושה את זה כדי להצליח בעצמו ולעצמו, ופשוט יש לו מערכת יח"צ נפלאה והוא זיהה מיידית את הנאת הקיטורים של הישראלי המצוי, הקנאה במי שהצליח (והרצון להכשיל מי שהצליח, לא חלילה להתאמץ להיות כמו זה שהצליח) וכו'. בשורה התחתונה, המחירים נשארו די דומים, היום זה בסביבות ה-100 ש"ח לחודש בממוצע ללא החזרי מכשירים בעוד שלפני שנה זה היה 130-140 ש"ח כולל החזרי מכשירים, מה שבפועל אפילו מקזז את עלות המחיר העודפת שנגבתה (הפרש של 40 ש"ח לחודש זה בקושי 1440 ש"ח ל-36 שזה פחות משווי כל סמרטפון נורמלי גם שלא ע"י היבואנים הרשמיים). אבל למה לתת לעובדות לבלבל את הישראלי הטמבל המצוי הטיפוסי? למען הגילוי הנאות, יש לי שני קווים בגולן, 15 בסלקו
  • גולי 22/07/2012 12:47
    אני שילמתי לפלאפון בין 350 ל 400 ש"ח לאחר החזר מכשיר. היום אני בהוט ומשלמת 89 ש"ח בחודש + 115 על המכשיר הישן שלי תעשה את החישוב לבד ותראה שיש פה חסכון של מעל ל 100 ש"ח בחודש אז תפסיק לקשקש
ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.

ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.