OTI מדווחת על העמקת ההפסד ברבעון השני של 2007

רשמה הפסד (GAAP) של 3.2 מיליון דולר ברבעון השני על הכנסות של 10.2 מיליון דולר
אריאל אטיאס |

חברת OTI, (סימול: OTIV), מהחברות המובילות בעולם בתחום פיתוח וייצור טכנולוגיית כרטיסים חכמים המופעלים ללא מגע, המבוססים על מעבדים זעירים, Microprocessors, ומיועדים לזיהוי, תשלומים, מערכות תשלום דלק ואפליקציות נוספות, דיווחה היום על תוצאות כספיות לרבעון השני ולששת החודשים הראשונים שהסתיימו ב-30 ביוני, 2007.

בשורה הראשונה, מדווחת החברה על הכנסות של 10.2 מיליון דולר לרבעון השני, ירידה של 1% בהשוואה ל-10.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

בשורת התחתונה לפי GAAP רשמה החברה לרבעון השני של שנת 2007 הפסד של 3.2 מיליון דולר, או 0.39 דולר למניה, עלייה של 61% בהשוואה ל-2 מיליון דולר, או 0.31 דולר למניה, ברבעון השני בשנת 2006.

כאשר ההפסד לא לפי GAAP - תוצאות אינן כוללות את השפעת SFAS 123(R) ובלאי על נכסים בלתי מוחשיים - לרבעון השני של שנת 2007 הסתכם ב-1.8 מיליון דולר, עליה של 99% בהשוואה ל-928,000 אלף דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מונית
צילום: ביזפורטל

נהגי מוניות בנתב"ג מאיימים לשבות בערב החג: ההתנגדות לאובר עולה מדרגה


ארגון נהגי המוניות הכריז על שביתה לקראת ראש השנה במחאה על כוונת משרד התחבורה להכניס את אובר לפעילות חוקית בישראל. רשות שדות התעופה נערכת לעומסים ולפתרונות תחבורתיים



רן קידר |
נושאים בכתבה מונית אובר

שוב מאבק בין נהגי המוניות למשרד התחבורה, והפעם סביב היוזמה לשילוב שירות הנסיעות של אובר בישראל. ערב ראש השנה, כשבנתב"ג צפויים לעבור קרוב ל-86 אלף נוסעים ב-516 טיסות נכנסות ויוצאות, עשרות נהגי מוניות צפויים לפתוח בשיבוש תחבורתי כחלק מ"שביתה איטלקית" מקומית במחאה על כוונת המשרד לאפשר לאפליקציית Uber לפעול בישראל.

השיבוש צפוי לכלול אי הגעה של נהגים לנמל התעופה, מה שעלול לפגוע בזמינות שירותי המוניות במקום. עם זאת, מדובר ביוזמה של הארגון הקטן מבין שלושת הארגונים המייצגים את נהגי המוניות. שני הגופים המרכזיים, התאחדות נהגי המוניות בראשות כפיר בן זינו, והתאגדות נהגי המוניות מפורום העצמאים בהסתדרות בראשות זהר גולן, חלוקים ביניהם על אופי המאבק.

בן זינו, המייצג כ-5,000 נהגים, הודיע כי הארגון בראשותו יחל בצעדי שיבוש כבר מהערב, אך לא יחריף אותם בצורה שתקשה על הציבור בתקופת החג. לדבריו, אם לא יתקבל מענה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יישקל מהלך של הקמת מפלגה חדשה שתאגד נהגי מוניות ונציגי תחבורה ציבורית. מנגד, זהר גולן סבור כי שביתה אינה מוצדקת בשלב זה, וטוען כי ראוי לפעול רק לאחר שייגמרו כל האמצעים האחרים. לפי דבריו, הארגון יכנס דיון אחרי החג לגיבוש מהלכים אפשריים, אך מדגיש כי אם יוחלט על שביתה, היא תכלול את כלל הארץ ולא תתמקד רק בנתב"ג.

ברשות שדות התעופה נערכים למחסור במוניות באמצעות הפעלת קווים חלופיים של שאטלים ישירים ממרכז השדה לערים המרכזיות. בתיאום עם רכבת ישראל, נבחנת אפשרות להרחיב את תדירות הרכבות שיוצאות מהשדה, כולל במהלך ימי החג. ברשות מבקשים מהציבור להיערך בהתאם ולהעדיף שימוש בתחבורה ציבורית או הגעה ברכב פרטי.

היערכות זו נמשכת גם לימי החג עצמם, מאחר שגם בהם עלול להימשך המחסור במוניות. הרשות שוקלת להפעיל שירות אוטובוסים גם בחג עצמו, אם יתברר שהביקוש עולה על ההיצע.


שביתה חלקית של נהגי המוניות