פולקסווגן ID.BUZZ - החל מ 335.0 אש"ח
צ'מפיון, יבואנית דגמי פולקסווגן לישראל הודיע על תחילת השיווק של ה ID.BUZZ הוואן החשמלי שמנסה להחיות ברוחו את הטרנספורטרים T1 ו - T2 הנחשקים של שנות ה - 50' וה - 60' של המאה הקודמת. המחיר לא זול.
שלוש שנים לאחר שהושק בעולם, הודיעה יבואנית דגמי פולקסווגן לישראל על תחילת השיווק המקומי של הוואן החשמלי ID.BUZZ .
ה ID.BUZZ של פולקסווגן מעוצב כגירסת רטרו לפולקסווגן BUSS המקורי של שנות ה – 50 וה – 60 של המאה הקודמת שכונו T1 ו- T2, ואשר היו פופולריים מאוד באירופה, ונחלו הצלחה עצומה גם בארצות הברית. ה ID.BUZZ חוזר עם מגוון גירסאות, החל מגירסת Pro עם מרכב קצר וחמישה מקומות, או מרכב ארוך ואפשרות גם לשבעה מקומות, עד גירסת GTX ארוכה עם הנעה כפולה 4X4, וגירסה מסחרית להובלות.
ה ID.BUZZ הוא חלק מסדרת ה ID של פולקסווגן, שהיא הסדרה החשמלית של היצרן הגרמני.
- 10 הרכבים הכי נמכרים בהיסטוריה - מה הפך אותם לסיפורי הצלחה?
- פולקסווגן ID.Buzz - וואן חשמלי, עיצוב מסובב ראשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גירסת ה Pro עם המרכב הקצר היא כאמור גירסת הכניסה עם אורך כולל של 4.712 מטר ובסיס גלגלים של 2.989 מטר. לגירסה זו סוללה בקיבולת 84Kwh וטווח מוצהר של 450 ק"מ. המנוע חשמלי כמובן עם הספק של 285 כ"ס ומומנט של 57.1 קג"מ. ההנעה אחורית.
רמת הגימור הבאה היא Pro עם מרכב ארוך ואפשרות לחמישה או שבעה מושבים. האורך הכולל של 4.962 מטר ובסיס גלגלים של 3.239 מטר. המנוע זהה לגירסת ה Pro הקצרה, אולם הסוללה גדולה יותר ובקיבולת של 91Kwh המספקת טווח של 464 ק"מ. גם כאן ההנעה אחורית.
רמת הגימור הבכירה היא GTX 4X4. המימדים זהים לגירסת ה Pro הארוכה, אולם ההנעה כפולה. לגירסה זו שני מנועים והספק כולל של 340 כ"ס ומומנט של 57.1 קג"מ. הטווח המוצהר 452 ק"מ.
- חשמל או פלאג אין - דילמת המורה לנהיגה
- כלמוביל מאגפת את פריסבי - משיקה ג'אקו 8 ב 230 אש"ח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
במקביל לגירסאות הנוסעים תשווק גם גירסה מסחרית, זהה מבחינה טכנית ומבחינת מימדים לגירסת ה Pro הקצרה, אולם ללא מושבים מאחור, ונפח הטענה של 3900 ליטר / 699 ק"ג.
ל ID.BUZZ מערכת בטיחות אקטיבית מקיפה הכולל את כל אביזרית הבטיחות המודרניים הקיימים החל מבלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה ועוד. ציון איבזור הבטיחות עומד על 7, בכל הגירסאות, לרבות המסחרית. עם השקתו ב 2022 נבחן ה ID.BUZZ גם במבחן הבטיחות האירופאי ה EuroNcap וקיבל ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות.
הקלף החזק של ה ID.BUZZ הוא העיצוב שלא ניתן להישאר אדישים לו, ואלמנט 'מגניבות' שאין לאף רכב אחר על הכביש.
המחירים מתחילים ב - 335.0 אש"ח (כולל מע"מ) לגירסה המסחרית, וגירסאות הנוסעים מתחילות ב – 385.0 אש"ח ל Pro עם המרכב הקצר, 395.0 אש"ח ל Pro עם המרכב הארוך, חמישה מושבים ועוד 3000 ₪ עבור שבעה מושבים. ה – GTX 4X4 תשווק במחיר של 452.0 אש"ח.
לנו נותר להמתין לתיאום ID.BUZZ למבחן ארוך וממצה, ולחזור אליכם לדווח.
- 3.חחח... 05/05/2025 02:24הגב לתגובה זובחייאת עזבו אותנו.
- 2.אמיר 28/04/2025 08:37הגב לתגובה זושווה 5060 אלף דולר. עוד רגע הוא הולך להיות רכב של אובר בלוס אנגלס. אף אחד כבר לא יקנה אותו כפרייבט.
- 1.בא 28/04/2025 02:10הגב לתגובה זועשרות אלפי גובניקים בצבא ..וחרדים ..והיסתדרות...צבא מושחת מהיסוד אין מינוי בלי פרוטקציה.
ג'ילי STARRAY EM-i הפלאג אין הראשון תחת מותג ג'ילי בישראל. צילום יצרןפרסום ראשון - ג'ילי STARRAY פלאג אין בדרך לישראל
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל תשיק בשבועות בישראל את הג'ילי STARRAY EM-i קרוסאובר עם הנעת פלאג אין, וקוראי ביזפורטל הם הראשונים להתעדכן. השקת הדגם בישראל צפויה עוד בשנת 2025.
עד עתה דגמי ג'ילי בישראל היו חשמליים מלאים, וה STARRAY EM-i יהיה הדגם הראשון תחת מותג ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד בשוק הישראלי.
כתלות במחיר, ל STARRAY פוטנציאל להיות להיט.
ג'ילי מענקיות הרכב הסיניות משווקת בישראל מספר מותגים - ג'ילי כמובן, ובנוסף מותגים בבעלות הקונצרן דוגמת וולוו, פולסטאר, זיקר, סמארט, ולינק & קו, המיוצגים על ידי יבואנים מקומיים שונים.
עד עתה תחת מותג ג'ילי שווקו שני דגמים חשמליים - הג'יאומטרי C מהחשמליות המודרניות הראשונות בישראל, אותה החליפה הג'ילי EX5.
ג'יאו מוביליטי יבואנית דגמי ג'ילי לישראל נערכת להשקת הג'ילי STARRAY EM-i. ה STARRAY EM-i יהיה הרכב הראשון בישראל של ג'ילי עם הנעת פלאג אין הייבריד, ויעניק לג'ילי דריסת רגל בסגמנט הכי לוהט היום, קרוסאוברים C-SUV עם הנעת פלאג אין, בוא היא לא נמצאת היום. בסגמנט זה מככבים היום הג'אקו 7 פלאג אין הייבריד שהוא הרכב הנמכר ביותר בישראל מתחילת 2025, הצ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד ולציגו הטיגו 8 פלאג אין עם שבעה מקומות. בימים הקרובים גם BYD מצטרפת לתחרות על לב הלקוח עם ה BYD Sealion 5 שגם הוא עם הנעת פלאג אין הייבריד.
ה STARRAY EM-i הוא כאמור קרוסאובר בסגמנט C-SUV המזכיר בעיצובו את הג'ילי EX5 החשמלי, אך עם עיצוב מעט יותר מתקדם.
- זיקר 7X - החל מ 234.0 אש"ח לקרוסאובר החשמלי הגדול
- ג'ילי EX5 - קרוסאובר חשמלי ראוי במחיר אטרקטיבי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים של ה STARRAY EM-i נמצאים בחלק העליון של הקטגוריה עם אורך כולל של 4.74 מטר, רוחב של 1.905 מטר, גובה של 1.685 מטר ובסיס גלגלים של 2.755 מטר.
