אילה חסון
צילום: סיגל נפתלי

דרמה במוצ"ש: עוד הישג לאילה חסון מול פגוש את העיתונות

בשעה הראשונה עקפה חסון את רינה מצליח, ובשנייה - הייתה צמודה אליה. בפריים טיים ניצחון מרשים לאח הגדול. בשישי: נתון חלש לאולפן שישי. בחמישי: כמעט 5% לזהו זה
אלכסנדר כץ | (3)

האח הגדול (רשת) רשמה נתון גבוה של 20.6%, וניצחה את חתונה ממבט ראשון - מפגש הזוגות (קשת) עם 16.8%. שידור חוזר של הלילה הארוך ביותר (כאן 11) עם 2.7%. 

בהמשך הערב, הצינור (רשת) הניבה 11.3%, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) קיבלה 8.8%. 

שוב דרמה בפרה פריים - אחרי הדרמה של הדחת רינה מצליח:

קשת: פגוש את העיתונות מורחב - 5.9% מפסידה למטה, פגוש את העיתונות - 8.1%

רשת: המטה - מורחב - מנצחת את פגוש - 7.2%, המטה - עם 7.3% מפסידה לפגוש

* זוכרים את הדרמה לפני כשבועיים? הנוקאאוט של אילה חסון - כנסו

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע (קשת) - 12.3%

מהדורת שבת (רשת) - 9.1%

חדשות השבת (כאן 11) - 3.1%

יום ו':

הסדרה סברי מרנן (קשת) הניבה נתון חד-ספרתי עם 9.2%, ואחריה שידור חוזר של סברי (קשת) עם 8.7%. מנגד קיבלה בחזרה לפספוסים (רשת) 4.5%, ושי בשידור עם 3.3%. 

בהמשך הערב, שידור חוזר של הכוכב הבא (קשת) ניפק 4.7%, שידור חוזר של הכי בעולם (רשת) זכה ב-3.2%, שידור חוזר של האח הגדול (רשת) קיבל 2.2%, ושידור חוזר של הסדרה שישו ושמחו (כאן 11) עם 1.2%. 

בגזרת הבוקר:

שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת) - 4.3%

העולם הבוקר (רשת) - 3.1%

פרה-פריים:

קשת: שישי בחמש - 8.1%, מהדורה מוקדמת - 10.6%

רשת: המגזין עם נגה ניר נאמן - 2.9%, אלמוג בשישי - 4.5%

כאן 11: שידור חוזר של המרדף - 1.4%, סוכן תרבות - 1.8%

בגזרת החדשות:

אולפן שישי (קשת) עם נתון נמוך של 10.6%

שישי עם אילה חסון (רשת) - 7.1%

השבוע עם דה גלהר (כאן 11) - 2%

יום ה':

האח הגדול (רשת) ניצחה את הערב עם 18.2% מול מאסטר שף (קשת) שהסתפקה ב-15.9%, ואחריה המתמתחים (קשת) עם 8.9%. זהו זה (כאן 11) רשמה נתון נאה של 4.9%. 

הצינור (רשת) רשמה נתון גבוה של 14.7%, ואחריה היום שהיה (רשת) עם 9.1%. אינטימי (קשת) ניפקה 6.8%, נקסט (קשת) הסתפקה ב-3.1%, שידור חוזר של הצד השני (כאן 11) רשם 1.3% וחדשות הלילה (כאן 11) עם 1.7%. 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 4.9%

העולם הבוקר (רשת) - 2.9%

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 6.4%, שש עם - 7.5%, תוכנית חיסכון - 9.2%

רשת: חמש - שרון גל - 5.1%, שש - אמנון לוי - 4.9%, לפני החדשות - 5%

כאן 11: העולם היום - 1.1%, השקת התוכנית הפוליטית החדשה ישראל בוחרת - 1.1%, מהצד השני - 1.3%

בגזרת החדשות:

חדשות 12 - עם נתון נמוך של 12.3%

חדשות 13 - 7.4%

חדשות הערב (כאן 11) - 4%

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חסון מספר אחת 31/07/2022 11:14
    הגב לתגובה זו
    חסון מעל כולןאשת חייל
  • הכל שטיות. רק ערוץ 14 (ל"ת)
    רוני 01/08/2022 02:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מעניין רק מתי תפתח את הנושא שביבי לא רצה את שגרירות ארה"ב בי-ם(לפי קושנר). (ל"ת)
    יוסף 31/07/2022 10:11
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״