טירוף ברשת: יותר צופים לאח הגדול, צמוד בחדשות וניצחון לאילה חסון
שוויון ברייטינג בין האח הגדול (רשת) לחתונה ממבט ראשון (קשת) - 17.9%, ואולם במספר הצופים מובילה האח הגדול עם 499 אלף מול 439 אלף לחתונה מבט ראשון. מחברות שחורות (כאן 11) עם 1.5%.
בהמשך הערב, מדברים על חתונה (קשת) ניפקה 10.6%, מאחורי הכסף (רשת) הניבה 7.2%, ושידור חוזר של מנאייכ (כאן 11) עם 1.3%.
אבל הסיפור הגדול של הערב הוא ברצועת הפרה-פריים. רשת מנצחת (!!!) את קשת - הישג גדול לאילה חסון:
רשת: המטה - מורחב - 5.6%, המטה - 6.4%
קשת: פגוש את העיתונות - מורחב - 5%, פגוש את העיתונות 5.5%
כאן 11: הכל פוליטי - 1.2%
הפער הקטן ביותר בין קשת לרשת במוצ"ש מזה כשנתיים:
חדשות סוף השבוע (קשת) - 10.5%
מהדורת השבת (רשת) - 8.4%
חדשות השבת (כאן 11) - 3.7%
יום ו':
סברי מרנן (קשת) רשמה 10.25 ושידור חוזר של הסדרה עם 8.7%. מנגד בחזרה לפספוסים (רשת) ניפק 4.1%. שי בשידור (כאן 11) צמודה לרשת עם 3.3%.
בהמשך הערב, שני פרקים בשידור חוזר של חתונה ממבט ראשון (קשת) רשמו 4% ו-3.6%, ואילו הכי בעולם (רשת) ניפקה 3.8%, שידור חוזר של האח הגדול (רשת) עם 2.4% ושידור חוזר של שישי ושמחו (כאן 11) עם 1%.
צמוד בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת) - 3.4%
העולם הבוקר (רשת) - 3%
ונקודה מעניינת לסיקור ביקור ביידן אחרי תוכניות הבוקר. רשת נטלה את ההובלה במשדר המיוחד שהובילה נריה קראוס מול זה של ערד ניר בקשת ששודרו מ-9:30 בערך והסתיימו סביב 12 בצהריים. רשת ניצחה 3.4% מול 2.3% לקשת. ב-12 עלו ראש בראש עופר חדד מול אור הלר - ושם חזרה קשת להוביל - בקטנה - עם 3.8% מול 3.3%. בהמשך פתחה קשת הובלה.
בפרה-פריים:
קשת: אופירה וברקו - 8.1%
רשת: המגזים עם נגה ניר נאמן - 3%, אלמוג בשישי - 4.4%
כאן 11: סוכן תרבות - 2%
פער קטן יחסית בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת) - 11.4%
שישי עם אילה חסון (רשת) - 8%
השבוע עם מאיה ראכלין (כאן 11) - 2.2%
יום ה':
טקס פתיחת המכביה (קשת 12) רשמה נתון נאה של 13.8%, אבל את הערב ניצחה האח הגדול (רשת) עם 15.7%. בכאן 11 - מנאייכ קיבלה 5.9% וזהו זה עם 4.4%.
בהמשך הערב, הצינור (רשת) ניפקה 10.9%, הכוכב הבא - החיים החדשים של הכוכבים (קשת) הניבה 8.8%, היום שהיה (רשת) רשמה 6.6%, שידור חוזר של מהצד השני (כאן 11) קיבל 3.4% וחדשות הלילה (כאן 11) עם 3%.
- אבי חימי: "הפכתי מעורך דין מכובד לעבריין מין בעיני הציבור"
- למה הרייטינג של ערוץ 14 עולה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.5%
העולם הבוקר (רשת) - 3.4%
פרה פריים סיקור ביקור הנשיא ביידן:
14:10 - חדשות מיוחד קשת - 5.1%, חדשות מיוחד רשת - 1.8%
15:05 - חדשות מיוחד קשת - 5.5%, חדשות מיוחד רשת (15:20) - 3.6%
16:10 - חדשות מיוחד קשת - 6.5%, חדשות מיוחד רשת - 3.7%
17:10 - חדשות מיוחד קשת - 8.4%, חדשות מיוחד רשת - 3.7%, חדשות מיוחד כאן 11 - 1.5%
18:00 - חדשות מיוחד קשת - 9.3%, חדשות מיוחד רשת - 4.1%, חדשות מיוחד כאן 11 - 2%
19:10 - מהדורה מוקדמת קשת - 11.3%, מהדורה מוקדמת רשת - 3.5%, מהצד השני - 2.5%, מהדורה מוקדמת כאן 11 (19:05) - 2.2%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 16.9%
חדשות 13 - 7.3%
- 14.דפנה 20/07/2022 07:05הגב לתגובה זוכל פעם מביאה כאילוהפתעות מיוחדות ובסוף מתברר שזה שקר שלא בדקה כמו שצריך העיקר לעשות לעצמה רייטנג
- 13.אמיר 19/07/2022 12:47הגב לתגובה זואסון הביביזם הישראלי
- 12.אא 19/07/2022 09:57הגב לתגובה זודינה, אופק או דניאל אחד מהם הזוכה של העונה.
- 11.אמיר 17/07/2022 19:05הגב לתגובה זורשת עולה כי סוף סוף הם הבינו שצריך מגישים שאין להם את האגנדה השמלאנית שאי אפשר לשמוע אותה יותר!
- 10.מרים 17/07/2022 15:21הגב לתגובה זוכל הערוצים מלבד 14 זה ביזבוז זמן . משעמם שמאלני ומטופש!!!
- 9.עברו ל11 17/07/2022 11:51הגב לתגובה זועברו ל11
- 8.עברו לע 11 17/07/2022 11:51הגב לתגובה זועברו לע 11
- 7.ברבור שחור 17/07/2022 11:39הגב לתגובה זובקיץ כל הרייטינג בירידה ...אין משמעות למספרים.
- 6.כי נמאס 17/07/2022 11:21הגב לתגובה זוהרסתם את המדינה ואת התקווה לאנשים לא רותים לשמוע מכם ועליכם חלאססס
- 5.אלי 17/07/2022 10:58הגב לתגובה זובאופן מגמתי ועקבי לא סופרים את 14 כאילו לא קיים... חרם של התקשורת המרכזית וחרם של פוליטיקאים מהשמאל... ואז מנסים להסביר שהם מאוזנים. וואללה?
- וואלאלי 17/07/2022 22:08הגב לתגובה זואי אפשר לספור רייטינג בערוץ שקורא לעצמו ערוץ חדשות אבל בפועל שטוף בכמויות מטרידות של שקרים, אפס תחקירים והסתה שצריכה להביך בעיקר את הפריירים שממנים את הערוץ הזה. זה לא ערוץ זה ביב שנאה בשירות הביב הסגול ובני ביתו הלא מטופלים.
- 4.אלי 17/07/2022 10:57הגב לתגובה זובאופן מגמתי ועקבי לא סופרים את 14 כאילו לא קיים... חרם של התקשורת המרכזית וחרם של פוליטיקאים מהשמאל... ואז מנסים להסביר שהם מאוזנים. וואללה?
- 3.מתחילים להבין שערוץ 12 הוא ערוץ לא אמין ראה ערך דנה וייס (ל"ת)עידן 17/07/2022 10:13הגב לתגובה זו
- עידן שקר. 17/07/2022 22:09הגב לתגובה זואם היית בודק היית מבין שמה שכתבת הוא רק חלק ממה שקה באמת. אבל הערוץ 14 האמת לא רלוונטית.
- אלי 17/07/2022 10:59הגב לתגובה זובאופן מגמתי ועקבי לא סופרים את 14 כאילו לא קיים... חרם של התקשורת המרכזית וחרם של פוליטיקאים מהשמאל... ואז מנסים להסביר שהם מאוזנים. וואללה?
- 2.כל עוד אילה חסון תהיה 13 לא. יתרומם כי היא גורמת ל 17/07/2022 09:49הגב לתגובה זוכל עוד אילה חסון תהיה 13 לא. יתרומם כי היא גורמת לאנטגוניזם ולאנשים לא נעים לראות אותה. בעלי ענין בערוץ כנראה לא מעניןאחרת מזמן. היו. מחליפים אותה
- 1.שרה 17/07/2022 09:42הגב לתגובה זואני רואה בשישי בערב את איילה חסון ושאר השבוע רק ערוץ 14. לא מוכנה לראות את שאר ערוצי השמאל עם השקרים שלהם. רציתי לציין שכל החברות שלי נוהגות כך. אנחנו לא ביביסטיות אבל, מחפשות את האמת.
- חחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)שירי 17/07/2022 11:58הגב לתגובה זו
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
