טירוף ברשת: יותר צופים לאח הגדול, צמוד בחדשות וניצחון לאילה חסון
שוויון ברייטינג בין האח הגדול (רשת) לחתונה ממבט ראשון (קשת) - 17.9%, ואולם במספר הצופים מובילה האח הגדול עם 499 אלף מול 439 אלף לחתונה מבט ראשון. מחברות שחורות (כאן 11) עם 1.5%.
בהמשך הערב, מדברים על חתונה (קשת) ניפקה 10.6%, מאחורי הכסף (רשת) הניבה 7.2%, ושידור חוזר של מנאייכ (כאן 11) עם 1.3%.
אבל הסיפור הגדול של הערב הוא ברצועת הפרה-פריים. רשת מנצחת (!!!) את קשת - הישג גדול לאילה חסון:
רשת: המטה - מורחב - 5.6%, המטה - 6.4%
קשת: פגוש את העיתונות - מורחב - 5%, פגוש את העיתונות 5.5%
כאן 11: הכל פוליטי - 1.2%
הפער הקטן ביותר בין קשת לרשת במוצ"ש מזה כשנתיים:
חדשות סוף השבוע (קשת) - 10.5%
מהדורת השבת (רשת) - 8.4%
חדשות השבת (כאן 11) - 3.7%
יום ו':
סברי מרנן (קשת) רשמה 10.25 ושידור חוזר של הסדרה עם 8.7%. מנגד בחזרה לפספוסים (רשת) ניפק 4.1%. שי בשידור (כאן 11) צמודה לרשת עם 3.3%.
בהמשך הערב, שני פרקים בשידור חוזר של חתונה ממבט ראשון (קשת) רשמו 4% ו-3.6%, ואילו הכי בעולם (רשת) ניפקה 3.8%, שידור חוזר של האח הגדול (רשת) עם 2.4% ושידור חוזר של שישי ושמחו (כאן 11) עם 1%.
צמוד בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת) - 3.4%
העולם הבוקר (רשת) - 3%
ונקודה מעניינת לסיקור ביקור ביידן אחרי תוכניות הבוקר. רשת נטלה את ההובלה במשדר המיוחד שהובילה נריה קראוס מול זה של ערד ניר בקשת ששודרו מ-9:30 בערך והסתיימו סביב 12 בצהריים. רשת ניצחה 3.4% מול 2.3% לקשת. ב-12 עלו ראש בראש עופר חדד מול אור הלר - ושם חזרה קשת להוביל - בקטנה - עם 3.8% מול 3.3%. בהמשך פתחה קשת הובלה.
בפרה-פריים:
קשת: אופירה וברקו - 8.1%
רשת: המגזים עם נגה ניר נאמן - 3%, אלמוג בשישי - 4.4%
כאן 11: סוכן תרבות - 2%
פער קטן יחסית בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת) - 11.4%
שישי עם אילה חסון (רשת) - 8%
השבוע עם מאיה ראכלין (כאן 11) - 2.2%
יום ה':
טקס פתיחת המכביה (קשת 12) רשמה נתון נאה של 13.8%, אבל את הערב ניצחה האח הגדול (רשת) עם 15.7%. בכאן 11 - מנאייכ קיבלה 5.9% וזהו זה עם 4.4%.
בהמשך הערב, הצינור (רשת) ניפקה 10.9%, הכוכב הבא - החיים החדשים של הכוכבים (קשת) הניבה 8.8%, היום שהיה (רשת) רשמה 6.6%, שידור חוזר של מהצד השני (כאן 11) קיבל 3.4% וחדשות הלילה (כאן 11) עם 3%.
- אבי חימי: "הפכתי מעורך דין מכובד לעבריין מין בעיני הציבור"
- למה הרייטינג של ערוץ 14 עולה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.5%
העולם הבוקר (רשת) - 3.4%
פרה פריים סיקור ביקור הנשיא ביידן:
14:10 - חדשות מיוחד קשת - 5.1%, חדשות מיוחד רשת - 1.8%
15:05 - חדשות מיוחד קשת - 5.5%, חדשות מיוחד רשת (15:20) - 3.6%
16:10 - חדשות מיוחד קשת - 6.5%, חדשות מיוחד רשת - 3.7%
17:10 - חדשות מיוחד קשת - 8.4%, חדשות מיוחד רשת - 3.7%, חדשות מיוחד כאן 11 - 1.5%
18:00 - חדשות מיוחד קשת - 9.3%, חדשות מיוחד רשת - 4.1%, חדשות מיוחד כאן 11 - 2%
19:10 - מהדורה מוקדמת קשת - 11.3%, מהדורה מוקדמת רשת - 3.5%, מהצד השני - 2.5%, מהדורה מוקדמת כאן 11 (19:05) - 2.2%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 16.9%
חדשות 13 - 7.3%
- 14.דפנה 20/07/2022 07:05הגב לתגובה זוכל פעם מביאה כאילוהפתעות מיוחדות ובסוף מתברר שזה שקר שלא בדקה כמו שצריך העיקר לעשות לעצמה רייטנג
- 13.אמיר 19/07/2022 12:47הגב לתגובה זואסון הביביזם הישראלי
- 12.אא 19/07/2022 09:57הגב לתגובה זודינה, אופק או דניאל אחד מהם הזוכה של העונה.
- 11.אמיר 17/07/2022 19:05הגב לתגובה זורשת עולה כי סוף סוף הם הבינו שצריך מגישים שאין להם את האגנדה השמלאנית שאי אפשר לשמוע אותה יותר!
- 10.מרים 17/07/2022 15:21הגב לתגובה זוכל הערוצים מלבד 14 זה ביזבוז זמן . משעמם שמאלני ומטופש!!!
- 9.עברו ל11 17/07/2022 11:51הגב לתגובה זועברו ל11
- 8.עברו לע 11 17/07/2022 11:51הגב לתגובה זועברו לע 11
- 7.ברבור שחור 17/07/2022 11:39הגב לתגובה זובקיץ כל הרייטינג בירידה ...אין משמעות למספרים.
- 6.כי נמאס 17/07/2022 11:21הגב לתגובה זוהרסתם את המדינה ואת התקווה לאנשים לא רותים לשמוע מכם ועליכם חלאססס
- 5.אלי 17/07/2022 10:58הגב לתגובה זובאופן מגמתי ועקבי לא סופרים את 14 כאילו לא קיים... חרם של התקשורת המרכזית וחרם של פוליטיקאים מהשמאל... ואז מנסים להסביר שהם מאוזנים. וואללה?
- וואלאלי 17/07/2022 22:08הגב לתגובה זואי אפשר לספור רייטינג בערוץ שקורא לעצמו ערוץ חדשות אבל בפועל שטוף בכמויות מטרידות של שקרים, אפס תחקירים והסתה שצריכה להביך בעיקר את הפריירים שממנים את הערוץ הזה. זה לא ערוץ זה ביב שנאה בשירות הביב הסגול ובני ביתו הלא מטופלים.
- 4.אלי 17/07/2022 10:57הגב לתגובה זובאופן מגמתי ועקבי לא סופרים את 14 כאילו לא קיים... חרם של התקשורת המרכזית וחרם של פוליטיקאים מהשמאל... ואז מנסים להסביר שהם מאוזנים. וואללה?
- 3.מתחילים להבין שערוץ 12 הוא ערוץ לא אמין ראה ערך דנה וייס (ל"ת)עידן 17/07/2022 10:13הגב לתגובה זו
- עידן שקר. 17/07/2022 22:09הגב לתגובה זואם היית בודק היית מבין שמה שכתבת הוא רק חלק ממה שקה באמת. אבל הערוץ 14 האמת לא רלוונטית.
- אלי 17/07/2022 10:59הגב לתגובה זובאופן מגמתי ועקבי לא סופרים את 14 כאילו לא קיים... חרם של התקשורת המרכזית וחרם של פוליטיקאים מהשמאל... ואז מנסים להסביר שהם מאוזנים. וואללה?
- 2.כל עוד אילה חסון תהיה 13 לא. יתרומם כי היא גורמת ל 17/07/2022 09:49הגב לתגובה זוכל עוד אילה חסון תהיה 13 לא. יתרומם כי היא גורמת לאנטגוניזם ולאנשים לא נעים לראות אותה. בעלי ענין בערוץ כנראה לא מעניןאחרת מזמן. היו. מחליפים אותה
- 1.שרה 17/07/2022 09:42הגב לתגובה זואני רואה בשישי בערב את איילה חסון ושאר השבוע רק ערוץ 14. לא מוכנה לראות את שאר ערוצי השמאל עם השקרים שלהם. רציתי לציין שכל החברות שלי נוהגות כך. אנחנו לא ביביסטיות אבל, מחפשות את האמת.
- חחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)שירי 17/07/2022 11:58הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
