עוד רגע סופ"ש: חמשת הסיפורים של השבוע ב"ביז מדיה"

שלא תשתעממו בסופ"ש: מה עבר על רשת 13 בשנתיים האחרונות, שוק הפרסום מתאושש, תקציב הפרסום של כאן יוצא למכרז, מספר הצופים בסופרבול והקמפיין המשעשע של מזרחי טפחות
ביז מדיה |

- מ-70 מיליון שקל הפסד לעשרות מיליונים רווח, אבל בעיות לא חסר. שנתיים סוערות במיוחד עברו על מנכ"ל רשת אבי בן טל: מצד אחד הציל את החברה מקריסה כלכלית, מאידך לא הצליח להעמיד תחרות לקשת. "ביז מדיה" על מנועי הצמיחה שאימץ באיחור, האסטרטגיה על המסך והניסיון להרים את זרוע הדיגיטל של החברה. לכתבה המלאה - לחצו כאן

- שיא לשוק הפרסום בישראל: 4.6 מיליארד שקל - זינוק של 13% ב-2021. עוגת הפרסום זינקה בשנה החולפת ביחס לשנת פריצת הקורונה ב-2020. על פי יפעת בקרת פרסום, ההשקעה בפרסום בדיגיטל גדלה אך הנתח ירד במקצת, וגם עליו שולטות גוגל ופייסבוק. התאוששות בפרסום בקולנוע ובשילוט החוצות. לכתבה המלאה - לחצו כאן

- תקציב הפרסום של תאגיד השידור כאן יוצא למכרז. תשדירי השירות בטלוויזיה והפרסומות ברדיו, הכניסו בשנת הקורונה 2020 כ-81 מיליון שקל ברוטו לתאגיד. כעת יוצא המכרז למי שינהל את האופרציה סביב הפרסום בתאגיד. משרדי פרסום וגופי תקשורת אינם רשאים להתמודד. לכתבה המלאה - לחצו כאן

- הופעת מחצית מעולה, דרמה בסיום ו-100 מיליון צופים לסופרבול. אחרי השפל של שנה שעברה, השבוע נרשם זינוק במספר האמריקאים שצפו בדרמה בסיומה ניצחה הלוס אנג'לס ראמס את הסינסינטי בנגלס. משחקי החורף ששודרו לאחר מכן, נהנו מהמקפצה ורשמו שיא. לכתבה המלאה - לחצו כאן

- בהשקעה של 6 מיליון שקלים: מזרחי טפחות עוקץ את המתחרים. עם סגירת סניפים וצמצום כוח אדם שעוסק בשירות ללקוחות, הבנקים מנסים לעשות פניית פרסה תדמיתית. בקמפיין חדש, החליטו במזרחי טפחות לצחוק על המתחרים ולחדד את תפיסת השירות של הבנק עצמו. לכתבה המלאה - לחצו כאן

אנחנו מזמינים אתכם הגולשים לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות - פייסבוקטוויטרטלגרם ובקבוצת ביז מדיה בוואטסאפ

.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.