קמפיין מזרחי טפחות
צילום: צילום מסך

בהשקעה של 6 מיליון ש': מזרחי טפחות עוקץ את המתחרים

עם סגירת סניפים וצמצום כ"א שעוסק בשירות ללקוחות, הבנקים מנסים לעשות פניית פרסה תדמיתית. בקמפיין חדש, החליטו במזרחי לצחוק על הבנקים המתחרים ולחדד את תפיסת השירות של הבנק עצמו
ביז מדיה | (4)

בנק מזרחי טפחות 0.91% משיק קמפיין חדש שמהווה תשובה ובעיקר עוקץ את הקמפיינים של המתחרים שהעלו לאחרונה. על הקמפיין חתום משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ועלותו מוערכת בכשישה מיליון שקלים.

 

בלב הקמפיין ההסתלבטות על הבנקים האחרים שסגרו עשרות סניפים, צמצמו את כוח האדם שעוסק בשירות לקוחות והרחיקו את הלקוחות מהבנקאים, וכעת החליטו לנקות את התדמית עם הצהרות על כך שהם "רוצים את הלקוח יותר", "נלחמים עליו ועבורו" ומבטיחים למי שיעבור אליהם בנקאות קלה ונוחה.

 

במזרחי טפחות מדגישים את תפיסת השירות שלהם שבמרכזה - כך על פי הודעת הבנק - "בנקאי אנושי בסניף, ומסביבה מעטפת טכנולוגית של ערוצים דיגיטליים מתקדמים, שהלקוח יכול לעשות בהם שימוש מתי שירצה, בקלות ובזמינות גבוהה, ועדיין, להסתייע בבנקאי האישי שלו בכל נקודת זמן. בשונה מבנקים אחרים, מזרחי-טפחות לא סגר סניפים, לא הקטין את מצבת כוח האדם וממשיך לראות בבנקאות האנושית, את המוטיב המרכזי במערכת היחסים עם הלקוח".

 

בתחילת הקמפיין שמלווה בשיר "הבלדה על חדווה ושלומיק", הפרזנטור של הבנק דביר בנדק אומר: "תראו אותם, התעוררו, פתאום הם מחייכים ללקוחות, רוצים אותם יותר, מבטיחים שהפעם יהיה להם נוח", ומיד מגיחים שלושה אנשים המופעלים כמעין בובה על חוט על ידי דמויות צבעוניות (אדום, ירוק וכחול), כשהם מתלוננים כי הבנקים השונים השאירו אותם לבד, ללא מענה אנושי. אמירתו של דביר: "בייחוד עכשיו הגיע הזמן לחתוך ולעבור לבנק שהתקדם אבל נשאר בן אדם", חותמת את סרט הקמפיין.

 

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "עם כל הכבוד להצהרות פרסומיות, לא די בהן כדי לשנות מציאות של פגיעה בשירות האישי לאורך שנים. אנחנו, במזרחי-טפחות, ממשיכים לדבוק בתפיסה שהטכנולוגיה יכולה בהחלט לסייע ולשפר את השירות האישי והאנושי, אבל בשום אופן לא להחליף אותו. לשמחתנו, לקוחות הבנק מעריכים את הגישה הזו שלנו ולא במקרה מוביל בנק מזרחי טפחות, זו השנה הרביעית ברציפות, את מדד טיב הטיפול בלקוחות הבנקים בישראל".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    טלי 19/02/2022 18:57
    הגב לתגובה זו
    אני מאוד מתחברת לשירות אישי על ידי בנקאי. מזרחי-טפחות בהחלט מיישמים את זה. בעוד מתחרים הולכים וסוגרים סניפים הם במגמה הפוכה לגמרי. שירות אישי מעולה.
  • 3.
    תמיר 19/02/2022 13:27
    הגב לתגובה זו
    בתור לקוח שלהם אני חושב להיפך, הם בנק מאוד אחראי ורציני שלא משאיר אף לקוח ללא מענה ופיתרון על כל הבעיות שיש, נותן תמיכה ועזרה עם המון יחס אישי מעולה
  • 2.
    אלין 18/02/2022 06:58
    הגב לתגובה זו
    אחילה בנק שבאמת מגיע לו קרדיט היחיד שנשאר אנושי עם מענה לכולם ולא בוטים שאין עם מי לדבר
  • 1.
    רעות 17/02/2022 22:56
    הגב לתגובה זו
    אישי ואנושי,ככה צריך לעבוד. וזה מה שמזרחי טפחות עושים. כל לקוח הוא שם ולא מספר. אני גם אוהבת את זה שאני מגיעה לבנק יודעים מי אני כי יש מישהו שמטפל בי בדוטך
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.26%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.26%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״