סטטיק ובן אל תבורי
צילום: משה נחומוביץ'

נפלו בפח: סטטיק ובן אל ישתתפו באתגר רשת לעידוד מיחזור

קמפיין דיגיטלי חדש של תמיר שמיועד בעיקר לבני נוער ושבמרכזו אתגר מיחזור אריזות זכוכית, מצליח לרתום את משפיעני הרשת. הפרס לזוכה באתגר: סטטיק ובן אל
אייס |
על רקע מחאות האקלים וההתגייסותם הגבוהה של בני נוער למטרה, תאגיד המיחזור תמיר, המוכר יותר מהפרסומות לפח הכתום (עם החתול הכתום), משיק קמפיין דיגיטלי חדש שיתחיל מהדור הצעיר. במרכז הקמפיין אתגר רשת סביב הפח הסגול, פח חדש המיועד למיחזור אריזות זכוכית. המשתתפים באתגר הרשת יתבקשו להתחיל שרשרת מיחזור בה הם יעלו תמונה או וידאו שלהם ממחזרים את אריזות הזכוכית שברשותם. לאחר מכן הם יצטרכו להזמין עוד ועוד חברים להעלות תמונה או סרטון שלהם, ממחזרים את הצנצנות, הבקבוקים וכלי הזכוכית שיש בביתם. השרשרת הארוכה ביותר תזכה את משתתפיה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל. מלבד הדואו הנוצץ, אל האתגר הצטרפו כבר לא מעט כוכבי רשת ומשפיענים מובילים בהם שירלי לוי, גיא הוכמן, בן קיסר, ג'קליו אן בן ציון ועוד, במטרה לייצר את השרשרת הארוכה ביותר ולתרום את המופע לעמותה לבחירתם.  

היייייי חברים שלי, עוד לא שמעתם על אתגר מחזור אריזות הזכוכית? מזל שאני פה לספר לכם! אז מה עושים? ממחזרים אריזות זכוכית בפח הסגול, מצלמים את עצמכם ומאתגרים חברים שגם הם יאתגרו את החברים שלהם. השרשרת הארוכה ביותר של אתגרי המחזור תזכה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל. אתם עדיין פה? כנסו לקישור בביו שלי הצטרפו לשרשרת שלי ותעזרו לי לתרום את ההופעה ועל הדרך תפתחו שרשרת של עצמכם, כי מי יודע? אולי אתם תזכו... הכי חשוב זה שתמחזרו ותמחזרו את זה הלאה כל החיייאים!! @tmir_recycle

A post shared by Shirli Levi • שירלי לוי (@shirlilevi1234) on

 
 

מה הקשר בין סטטיק ובנאל לבין למיחזור? יצא אתגר חדש חשוב ומהמם! ממחזרים אריזות זכוכית בפח הסגול, מצלמים ומאתגרים חברים שמאתגרים את החברים שלהם ♻️ ושרשרת האתגרים הארוכה ביותר תזכה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל!!! אם תלחצו על הלינק בביו שלי ונצליח ביחד לעשות את שרשרת המחזור הארוכה ביותר, אני מחליטה לתרום את המופע לילדי בית החולים תל השומר ולעשות להם אור גדול בלב לכבוד חג החנוכה! תלחצו על הלינק בביו ותעזרו לי לעזור לכדור הארץ ולעשות מצווה על הדרך 😜 אוהבת אתכם! סומכת עליכם 💙 @tamir.recycle

A post shared by ℕ𝕆𝕐 𝔼𝕀𝕊𝔼ℕ • נוי אייזן (@noyeisen) on

מלבד הפרס האולטימטיבי, בכל יום יחולק פרס לאחד המשתתפים שמיחזר בצורה הכי מקורית. האתגר הבא: וידאו של גרטה תונברג.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.