סטטיק ובן אל תבורי
צילום: משה נחומוביץ'

נפלו בפח: סטטיק ובן אל ישתתפו באתגר רשת לעידוד מיחזור

קמפיין דיגיטלי חדש של תמיר שמיועד בעיקר לבני נוער ושבמרכזו אתגר מיחזור אריזות זכוכית, מצליח לרתום את משפיעני הרשת. הפרס לזוכה באתגר: סטטיק ובן אל
אייס |
על רקע מחאות האקלים וההתגייסותם הגבוהה של בני נוער למטרה, תאגיד המיחזור תמיר, המוכר יותר מהפרסומות לפח הכתום (עם החתול הכתום), משיק קמפיין דיגיטלי חדש שיתחיל מהדור הצעיר. במרכז הקמפיין אתגר רשת סביב הפח הסגול, פח חדש המיועד למיחזור אריזות זכוכית. המשתתפים באתגר הרשת יתבקשו להתחיל שרשרת מיחזור בה הם יעלו תמונה או וידאו שלהם ממחזרים את אריזות הזכוכית שברשותם. לאחר מכן הם יצטרכו להזמין עוד ועוד חברים להעלות תמונה או סרטון שלהם, ממחזרים את הצנצנות, הבקבוקים וכלי הזכוכית שיש בביתם. השרשרת הארוכה ביותר תזכה את משתתפיה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל. מלבד הדואו הנוצץ, אל האתגר הצטרפו כבר לא מעט כוכבי רשת ומשפיענים מובילים בהם שירלי לוי, גיא הוכמן, בן קיסר, ג'קליו אן בן ציון ועוד, במטרה לייצר את השרשרת הארוכה ביותר ולתרום את המופע לעמותה לבחירתם.  

היייייי חברים שלי, עוד לא שמעתם על אתגר מחזור אריזות הזכוכית? מזל שאני פה לספר לכם! אז מה עושים? ממחזרים אריזות זכוכית בפח הסגול, מצלמים את עצמכם ומאתגרים חברים שגם הם יאתגרו את החברים שלהם. השרשרת הארוכה ביותר של אתגרי המחזור תזכה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל. אתם עדיין פה? כנסו לקישור בביו שלי הצטרפו לשרשרת שלי ותעזרו לי לתרום את ההופעה ועל הדרך תפתחו שרשרת של עצמכם, כי מי יודע? אולי אתם תזכו... הכי חשוב זה שתמחזרו ותמחזרו את זה הלאה כל החיייאים!! @tmir_recycle

A post shared by Shirli Levi • שירלי לוי (@shirlilevi1234) on

 
 

מה הקשר בין סטטיק ובנאל לבין למיחזור? יצא אתגר חדש חשוב ומהמם! ממחזרים אריזות זכוכית בפח הסגול, מצלמים ומאתגרים חברים שמאתגרים את החברים שלהם ♻️ ושרשרת האתגרים הארוכה ביותר תזכה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל!!! אם תלחצו על הלינק בביו שלי ונצליח ביחד לעשות את שרשרת המחזור הארוכה ביותר, אני מחליטה לתרום את המופע לילדי בית החולים תל השומר ולעשות להם אור גדול בלב לכבוד חג החנוכה! תלחצו על הלינק בביו ותעזרו לי לעזור לכדור הארץ ולעשות מצווה על הדרך 😜 אוהבת אתכם! סומכת עליכם 💙 @tamir.recycle

A post shared by ℕ𝕆𝕐 𝔼𝕀𝕊𝔼ℕ • נוי אייזן (@noyeisen) on

מלבד הפרס האולטימטיבי, בכל יום יחולק פרס לאחד המשתתפים שמיחזר בצורה הכי מקורית. האתגר הבא: וידאו של גרטה תונברג.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.