סטטיק ובן אל תבורי
צילום: משה נחומוביץ'

נפלו בפח: סטטיק ובן אל ישתתפו באתגר רשת לעידוד מיחזור

קמפיין דיגיטלי חדש של תמיר שמיועד בעיקר לבני נוער ושבמרכזו אתגר מיחזור אריזות זכוכית, מצליח לרתום את משפיעני הרשת. הפרס לזוכה באתגר: סטטיק ובן אל
אייס |
על רקע מחאות האקלים וההתגייסותם הגבוהה של בני נוער למטרה, תאגיד המיחזור תמיר, המוכר יותר מהפרסומות לפח הכתום (עם החתול הכתום), משיק קמפיין דיגיטלי חדש שיתחיל מהדור הצעיר. במרכז הקמפיין אתגר רשת סביב הפח הסגול, פח חדש המיועד למיחזור אריזות זכוכית. המשתתפים באתגר הרשת יתבקשו להתחיל שרשרת מיחזור בה הם יעלו תמונה או וידאו שלהם ממחזרים את אריזות הזכוכית שברשותם. לאחר מכן הם יצטרכו להזמין עוד ועוד חברים להעלות תמונה או סרטון שלהם, ממחזרים את הצנצנות, הבקבוקים וכלי הזכוכית שיש בביתם. השרשרת הארוכה ביותר תזכה את משתתפיה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל. מלבד הדואו הנוצץ, אל האתגר הצטרפו כבר לא מעט כוכבי רשת ומשפיענים מובילים בהם שירלי לוי, גיא הוכמן, בן קיסר, ג'קליו אן בן ציון ועוד, במטרה לייצר את השרשרת הארוכה ביותר ולתרום את המופע לעמותה לבחירתם.  

היייייי חברים שלי, עוד לא שמעתם על אתגר מחזור אריזות הזכוכית? מזל שאני פה לספר לכם! אז מה עושים? ממחזרים אריזות זכוכית בפח הסגול, מצלמים את עצמכם ומאתגרים חברים שגם הם יאתגרו את החברים שלהם. השרשרת הארוכה ביותר של אתגרי המחזור תזכה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל. אתם עדיין פה? כנסו לקישור בביו שלי הצטרפו לשרשרת שלי ותעזרו לי לתרום את ההופעה ועל הדרך תפתחו שרשרת של עצמכם, כי מי יודע? אולי אתם תזכו... הכי חשוב זה שתמחזרו ותמחזרו את זה הלאה כל החיייאים!! @tmir_recycle

A post shared by Shirli Levi • שירלי לוי (@shirlilevi1234) on

 
 

מה הקשר בין סטטיק ובנאל לבין למיחזור? יצא אתגר חדש חשוב ומהמם! ממחזרים אריזות זכוכית בפח הסגול, מצלמים ומאתגרים חברים שמאתגרים את החברים שלהם ♻️ ושרשרת האתגרים הארוכה ביותר תזכה בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל!!! אם תלחצו על הלינק בביו שלי ונצליח ביחד לעשות את שרשרת המחזור הארוכה ביותר, אני מחליטה לתרום את המופע לילדי בית החולים תל השומר ולעשות להם אור גדול בלב לכבוד חג החנוכה! תלחצו על הלינק בביו ותעזרו לי לעזור לכדור הארץ ולעשות מצווה על הדרך 😜 אוהבת אתכם! סומכת עליכם 💙 @tamir.recycle

A post shared by ℕ𝕆𝕐 𝔼𝕀𝕊𝔼ℕ • נוי אייזן (@noyeisen) on

מלבד הפרס האולטימטיבי, בכל יום יחולק פרס לאחד המשתתפים שמיחזר בצורה הכי מקורית. האתגר הבא: וידאו של גרטה תונברג.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.