מאסטר שף
צילום: עדי אורני
רייטינג

מבשלת חתיכת רייטינג: שיא עונתי של 24% למאסטר שף

פתחה פער של כמעט 18 נק' מגב האומה, שהסתפקה אתמול ב-6.2%. בשבוע שעבר הפער ביניהן עמד על כ-12 נק'. גם בגזרת החדשות פער גדול בין קשת 12 לרשת 13 
אלכסנדר כץ | (13)

תכנית הריאליטי הקולינרית מאסטר שף (קשת 12) רשמה שיא עונתי נהדר של 24% בקרב יהודים ו-570 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

 

מנגד הסתפקה גב האומה (רשת 13) ברבע מהרייטינג של 'מאסטר' – עם 6.2% (196K). בשלישי שעבר יחסי הכוחות בין מאסטר שף לגב האומה היו 20.6% ו-8.3% בהתאמה, כלומר פער של 12.3 נקודות גדל ל-17.8 נקודות אתמול. בערוץ כאן 11 - רק 1.8% (47K) לסדרת הדוקו רילוקיישן.

 

שיא רייטינג ל'אינטימי עם רפי רשף' (קשת 12) - 15.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 10.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.7%, שידור חוזר של 'נבסו' (רשת 13) - 3.6%, לקט של 'הצינור' (רשת 13) - 3.6%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3%, 'וואי וואי וואי' (כאן 11) - 1.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.2%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.5%,

מול 3.3% להעולם הבוקר (רשת 13).

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.3%, שש עם עודד בן עמי - 8%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.7%, שש עם אמנון לוי - 3.4%.

כאן 11: ערב ערב - 0.5%, קלמן וסג''ל - 0.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 7.9%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.8%.

לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5.1%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.5%.

העולם היום (כאן 11) קיבלה 1.5%, אחריה גאולה ולונדון (כאן 11) שעוררה סערה, עם 1.7%, ואת הרצועה חותמת מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 2.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 16.3% (391K),

ב-10 נקודות יותר מחדשות 13 שהסתפקה ב-6.3% (194K).

חדשות הערב (כאן 11) ממשיכה לדשדש עם 3.7% (110K).

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    הצופה 28/06/2019 06:19
    הגב לתגובה זו
    לא נמאס לכם ממסטרשף ???
  • 7.
    ליאור לנדברג הביתה 26/06/2019 19:51
    הגב לתגובה זו
    טויטו אתן ישן תעיף אותו מהמהדורה
  • 6.
    מתי סוגרים את תאגיד חופני השדיים המושחת?? (ל"ת)
    מני ק 26/06/2019 14:57
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלעד 26/06/2019 11:41
    הגב לתגובה זו
    תאגיד השידור מת. התכנית "ערב ערב", שעוררה כזה בלגן בגלל הכניעה המבישה, לדעתי, של ברוך שי לציוץ של יאיר נתניהו, מביאה כלום וכלום, וכמוה גם קלמן וסגל. משהו מביך כזה לא ראיתי. התאגיד שטובע בכסף ואין לו כל מגבלות, גייס כל מיני "כוכבים" בגרוש, שילם להם סכומי עתק, ותמורת זה הוא מקבל רייטינג של אחוז ביום טוב. על מהדורת החדשות של התאגיד מיותר להכביר מלים. הכתב של אייס אדיב מאד ומגדיר את הרייטינג של המהדורה "מדשדש". אני מגדיר את הרייטינג הזה ככישלון הגדול ביותר בהסטוריה של השידור הציבורי, ביזיון, מחדל, עליבות, ועדיין לא מצאתי את כל המלים הנכונות. ואם נחזור לכותרת שנתתי לדברים שלי - התאגיד למעשה מת. כל ממשלה שתקום לא תמשיך להזרים לו את הסכומים הבלתי נתפסים, בשעה שמקצצים לחינוך, לבריאות ולרווחה. שלום לתאגיד, אני שמח שתעלמו בקרוב, כי מגיע לכם.
  • גדול!!! (ל"ת)
    יוסי 26/06/2019 13:40
    הגב לתגובה זו
  • דיאגו 26/06/2019 14:46
    ברצינות, מי שם את גב האומה מול מעצמת ריאלטי כמו מאסטר שף? זה מוביל באופן ברור גם להפסד נוקב כשמשדרים דה וויס מול מאסטר שף, או אפילו הישרדות. הצופים במאסטר שף כשהיה גב האומה ירצו עוד מאסטר שף, והם יעדיפו להמשיך לצפות במשהו שכבר ראו מאשר לעבור להישרדות או לדה וויס. שהעונות הבאות ישודרו אחרי מעצמות ריאלטי כפי שהיה בימי ערוץ 2 עם "מצב האומה". שידרו אותו אחרי המירוץ למיליון והפיק את אותם נתוני רייטינג. אם ההתנהלות הזאת תמשיך הם יחזרו לימי ערוץ 2 ו-10, כשערוץ 2 יהיה 12. ואני אומר את זה בתור אחד שצופה באופן אדוק בערוץ 13 ומעריך את המהדורה האיכותית שלו.
  • 4.
    וחיים כהן ושות' יורדים על פתח-תקווה בהתנשאות. (ל"ת)
    דן 26/06/2019 11:20
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    משה 26/06/2019 11:14
    הגב לתגובה זו
    בדיחה של רייטינג. ערוץ שמוטה שמאלה כל כך חזק שאף אחד כבר לא מסוגל לראות. תמשיכו לשלם לרביב דרוקר 45 אלף לחודש ונראה לאן תגיעו
  • 2.
    רומי נויימרק זה הדבר הכי טוב שישי בתאגיד (ל"ת)
    וגם המרדף כמובן 26/06/2019 10:27
    הגב לתגובה זו
  • אלעד 26/06/2019 13:46
    הגב לתגובה זו
    1. כמה ריאליטי יש בשני הערוצים המסחריים!!! בשביל זה הקימו את התאגיד, בשביל עוד פרנסה לעידו רוזנבלום? איפה תכנית תחקירים אמיתית, איפה משהו רציני? עוד ריאליטי, ממש סיבה להוציא כסף ציבורי. 2. רומי נוימרק לדעתי לפחות ממש גרועה. הבעיה שלה היא סוג של "כלום וכלום" - מקריאה בלי להשאיר ערך מוסף כלשהו, אפילו לא ערך מוסף של 17%....
  • 1.
    תאגיד השידור מדשדש. (ל"ת)
    רינה 26/06/2019 09:58
    הגב לתגובה זו
  • גאולה, איך את יכול להמשיך להגיש עם הנוכל הזה? תתביישי (ל"ת)
    עורכת דין 26/06/2019 14:59
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״